صادرات انواع ارده کنجد اعلا

ارده کنجد جزو مواد غذایی بسیار مقوی و تقویت کننده برای بدن می باشد و دارای ارزش غذایی بسیار بالا بوده و قابل استفاده به عنوان صبحانه و یا میان وعده می باشد و در بین همه گروه سنی پرطرفدار بوده و غالباً هیچکس محدودیتی برای مصرف این محصول ندارد مگر آن که پزشک منع مصرف را اعلام کند.

قابل ذکر است که هر سال صادرات انواع ارده اعلا کنجد به سایر کشورهای دیگر توانسته است برای کشورمان درآمدزایی بسیار خوبی به همراه داشته باشد زیرا کیفیت ارده کنجد کشور ما بسیار بالا است.

صادرات انواع ارده کنجد اعلا

3 نکته مهم در مورد ارده کنجد

3 نکته مهم در مورد ارده کنجد 3 نکته مهم در مورد ارده کنجد:

  1. ارده کنجد مرغوب باید از کنجد های نرم پوست کنده شده و کوبیده شده تهیه شود به طوری که روغن آن نباید از ارده جدا شده باشد.
  2. ارده کنجد غالباً دارای طعم و بوی بسیار مطبوعی می باشد چنانچه متوجه طعم و عطر غیر عادی آن شدید باید مطمئن باشید که ارده کنجد تقلبی بوده و همراه با مواد افزودنی غیرمجاز می باشد.
  3. ارده کنجد تازه دارای رنگ کرم روشن با غلظت متعادل است اگر ارده دارای رنگ تیره ای باشد باید بدانید که این ارده کهنه و یا تقلبی می باشد.

آشنایی با خواص ارده کنجد اعلا برای سلامتی بدن:

  • با مصرف ارده کنجد می توان کلسترول بد خون را کاهش داد و باعث افزایش سطح چربی خوب خون یا HDL شویم.
  • ارده کنجد به دلیل داشتن مقادیر زیادی کلسیم می تواند سبب استحکام استخوان‌ ها و دندان‌‌ها شود.
  • استفاده از ارده کنجد به عنوان صبحانه برای کودکان می تواند انرژی بسیار زیادی برای آن ها را تامین کند و باعث تقویت حافظه شان شود.
  • ارده کنجد به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان می تواند از بدن در مقابل ابتلا به سرطان‌ های مختلف محافظت کند.
  • با کمک مصرف ارده کنجد می توانیم از ابتلا به انواع بیماری‌ های قلبی و عروقی پیشگیری کنیم.

مراکز فروش ارده کنجد اعلا

مراکز فروش ارده کنجد اعلا

مراکز فروش ارده کنجد اعلا باید این محصول را به صورت کاملاً خالص و بدون داشتن هیچ گونه مواد افزودنی غیر مجاز به مردم عرضه کنند تا همه افراد بتوانند تاثیرات معجزه آسای مصرف این ماده غذایی پر خاصیت را در بدن خود مشاهده کنند.

امروزه با توجه به اینکه اکثر مردم با خواص بی نظیر ارده کنجد آشنایی پیدا کرده اند میزان خرید و فروش این محصول افزایش یافته و بازار فروش آن بسیار پر رونق شده است و سبب درآمد زایی بسیار خوبی برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع ارده کنجد می باشد.

با توجه به وجود نوسان قیمت در بازار عرضه مواد غذایی، نمی توانیم قیمت ارده کنجد را به طور دقیق تعیین کنیم و شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید سپس اقدام به خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما