عرضه مستقیم شیره انگور قرمز درجه یک

شیره انگور قرمز، یکی از فرآورده های ارگانیک به دست آمده از انگور قرمز است که در کنار خواص و ارزش غذایی بالایی که دارد، دارای انرژی فوق العاده ای نیز هست و از این رو برای افرادی که دچار ضعف بنیه بدنی هستند، گزینه کاملا مناسبی می باشد. عرضه شیره انگور قرمز اعلا و دیگر محصولات مشابه آن مانند: شیره خرما، شیره توت، شیره انجیر، شیره سیب، سه شیره، چهار شیره و پنج شیره با کیفیتی تعریف شده و به صورت مستقیم در برندهای مختلف: رازقی، بالشن، سولار، گل بهان و زنبور طلایی به صورت بسته بندی صورت می گیرد.

عرضه مستقیم شیره انگور قرمز درجه یک

همه چیز درباره انواع شیره انگور

همه چیز درباره انواع شیره انگور

شیره انگور، نوعی معجون مغذی و پرخاصیت است که به دلیل شیرینی زیاد از حدی که دارد به “دوشاب” نیز معروف می باشد. این محصول ارگانیک، به صورت عمده و خرده از مراکز فروش موجود در سطح شهر در برندهای مختلفی به فروش می رسد. از انجاییکه میوه انگور، انواع مختلفی دارد، عصاره گرفته شده از آن نیز دارای گونه های مختلفی است، به همین دلیل محصول تولیدی، دارای رنگ های متفاوتی می باشد. مهمترین انگور هایی که برای تهیه شیره از آنها استفاده می شود عبارتند از: انگور عسگری، گاش انگور، انگور فرنگی، دیو انگور و انگور فخری.

رایج ترین و متداول ترین انگوری که از آن برای تهیه شیره استفاده می شود، انگور عسگری است. شیره انگور برحسب رنگ آن انواع مختلفی دارد که عبارتند از: شیره انگور سفید، شیره انگور زرد، شیره انگور ملایر، شیره انگور ارومیه و شیره انگور طبیعی که شیره انگور عسگری به رنگ زرد مایل به کهربایی بوده و جزو پرفروش ترین انواع این محصول می باشد.

لازم به یادآوری است که مناطق متعددی در ایران در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که معروف ترین آنها عبارتند از: تبریزف همدان، اراک، مشهد و ارومیه و سالانه حجم بالایی از شیره انگور مورد استفاده در کشور را تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند.

با فرایند تولید شیره انگور آشنا شویم

با فرایند تولید شیره انگور آشنا شویم

طعم دلچسب و لذیذی که شیره انگور دارد، باعث شده که اکثر افراد اعم از پیر و جوان به استفاده از آن علاقه نشان داده و این محصول را به گونه ای در وعده غذایی خود بگنجاند. بزرگترین مرکز عرضه کننده شیره انگور، این محصول را در انواع خانگی و صنعتی و در درجه بندی های متفاوت و با مناسب ترین قیمت، در بازار مصرف به فروش می رسانند. شیوه تولید این محصول بر حسب صنعتی یا سنتی بودن اندکی متفاوت است که در ذیل مختصرا در مورد آن شرح می دهیم:

1. به منظور تهیه شیره انگور به روش صنعتی، در ابتدا انگور ها را کاملا شسته و به خوبی خشک می کنند. پس از خشک شدن، آب انگورها را به وسیله ماشین آبمیوه گیری گرفته و سپس آن را از صافی های بزرگ رد می کنند تا هرگونه ضایعات و هسته آن به خوبی گرفته شود. از آنجاییکه ضایعات باقی مانده نیز دارای مقداری آب انگور است، بر روی آن کمی آب ریخته و این مرحله دوباره تکرار می شود. سپس آب انگور گرفته شده را حرارت داده تا به غلظت مناسبی برسد.

ناگفته نماند که در برخی متاطق، به منظور تهیه شیره ای شفاف و زلال، به عصاره انگوری که در حال حرارت دیدن است، مقداری خاک رس اضافه می کنند. این امر باعث می شود، هرگونه ناخالصی شیره گرفته شده و به صورت کف بر روی شیره جمع شود که در نهایت کف روی شیره را جمع می کنند. شیره انگور به دست آمده، قهوه ای روشن شفاف است.

2. در تهیه شیره انگور سنتی، انگورها را بدون شستن درون ظرف حوض مانندی که از جنس سیمان است ریخته و با لگد آب آن ها را می گیرند. آّب انگور گرفته شده، از طریق لوله ای که در سوی دیگر حوضچه قرار دارد خارج می شود. سپس آب انگور به دست آمده را حرارت می دهند. 80 درصد آب انگور بر اثر حرارت تبخیر می شود که در نهایت، محصول به دست آمده به رنگ قهوه ای تیره است و مزه شیرین و دبشی دارد.

دسته بندی انواع شیره انگور بر اساس کیفیت

دسته بندی انواع شیره انگور بر اساس کیفیت

شیره انگور، یکی از شیره جاتی است که از دیرباز استفاده آن در طب سنتی به منظور درمان بسیاری از بیماری ها مانند رفع کم خونی و تقویت قوای جنسی مرسوم بوده است. اما، باید خاطر نشان نمود که چنانچه شیره انگور اصل نبوده و حاوی ناخالصی باشد، خاصیت و ارزش غذایی بالایی نداشته و فرد نتیجه مثبتی از مصرف آن نخواهد دید. از این رو تهیه شیره ای مرغوب و باکیفیت، یکی از پارامترهای اصلی، حین خرید این محصول است. بر همین اساس، شیره انگور به دسته های مختلفی طبقه بندی می شود.

هرقدر، انگور استفاده شده در تهیه شیره، از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشد، شیره به دست آمده مرغوب تر است. بر همین اساس، انواع شیره در بازار دارای درجه بندی های مختلفی هستند، که شیره انگور درجه یک، جزو مرغوب ترین و شیره انگور درجه سه جزو ارزان ترین این محصول شناخته می شود. در مجموع باید گفت که شیره انگور مرغوب، غلظت مناسبی داشته، به رنگ قهوه ای زلال است و هیچگونه شکرک یا مواد معلقی در آن وجود ندارد.

بازار پخش شیره انگور قرمز با بهترین قیمت

بازار پخش شیره انگور قرمز با بهترین قیمت

شیره انگور، یکی از محصولات ناب صادراتی ایران به شمار می رود و از این رو این محصول سالانه به کشورهایی از جمله ترکیه صادر می شود. ترخیص شیره میوه های مختلف از جمله شیره انگور، شیره توت و شیره خرما، یکی دیگر از خدمات ترخیص کالای شرکت های تولیدی این محصولات است. از آنجاییکه این محصول بر حسب کیفیت، انواع مختلفی دارد، ارزش گمرکی آن نیز مطابق درجه کیفی آن در نوسان می باشد. این محصول در بازار داخلی نیز از فروش خوبی برخوردار است و با قیمتی مناسب در مراکز خرید توزیع می شود.

بازار پخش و توزیع شیره انگور، با کیفیتی تضمین شده، این محصول را مستقیما و بدون واسطه و به اشکال مختلف کیلویی و یا بسته بندی و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان و شهروندان عزیز قرار می دهد. ناگفته نماند که به دلیل بالا بودن میزان تولید شیره انگور در طی چند سال اخیر، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نیز در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند، لذا خریدار می تواند از طریق درگاه های اینترنتی، ثبت سفارش کرده و پس از تکمیل خرید، محصول مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما