خرید انواع شیره خرمای کبکاب

خرمای کبکاب یکی از نام آشنا ترین انواع خرمای ایرانی بوده که به صورت رطب و خارک مصرف می شود. این خرما از دسته خرماهای تر ایران بوده و لذا دارای شیره فراوانی است. شیره خرمای کبکاب کلیه خواص با ارزش این خرما را در بر داشته و علاقمندان بیشماری دارد.

خرید انواع شیره خرمای کبکاب

5 ویژگی مهم شیره خرمای کبکاب خالص

5 ویژگی مهم شیره خرمای کبکاب خالص

خرمای کبکاب یکی از انواع خرمای ایرانی است که هم مصرف زیادی در داخل کشور داشته و هم جهت صادرات به کار می رود. این خرما ظاهری بیضی شکل و بافتی تر و مرطوب دارد. دارای پوست ضخیم و قهوه ای می باشد. خرما دارای مواد مغذی بسیاری بوده و کالری و انرژی زیادی به بدن می رساند و مصرف آن چه به صورت خرما و چه به صورت شیره خواص متعددی دارد. استان بوشهر در حدودد 80 درصد خرمای کبکاب کشور را تامین می نماید.

ویژگی های شیره خرمای کبکاب خالص به شرح زیر می باشد :

  1. شیره خرمای کبکاب خالص سرشار از انرژی بوده و غنی از آهن و اسید فولیک می باشد که در درمان کم خونی و مشکلات قلبی مفید می باشد. همچنین دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد سرطان می باشد. به دلیل مقادیر بالای فیبر در درمان مشکلات گوارشی و یبوست نیز کاربرد دارد. همچنین حاوی انواع ویتامین ها منیزیم و فسفر بالایی بوده که به فعالیت سلول های عصبی کمک می کند.
  2. شیره خرمای خالص رنگی شفاف و غلظتی مناسب دارد.
  3. این شیره چنانچه به طور خالص از خرما تهیه شده باشد نباید شکرک در آن مشاهده شود.
  4. شیره خرمای با کیفیت باید طعمی طبیعی داشته باشد و دارای بو و طعم ترش، تلخ و سوخته و یا کپک زده نباشد.
  5. این شیره باید فاقد مواد افزودنی و کاملا طبیعی و خالص باشد.

قیمت انواع شیره خرمای کبکاب

قیمت انواع شیره خرمای کبکاب

انواع شیره ها از قدیم برای تهیه غذاها همراه با ارده و سرکه استفاده می شده است. یکی از اشکال مصرف خرما هم شیره آن است که می توان از آن به عنوان ماده ای مغذی و خوش طعم در صنایع غذایی استفاده نمود.قیمت شیره خرما بر اساس کیفیت، نوع بسته بندی، فروش جزئی و عمده تعیین خواهد شد.

فروشگاه های عرضه کننده شیره خرما این محصولات را با کیفیت های متنوع و قیمت های متفاوتی عرضه می نمایند. آنچه در این میان مهم است اینکه باید محصولاتی با کیفیت و مورد اعتماد و خالص را به مشتریان ارائه نمود تا امکان مقایسه و خرید مناسبی را برای مشتریان فراهم کرد. این مجموعه شیره های خرما با برندهای با کیفیت و محبوب رازقی و سولار را به طور ویژه در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برندهای زنبور طلایی، بالشن، گل بهان و شیرین شهد قلمرو، از جمله محصولات مرغوب ارائه شده توسط ما خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما