قیمت کلی شیره خرما درجه یک

قیمت شیره خرما در بازار مرکزی عرضه انواع محصولات خوراکی طبیعی و ارگانیک ارزان تر از مغازه و فروشگاه های سطح شهر خواهد بود. با خرید کلی شیره خرما ارگانیک می توان از قیمت ارزان تر آن بهره مند شد و شیره خرما طبیعی و درجه یک را از فروشندگان معتبر این حوزه دریافت کرد. انواع شیره خرما دارای خواص مفید فراوانی بوده و مشتریان با توجه به ارزش های غذایی که دارد، مایل به خرید و مصرف آن هستند.

قیمت کلی شیره خرما درجه یک

بهترین روش برای تولید شیره خرما ارگانیک

بهترین روش برای تولید شیره خرما ارگانیک خرما از جمله محصولات باغی است که در مناطق گرم آب و هوایی بهتر رشد می کند. شهرهای جنوبی کشور ما محل مناسبی برای پرورش و کشت انواع خرما هستند. خرما ارقام متعددی دارد و ایران تولیدکننده مرغوب ترین ارقام است. هرچند حجم تولیدات خرما در کشورمان به اندازه تولیدات کشورهای دیگر مانند عربستان و یا امارات نیست، اما به گفته مصرف کنندگان دارای کیفیت بهتری می باشد.

برای تولید شیره خرما طبیعی، نمی توان از تمامی ارقام خرما استفاده کرد. فقط آن دسته از خرماهایی که شهد کافی در اختیار داشته باشند، برای این کار مناسب هستند. دو روش سنتی و کارخانه ای برای این منظور وجود دارد که روش کارخانه ای به دو دلیل دارای ارجحیت می باشد: 1. گرفتن کامل شهد خرما و اجتناب از به هدر رفتن محصول 2. رعایت کامل تمامی نکات بهداشتی در حین فرآیند تولید.

برای تولید شیره خرما ارگانیک، در ابتدا خرمای مناسب این کار را انتخاب کرده، شسته و پوست می گیرند. سپس محصول به کمک دستگاه مکانیزه هسته گیری و خرد می شود. خرماهای پوست گرفته و خرد شده همراه با حجم مشخصی از آب داخل دیگ های بزرگی ریخته می شوند و با حرارت و هم زدن های مداوم خوب پخته خواهند شد. با تحت فشار قرار دادن خرمای پخته شده، شیره از آن جدا شده و به ظرف جداگانه ای منتقل می شود.

برای عرضه شیره خرما باید به نحوه بسته بندی آن هم توجه شود تا این محصول ارزشمند و حساس در مدت نگهداری و یا انتقال به بازار فروش، دچار افت کیفیت نگردد. معمولا از بطری های پلاستیکی و یا شیشه ای که درب آن ها به خوبی سفت می شوند برای بسته بندی محصول استفاده خواهد شد.

بررسی مواد مغذی موجود در شیره خرما طبیعی

بررسی مواد مغذی موجود در شیره خرما طبیعی شیره خرما همانند خرمای تازه دارای ارزش های غذایی فراوان همراه با ویتامین ها، مواد معدنی و انرژی بالاست. این ماده خوراکی جایگزین بسیار خوبی برای شیرین کننده های دیگر مانند قند یا شکر می باشد و می توان با مصرف در وعده صبحانه، به خوبی انرژی مورد نیاز را برای انجام کارها و فعالیت های روزانه تامین کرد.

شیره خرما از جمله مواد خوراکی پر کالری است که مقدار بسیار ناچیز چربی دارد. اما در مقابل، سطح کربوهیدرات و قند آن بالا است. شیره خرما اعلا حاوی پروتئین، انواع ویتامین ها مانند ویتامین های گروه B ، A و C می باشد. از جمله مهم ترین مواد معدنی موجود در شیره خرما می توان به پتاسیم، فسفر، آهن و سدیم اشاره کرد.

طبع شیره خرما گرم و خشک است و برای افرادی که مزاج سردی دارند، مناسب می باشد. اگر شیره خرما را با سرکه بجوشانید، سرکه شیره به دست آمده که بسیار خوشمزه و پرخاصیت خواهد بود. مصرف منظم شیره خرما مانع از بروز کم خونی شده و حتی افرادی که با این بیماری مواجه هستند می توانند با قرار دادن شیره خرما در رژیم غذایی خود، تا حد زیادی کم خونی را کنترل کنند.

فیبر موجود در شیره خرما برای سلامت بهتر سیستم گوارش مفید بوده و فعالیت باکتری های مفید روده را افزایش می بخشد. به این ترتیب فرد مصرف کننده دچار یبوست و مشکلات آن نخواهد شد. شیره خرما نقش بسزایی در کاهش دادن دردهای رماتیسمی داشته و حاوی قندهای طبیعی شامل گلوکز، ساکارز و فروکتوز است.

افراد مبتلا به دیابت باید طبق نظر پزشک و به صورت محدود از شیره خرما استفاده کنند. اگر فردی فعالیت بدنی کافی نداشته و بی تحرک باشد، مصرف شیره خرما می توان اضافه وزن برای او به همراه داشته باشد. پس بهتر است در کنار مصرف شیره خرما، حتما از فعالیت بدنی کافی برخوردار باشید. ویتامین های D و C که در شیره خرما وجود دارد، به داشتن پوستی صاف و شفاف کمک می کند.

این ماده خوراکی برای درمان شب کوری مفید بوده و بینایی را تقویت خواهد کرد. آهن موجود در شیره خرما موجب گردش خون بهتر زیر پوست شده و با تقویت فولیکول های مو، رشد آن ها را بهبود می بخشد.

معرفی انواع شیره خرما درجه یک

معرفی انواع شیره خرما درجه یک شیره خرما بر حسب خرمایی که به عنوان ماده اولیه استفاده شده باشد، دارای رنگ، غلظت و ظاهر متفاوتی خواهد بود. بدون شک برای تولید هر نوع شیره خرما، از خرماهای مرغوب و سالم استفاده خواهد شد که دارای شهد و شیرینی کافی باشند. انتخاب خرما با شیرینی کم و یا خرماهایی که در اصطلاح خشک هستند و نمی توان شیره زیادی از آن ها گرفت، برای این منظور توجیه اقتصادی ندارند.

در مجموع خرما از نظر مقدار آب و رطوبتی که در آن وجود دارد، به سه دسته نرم، نیمه خشک و خشک تقسیم بندی می شود. جال آنکه خرماهای نرم کالری و ساکارز کمتری در مقایسه با نمونه های دیگر دارد. به دلیل آنکه خرما در مرحله رطب دارای شهد بیشتر و شیرین تری می باشد، در این حالت برای استفاده در تولید انواع شیره مناسب تر است.

زمانیکه میوه اصلی به خرما تبدیل شود بیشتر رطوبت و شیرینی خود را از دست داده است. خرماهای نیمه خشک که می توان برای تهیه شیره از آن ها استفاده کرد عبارتند از استعمران، مضافتی، پیارم، خاصویی و … که هر کدام دارای رنگ های متفاوتی از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره هستند و شیره گرفته شده از آن ها هم دارای مشخصات متفاوتی خواهد بود.

توزیع مستقیم شیره خرما درجه یک

توزیع مستقیم شیره خرما درجه یک توزیع مستقیم شیره خرما درجه یک کمک می کند تا دست دلالان از ایجاد اختلال در قیمت گذاری محصول کوتاه شده و شیره خرما درجه یک با قیمت منصفانه و نزدیک به واقعیت در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. با خرید مستقیم از شرکت های پخش کننده اصلی، می توان ضمن سفارش عمده محصول و بهره مندی از قیمت ارزان تر آن، در مورد کیفیت و خلوص شیره خرما اطمینان بیشتری کسب کرد.

پخش کنندگان اصلی از طریق شیوه های غیرحضوری و کاملا آنلاین، محصول باکیفیت خود را در معرض فروش قرار داده و مشتریان در سراسر کشور قادر به ثبت سفارش خود خواهند بود. پس از پرداخت هزینه و ثبت سفارش نهایی، شیره خرما در حجم مورد نظر مشتری به آدرس وی ارسال می شود. این محصول هم مانند دیگر محصولات خوراکی، باید دارای نشان استاندارد و تاییدیه های بهداشتی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما