پخش بی واسطه شیره خرما سنتی با کیفیت از تولید کننده

پخش بی واسطه شیره خرما سنتی باکیفیت، از مجموعه پخش هایی است که این کالا را از تولید کننده با قیمت مناسب و ارزان به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. و از آنجایی که خرما سنتی طعم و مزه بسیار خوبی دارد افراد زیادی برای خرید این چاشنی شیرین و خیلی مفید اقدام به خرید آن می نمایند. شیره خرما، هم کیفیت عالی و بی نظیری دارد‌ و هم آن که قیمت آن کاملا ارزان و باورنکردنی می باشد.

پخش بی واسطه شیره خرما سنتی با کیفیت از تولید کننده

نحوه صادرات شیره خرما از راه دریایی

نحوه صادرات شیره خرما از راه دریایی در این مقاله ما در مورد نحوه صادرات شیره خرما از راه دریایی، توضیحاتی بسیار ارزشمند را در اختیار شما دوستان قرار می دهیم.مراحل صادرات شیره خرما بسیار حساس و دقت زیادی را لازم دارد.

افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند بایستی از قوانین صادرات این محصول به خوبی مطلع شوند تا بتوانند صادرات را به بهترین شکل ممکن از طریق راه دریایی به کشورهای خاستگاه عرضه نمایند تا بتوانند به کسب و کار خود رونق دهند و درآمد های چشمگیری را دریابند.

از مهم ترین قوانین صادرات شیره خرما می توان به موارد زیر اشاره کرد: شناخت و آشنایی از بازارهایی که می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را ارسال کنید، شناخت کامل از شرکتی که قرار است محصولات صادر شده را به آن شرکت تحویل دهند، پرداخت تعرفه های مربوطه صادرات شیره خرما مراجعه به یکی از شرکت های ترخیص کالا.

ثبت قراردادهای لازم، رعایت استانداردهای لازم برای بسته بندی و نگهداری محصولات قابل صادر، اخذ و دریافت تاییدیه از وزارت بهداشت غذایی، اخذ مجوز خروج از گمرک، جلوگیری از طولانی شدن زمان ارسال آن، هماهنگ شدن با واحد تجاری انجام تحقیقات بازار شناسی.

محاسبه هزینه های صادرات شیره خرما انجام تبلیغات بسیار حرفه های و هدفمند، انتخاب یکی از راه های بسیار موثر برای انتقال و جا به جایی چاشنی مفید و ارزشمند همچون شیره خرما از ایران به صورت دریایی نیز می‌ باشد.

بد نیست بدانید، شیره خرما محصولی است که از بهترین نوع میوه خرما تازه توسط کارخانجات به صورت صنعتی تولید می‌گردد و امروزه تولید کنندگان این کالا را با قیمت ارزان در اختیار همه‌ی عموم قرار می‌دهند شیره خرما از مفید ترین نوع چاشنی های موجود در ایران است ارزش غذایی بالایی را به همراه دارد.

نکات کلیدی برای بسته بندی شیره خرما

نکات کلیدی برای بسته بندی شیره خرما برای آشنایی با نکات کلیدی برای بسته بندی شیره خرما، به شما عزیزان و همراهان همیشگی پیشنهاد می کنیم که خواندن این مطلب را به تأخیر نیندازید و تا انتها با ما همراه بمانید. شیره خرما درجه یک و مرغوب برای آنکه به خوبی نگهداری شود باید بسته بندی خوبی داشته باشد.

و لازم است نکات مهمی را در حفظ این محصول رعایت کرد. شیره خرما، با توجه به اینکه قرار است حمل و نقل شود یا قصد نگهداری آن را برای مدتی طولانی داشته باشیم، از دو نوع متفاوت بسته بندی برخوردار می شود که توضیحات آن می‌پردازیم.

برای حمل و نقل شیره خرما، بسته های نیم کیلویی مناسب خواهند بود؛ اما برای انبار نمودن، این کالا درجه یک و دیگر انواع را حتما باید داخل ظروف های پلاستیکی مخصوص که جریان هوا را عبور می دهند، نگه داشت.

برای اینکه بتوانیم شیره خرما را به کشورهای دیگر صادر کنیم، لازم است این فراورده مقوی و خوشمزه را در ظروف یا بطری های شیک و مرغوب بسته بندی کنیم و به با اطمینان از کیفیت آن نشان استاندارد را بر روی بدنه کالا ثبت نماییم شیره خرما بسته بندی به عنوان یکی از محصولات پر مصرف در کشورهای دیگر عرضه می شود.

صفر تا صد مراحل تولید شیره خرما در ایران

صفر تا صد مراحل تولید شیره خرما در ایران ما در این مقاله قصد داریم صفر تا صد تولید شیره خرما در ایران، را برای شما در این مقاله به ثبت برسانیم. شیره خرما به روش محلی در بسیاری از روستا‌ها و شهر‌ها هنوز هم انجام می‌شود و دربیشتر این مناطق از روشی مشابه استفاده می‌شود، هر چند در برخی از مکان‌ها تفاوت‌های جزئی دیده می‌شود که در اصل تولید شیره خرما تفاوتی ندارد.

برای اینکار، ابتدا هسته خرما را از میوه جدا می‌کنند و آن را داخل ظرف‌های بزرگی می‌ریزند و آن‌ها را می‌شویند و سپس خرما شسته شده را بصورت ساده، یا با له کردن و یا با قاچ کردن، بسته به منطقه و روش پخت در دیگ‌هایی لبه دار و بلند می‌ریزند.

برای اینکه شیره خرما دانسته و بهتری تهیه شود، خرما برش داده شود و یا له گردد که این کار به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. بعد از اینکه خرما ها کاملا شسته شد و به صورت له شده یا برش داده شده داخل دیگی ریخته شد، یک ونیم برابر حجم میوه خرما، درودن دیگ، آب ریخته شود و خرما بر روی حرارت ملایم برای مدتی جوشانده شود.

زمانی خرما به خوبی پخته و له شد و شیره و مواد مغذی محصول به خوبی در آب حل شد، باید حرارت را خاموش کرد و اجازه داد کمی این مخلوط باقی بماند تا خنک شود. بعد از اینکه این مخلوط خنک شد آن را داخل صافی‌های سوراخ دار بریزید و مخلوط را آرام آرام، صاف کنید و مراقب باشید که گوشت، پوست خرما از این صافی عبور نکند.

توجه داشته باشید سوراخ‌های صافی باید به اندازه‌ای باشد که به راحتی آب مخلوط به دست آمده از سوراخ عبور کند و مواد مغذی را با خود به همراه داشته باشد. همچنین باید دقت داشته باشید که این مخلوط خیلی سفت و یا آبکی نباشد تا به راحتی بتواند از صافی عبور کند.

از این رو بهتر است زمان جوشاندن خرما حرارت را بعد از به جوش آمدن آب کم کنید تا زیاد آب بخار نشود. نهایتا تفاله‌ها را دور بریزید و آب به دست آمده را دوباره روی حرارت ملایم قرار دهید و دائما هم بزنید تا ته نگیر و غلیظ شود. وقتی محلول غلیظ شد و حالت کش دار پیدا کرد شیره آماده است و می‌توان آن را بعد از خنک شدن در ظروف در بسته و ترجیحا شیشه‌ای نگهداری کنید.

بهتر است برای تهیه شیره خرما بصورت سنتی از خرما درشت و تازه استفاده کنید. نوع خرما ها بهتر است سالم و بدون آفت زدگی باشد. در زمان پخت بهتر است آنقدر مایع را بجوشانید تا خوب غلیط شود تا شکرک نزند و بتوانید به مدتی طولانی‌تر آن را نگهداری کنید.

مرکز عرضه شیره خرما سنتی درجه یک

مرکز عرضه شیره خرما سنتی درجه یک مرکز عرضه شیره خرما سنتی درجه یک، در مشهد فروش اینترنتی این محصول را آغاز کرد. افرادی که قصد خرید آسان و راحت این خوراکی ناب و پرطرفدار را دارند می‌توانند با مراجعه به مرکز معتبر و شناخته که در این سایت بزرگ مشغول به کار می باشند بهترین نوع شیره خرما را با کمترین هزینه خریداری کنند‌.

خرید به صورت اینترنتی از طریق مرکز عرضه به خوبی از حدر رفتن وقت جلوگیری می‌کند و افراد می‌توانند این خوراکی را در زمانی بسیار کوتاه در اختیار داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما