قیمت کلی شیره خرمای سنتی

خرما میوه مقوی و سرشار از پرتیین است که فراورده های گوناگونی چون شیره حاصل می شود. شیره خرما اعلا محصولی جهانی است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و توانسته پای خود را در خانه های ایرانی باز کند.
اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شیره خرمای سنتی هسیتد شما را به همراهی در ادامه مطلب دعوت می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.

قیمت کلی شیره خرمای سنتی

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما عزیزانی که طرز تهیه شیره خرما را می خواهند بدانند تولید شیره خرما چگونه است توصیه می شود این مطالب را تا پایان و با دقت مطالعه فرمایند.
در مرحله اول هسته های خرما را در آورده و درون قابلمه ای گود ریخته و آب جوش رویش می ریزیم، نیم ساعت به آن استراحت می دهیم. بعدقابلمه را روی اجاق یا حرارت می گذاریم تا آب آن نیز به جوش بیاید با حرارت ملایم تا خرما ها کمی له شود. بعد از له شدن و کاملا پخته شدن خرما ها شعله را خاموش کرده و نیم ساعت به آن استراحت می دهیم. در مرحله آخر خرما ها را در صافی ریخته تا شیره جدا شود. شیره های از صافی رد شده را روی حرارت می گذاریم و مدام هم میزنیم تا ته نگیرد حواستان باشد زیاد سفت نشود به غلظت دلخواه که رسید خاموش می کنیم. لازم به ذکر است که غلظت شیره ها نباید کم باشد چون باعث کپک زدن آن می شود.
از شیره خرما می توانید در مصارف گوناگونی استفاده کنید چون ترکیب در کیک، شیرینی و کلوچه ها استفاده کنید و در غذا ها مخصوصا در صبحانه، همچنین می توانید شیره را با نان، تخم مرغ و به شکل خالی نوش جان کنید.

پخش شیره خرمای سنتی به صورت مستقیم

پخش شیره خرمای سنتی به صورت مستقیم مجموعه ما توانسته شیره خرمای سنتی را به صورت کاملا بهداشتی تهیه کند، که شما عزیزان از استفاده این محصولات رضایت کامل را داشته باشید.
در تولیدی ما از مواد اولیه با مرغوبیت بالا و دستگاه های فوق پیشرفته ای که تمامی استاندارد های لازم را دارد استفاده می‌شود تا مشتریان بعد از خرید این محصول رضایت کافی را داشته باشند.
افرادی که به دنبال محصول ما هستند می توانند به صورت مستقیم با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشند و از ارزان و مناسب بودن قیمت محصول اطمینان حاصل کنند. مشاوران ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان هستند و بیشترین سعی خود را دارند در کمترین زمان ممکن شما را آگاه و مطمئن کنند. همچنین تولید کنندگان ما کلیه سعی خود را دارند که پخش شیره خرما را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده به سراسر کشور ارسال کنند. شرکت ما به صورت تخصصی در زمینه عرضه شیره فعالیت کرده و آماده همکاری با فروشندگان سراسر کشور می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما