قیمت خرید شیره توت با بهترین کیفیت

قیمت شیره توت تازه با توجه به ارگانیک بودن محصول و طبیعی بودن آن متفاوت می باشد و همچنین اگر شیره توت را به صورت عمده خریداری کنید قیمت آن بسیار ارزانتر از قیمت موجود در بازار می باشد. توت یکی از میوه های بهاری است که بسیار شیرین و خوشمزه است و طرفداران زیادی نیز دارد این میوه کوچک در رنگ های سفید، سیاه و قرمز وجود دارد توت دارای خواص و فواید بیشماری برای سلامتی بدن می باشد به همین دلیل از این میوه فراورده های دیگری نیز تولید می شود تا در تمام فصول سال بتوان از فراورده های آن استفاده کرد و از فواید و مزایای آن سود برد. از محصولاتی که از توت به دست می آید به شیره توت سفید و شیره توت قرمز و همچنین قیصی توت اشاره کرد این دو محصول نیز تمام خاصیت های توت تازه را دارا می باشند. شیره توت یک ماده غذایی عالی است که ارزش غذایی بالایی دارد و خوردن و استفاده از آن در برنامه غذایی تمام افراد توصیه می شود.

قیمت خرید شیره توت با بهترین کیفیت

پارامترهای تعیین قیمت شیره توت

پارامترهای تعیین قیمت شیره توت شیره توت یک ماده غذایی کامل است که از میوه تازه توت تولید می شود به طوری که میوه توت را از درخت چیده و آب آن را گرفته و حرارت می دهند تا غلیظ شود شیره توت غلظت بالایی دارد و به رنگ قهوه ای تیره است. شیره توت بسیار شیرن و دارای طعم خوشایندی می باشد، این محصول را به تنهایی و همچنین به همراه شیره انگور و شیره خرما و همچنین شیره انجیر به عنوان چهار شیره ترکیب می کنند و مورد استفاده قرار می دهند این معجون بسیار انرژی زا است و انرژی از دست رفته بدن را باز می گرداند و برای تمام سنین به خصوص بچه ها و ورزشکاران و کسانی که فعالیت سخت انجام می دهند یک ماده غذایی کامل می باشد.

شیره توت در بازار با قیمت های گوناگون وجود دارد و دلیل تفاوت قیمت این محصول پارامترهایی است که در تعیین قیمت شیره توت موثر می باشند از جمله:

  • یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت شیره توت میزان تولید و عرضه آن است و همچنین میزان تقاضا برای خرید آن می باشد به طوری که هرچه تقاضا برای خرید بیشتر باشد و محصول در بازار کمتر باشد باعث افزایش قیمت محصول می شود.
  • یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت شیره توت نوع عرضه محصول مانند نوع بسته بندی آن می باشد.
  • نام شرکت و برند های تولید کننده شیره توت نیز از موارد مهم در قیمت گذاری محصول می باشد.
  • از دیگر موارد موثر در تعیین قیمت شیره توت در بازار نوسانات بازار های داخلی و خارجی می باشد که اثر مستقیمی در کاهش و یا افزایش قیمت محصول دارا می باشد.
  • یکی دیگر از پارامترهای تعیین قیمت شیره توت تاریخ تولید و همچنین تاریخ انقضاء محصول می باشد محصول هرچه تازه تر باشد در بازار قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.
  • یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت شیره توت نوع خرید و فروش آن است به طوری که محصول به صورت عمده خرید و فروش شود یا به صورت جزئی قیمت آن متفاوت می باشد.

استاندارد های موجود در قیمت گذاری شیره توت

استاندارد های موجود در قیمت گذاری شیره توت شیره توت یک ماده غذایی مقوی و مغذی است که ارزش تغذیه ای فراوانی دارد و سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین مواد معدنی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد و استفاده از آن در برنامه غذایی از بروز بسیاری از بیماری ها و مشکلات نیز پیشگیری می کند. شیره توت مصارف زیادی دارد، به عنوان مربا با کره، گردو و پسته میل می شود. همچنین به جای شکر در انواع کیک ها و شیرینی ها نیز کاربرد دارد. از این ماده غذایی در غذاهایی مانند: شیر برنج و فرنی نیز استفاده می شود که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

شیره توت به دو شکل سنتی و صنعتی در کشور تولید می شود و استاندارد های زیادی در قیمت گذاری شیره توت تاثیر گذار می باشند که عبارتند از:

  • یکی از موارد مهم در قیمت گذاری محصول میزان غلظت و قوام شیره می باشد شیره توت مرغوب دارای طعم عالی و شیرین می باشد شیره هر چه شیرین تر باشد و میزان غلظت آن استاندارد و مناسب باشد شیره توت قیمت بالاتری در بازار دارا می باشد.
  • یکی دیگر از استانداردهای قیمت گذاری شیره توت کیفیت و بهداشتی بودن شیره توت تولید شده می باشد شیره توت با کیفیت قیمت بالاتری در بازار دارا می باشد.
  • یکی دیگر از موارد موثر در قیمت گذاری شیره توت مزه شیره توت می باشد به طوری که شیره توت باید شیرین و خوشمزه باشد نه این که شیره توت تلخ و بد مزه باشد شیره توت اگر تلخ و بد مزه باشد طرفداری در بازار نخواهد داشت.

دلایل افزایش قیمت شیره توت در چندسال اخیر

دلایل افزایش قیمت شیره توت در چندسال اخیر تولید شیره توت در کشور ایران به دلیل فراوانی درختان توت رونق خوبی دارد و افراد زیادی مشغول به تولید این محصول ارزشمند می باشند شیره توت هرساله با قیمت جدیدی به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد، نرخ و قیمت شیره توت هرسال بعد از تولید محصول تعیین و مشخص می شود و در قیمت گذاری این محصول عوامل زیادی تاثیر گذار می باشند و در سال های اخیر عواملی زیادی در افزایش قیمت این محصول ارزشمند دخیل می باشند که عبارتند از:

  • کاهش محصول توت به دلیل کم بار شدن درختان به دلایل مختلف: سرما زدگی و آفت ها تاثیر مستقیمی در قیمت شیره توت در سال های گذشته، داشته است.
  • افزایش هزینه حمل و نقل و جابه جایی محصولات از دیگر موارد افزایش قیمت در سال های اخیر می باشد.
  • دستمزد کارگران و هزینه بسته بندی نیز در افزایش قیمت محصول موثر می باشد.

قیمت کلی شیره توت سفید درجه یک

قیمت کلی شیره توت سفید درجه یک قیمت کلی شیره توت سفید درجه یک بسیار مناسب و ارزان می باشد و خریداران به دلیل خرید محصول در حجم و مقدار بالا با هزینه کمتری محصول درجه یک و مرغوبی را تهیه می کنند. شیره توت را می توان با قیمت پایین تری از تولید کننده آن به صورت مستقیم خریداری کرد و چون واسطه ای در بین نیست مبلغی به قیمت اصلی محصول اضافه نمی شود. شیره مرغوب و درجه یک را با قیمتی بسیار پایین و ارزان تر از بازار می توان تهیه کرد همچنین شیره توت را به صورت اینترنتی به مراکز و شرکت های معتبر نیز می توان سفارش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما