صادرات انواع شیره خرمای سنتی تازه

صادرات شیره خرمای سنتی به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی همانند ترکیه، ایتالیا، عراق، عربستان و افغانستان انجام می گیرد که این باعث کمک به رونق اقتصادی کشور و ارز آوری کشور می شود. شیره خرما تازه دارای خواص بینظیری بوده و در تجدید قوای بدنی بسیار حائز اهمیت می باشد. مجموعه ما این محصول را در نهایت کیفیت و با قیمتی باورنکردنی به مشتریان نزدیک و دور به طور حضوری و همچنین با سفارش قبلی به اقصی نقاط کشور ارسال می کند

صادرات انواع شیره خرمای سنتی تازه

درباره ویژگی های شیره خرمای تازه

درباره ویژگی های شیره خرمای تازه از مهمترین ویژگی های شیره خرما تازه می توان به عطر و طعم آن اشاره نمود عطر طعمی شبیه خرما تازه می دهد و همچنین شیرینی و عطر ملایمی دارد و عاری از هر گونه ترشیدگی، تلخی و شکرک می باشد، شیره خرما بسیار پرخاصیت بوده و حاوی مقادیر زیادی ویتامین B و C بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • حاوی قند های طبیعی همانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز است و برای تنظیم قند خون و دیابت مفید است
  • فیبر بالایی دارد و برای درمان یبوست و بواسیر مفید است و باعث تقویت سیستم گوارش می شود.
  • منبع خوبی از ویتامین A و کاروتنوئید بوده و از شب کوری و خشکی چشم جلوگیری می کند.
  • سرشار از آهن و اسید فولیک بوده و برای درمان کم خونی و بیماری های خونی مفید است.
  • سرشار از ویتامین B بوده و برای رفع خستگی و ضعف بدن مفید است و همچنین به دلیل داشتن منیزیم و پتاسیم برای تقویت سلول های عصبی مفید است
  • غنی از آنتی اکسیدان بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و همچنین با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری می کند.
  • تقویت کننده قوای جنسی در زنان و مردان می باشد و از نازایی تا حد بالایی پیشگیری می کند.

خرید مستقیم شیره خرمای سنتی

خرید مستقیم شیره خرمای سنتی خرید شیره خرمای تازه به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور انجام می گیرد. این مجموعه این محصول در انواع مختلفی با تنوع فراوان و کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

محل فروش انواع شیره در اقصی نقاط شهرهای ایران وجود داشته و از طریق مراکز و نمایندگی فروش این محصول با کیفیت تمام به مشتریان عرضه می گردد. بهترین و مرغوب ترین شیره ها را در انواع مختلف خرما ها با استاندارد ترین کیفیت برای حفظ سلامتی و ارتقاء شاخص های سلامتی شما عزیزان عرضه می گردد و شما می توانید با کمترین هزینه ممکن با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید و همچنین در وقت و هزینه خود صرفه جویی بنمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما