بازار توزیع شیره خرما با کیفیت عالی در تبریز

بازار توزیع شیره خرما با کیفیت عالی در تبریز بهترین نوع این محصول را با کیفیتی بی نظیر در بسته بندی های مختلف، تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی می نماید. شیره خرما تبریز از انواع خرما از جمله خرما کبکاب که دارای شیره زیاد می باشد، تولید می شود. در شهر تبریز علاوه بر اینکه این محصول به صورت صنعتی تولید می شود افراد زیادی هستند که آن را به صورت سنتی و در خانه نیز تهیه می کنند. هم اکنون فروش فوق العاده شیره خرما بسته بندی ارزان قیمت توسط این مجموعه آغاز شده است.

بازار توزیع شیره خرما با کیفیت عالی در تبریز

شیره خرما به کدام کشور ها صادر می شود

شیره خرما به کدام کشور ها صادر می شود شیره خرما را می توان به جای شیرین کننده های تصفیه شده استفاده کرد. علاوه بر آن دارای جنبه های دارویی نیز می باشد. همچنین برای رفع کم خونی نیز مناسب است. چون این محصول دارای کاربردهای زیادی است در سراسر دنیا دارای طرفداران فراوانی است. از جمله می توان کشور ترکیه را نام برد که یکی از طرفداران ویژه این محصول ایرانی می باشد.

علاوه بر ترکیه می توان گفت هر ساله مقدار زیادی از این محصول به کشورهایی از جمله: آلمان، چین، قطر، تایلند، روسیه، عراق و کشورهای همسایه چون ارمنستان، افغانستان، عمان، آذربایجان صادر می شود. این محصول در ایران به صورت کاملا ارگانیک و استاندارد تولید شده و در کارخانه های صنعتی که کارشان تولید این نوع محصولات است به بهترین و بهداشتی ترین شکل ممکن بسته بندی شده و به سایر کشورها صادر می شود.

به عبارتی هر ساله بر تعداد خریداران شیره خرما در کشورهای دیگر افزوده می شود، زیرا این محصول در ایران به صورت تازه و استاندارد با شرایط مناسب تولید می شود و دارای قیمت مناسب است.

این محصول هنگامی که در کارخانه ها تولید و بسته بندی شد توسط شرکت های بازرگانی که در امر صادرات این نوع محصولات تلاش دارند، به صورت عمده و مستقیم با برند های مختلف به سایر کشورها صادر می شود. شیره صادراتی باید در بسته بندی های استاندارد و لوکس باشد، تا توجه خریداران خارجی فراوانی را به خود جلب کند. خیلی از کشورها هستند که از این شیره غذاهای مختلف و انواع شیرینی تهیه می کنند. همچنین برای افراد بدنساز و ورزشکار می تواند یک وعده کامل صبحانه و یا عصرانه کامل باشد.

راهنمای بهترین روش نگهداری از شیره خرما

راهنمای بهترین روش نگهداری از شیره خرما شیره خرما یکی از فرآورده هایی با ارزش غذایی بالا می باشد و چون دارای طعمی شیرین است در انواع غذاهای شیرین و کیک و شیرینی از آن استفاده می کنند. هر چقدر شیره غلیظ تر باشد دارای قند بیشتر است و نگهداری آن طولانی تر می باشد ،چون شیره دارای رطوبت کم و قند زیاد است شرایط رشد و تکثیر میکروارگانیسم ها در آن وجود ندارد. به همین جهت برای نگهداری آن نیازی به یخچال نیست می توان آن را برای مدت زمان طولانی در محلی خشک و خنک دور از تابش نور خورشید نگهداری کرد. ولی اگر در یخچال نگهداری شود، مدت زمان نگهداری آن طولانی تر می شود.

سعی کنید هنگام استفاده شیره از فرو بردن قاشق خیس و یا آغشته به مواد غذایی در درون ظرف شیره خود داری کنید، چون باعث تغییر رنگ و مزه شیره خواهد شد. همیشه ماندگاری شیره در درون ظروف پلاستیکی بیشتر از ظروف فلزی است. بهتر است اگر آن را به صورت سنتی تولید می کنید، در ظروف پلاستیکی نگهداری کنید و اگر آن را خریداری می کنید در همان ظرف کارخانه ای که از پلاستیک است، نگهداری نمایید.

در هنگام استفاده درب آن را محکم ببندید تا از ورود هوا و میکروب به درون ظرف شیره خودداری شود. اگر شیره خرما را خودتان در منزل تهیه می کنید، بهتر است آن را در ظروف کوچکتر قرار دهید و هنگام استفاده یک ظرف را استفاده سپس ظرف دیگر را استفاده کنید. چون باز و بسته کردن ظرف شیره خرما اگر بزرگ باشد برای استفاده روزمره ممکن است باعث فساد آن شود. در زمان های قدیم این نوع محصولات را در زیر زمین هایی که دارای نور کم و خنک و خشک بود، نگهداری می کردند.

تاثیرگذار ترین موارد بر قیمت شیره خرما

تاثیرگذار ترین موارد بر قیمت شیره خرما همانطور که می دانید شیره خرما به دو روش سنتی و صنعتی تهیه شده و به صورت بسته بندی شده و یا فله ای وارد بازار فروش می شود. شیره خرما بسته بندی شده دارای قیمت بالا تر از نوع فله ای آن می باشد و آن هم به خاطر هزینه ای است که صرف بسته بندی آن می شود، منتها محصول بسته بندی شده بهداشتی تر از نوع فله ای آن می باشد.

علاوه بر آن، فراوانی این محصول نیز بر قیمت شیره خرما تاثیر گذار است. اگر به صورت فراوان تولید شود، دارای قیمت مناسب تر خواهد بود. ولی اگر تولید خرما به خاطر عواملی کم باشد تولید شیره خرما نیز کاهش یافته و موجب قیمت بالای آن می شود.

اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید، دارای قیمت مناسب تر نیز است. عامل دیگر نحوه خرید آن می باشد، محصول اگر به صورت مستقیم و یا از سایت های اینترنتی به صورت آنلاین و بدون واسطه خریداری شود، قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود. یکی از دلایل اصلی قیمت بالای محصول وجود واسطه ها می باشد که با حذف واسطه می توان هر محصولی را با قیمت مناسب تر خریداری کرد.

خرید این محصول در برند های مختلف دارای قیمت های متفاوت است ،ولی همیشه محصول با برند معتبر و کیفیت بالا دارای ارزش بیشتر و قیمت بالاتر می باشد. به طور کلی می توان گفت: تاثیر گذار ترین موارد بر قیمت شیره خرما وجود واسطه ها، میزان تولید، نحوه بسته بندی، کیفیت، آرم و برند تولید کننده آن، نحوه خرید آن محصول می باشد.

مرجع خرید شیره خرما با قیمت مناسب در تبریز

مرجع خرید شیره خرما با قیمت مناسب در تبریز معمولا محصولاتی که در هر شهر تولید می شوند قیمت آن نیز در همان شهر مناسب تر است، چون بدون واسطه خریداری می شود. شهر تبریز نیز تولید کننده شیره خرما می باشد، نمایندگی های زیادی وجود دارد که این محصول را با قیمت مناسب و بدون واسطه به صورت مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهند. علاوه بر آن در شهر های پر جمعیت دیگر نیز نمایندگی های بزرگ وجود دارد که این نوع محصولات را به صورت عمده با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند. همچنین می توانید از سایت های معتبر که مرجع خرید شیره خرما با قیمت مناسب در تبریز هستند نیز این محصول را با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه، با هر برندی که تمایل داشتید، خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما