مرکز پخش ارده کنجد عمده

ارده کنجد یکی از محصولات سنتی ایران است که دارای خواص زیاد و بسیار پر انرژی است.

پخش ارده کنجد به طور گسترده در همه جا صورت میگیرد و به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید ولیکن این نکته را باید توجه داشت که تنها با مراجعه به فروشگاه و مجموعه ای مطمئن است که میتوانید از کیفیت ارده کنجد خریداری شده کاملا مطمئن باشید.

گروه بازرگانی زندگی شیرین یکی از برترین مراکز پخش ارده عمده است که اقدام به عرضه این محصول مقوی تحت برندهای رازقی،سولار و غیره به صورت اینترنتی و غیرحضوری میکند.

مرکز پخش ارده کنجد عمده

خصوصیات غذایی مهم ارده کنجد

خصوصیات غذایی مهم ارده کنجد تقریبا هر چیز مفیدی که بدن به آن نیاز دارد را شما در ارده کنجد میتوانید پیدا کنید.

ارده کنجد مقدار زیادی انرژی در خود جای داده است و کربوهیدرات و پروتئین مناسبی دارد. این فرآورده کنجد در مورد ویتامین ها هم کم لطفی نکرده و انواع ویتامین B را برای بدن فراهم میکند و همچنین منبع بی نظیری از انواع مواد معدنی مثل آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم و غیره است.

از فواید ارده کنجد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارده کنجد سطح کلسترول بد خون را تا حد خوبی پایین خواهد آورد.
  • کلسیم عامل مقاومت دندان و استخوان هاست، اردن کنجد به خوبی میتواند کلسیمی که بدن نیاز دارد را تأمین کند.
  • کودکان در سن رشد نیاز به مواد غذایی مقوی دارند.یکی از خوراکی های که میتوان در رژیم غذایی کودکان قرار داد ارده کنجد است.
  • ارده کنجد بخاطر ماهیت گیاهی خود و دارا بودن مواد خاصی رادیکال های آزاد درون بدن را خنثی میکند که نتیجه آن جلوگیری از سرطان های احتمالی است.
  • امروزه با وجود شیوع فراوان بیماری های قلبی یکی از چیزهایی که میتواند مانع ایجاد این بیماری ها شود مصرف ارده کنجد است

ارده کنجد با اینکه خواص فراوانی را در خود جای داده است اما به دلیل پر انرژی بودن آن، اگر فعالیت بدنی کمی دارید در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا نتیجه ای جز افزایش وزن و چاقی نخواهد داشت.

صادرات انواع ارده کنجد عمده

صادرات انواع ارده کنجد عمده امروزه خواص ارده کنجد برا همگان مشخص شده است و حتی دیگر در دیگر کشورها نیز متقاضیان زیادی برای خرید این محصول وجود دارد لذا صادرات ارده کنجد به دیگر کشورها دارای رونق بسیاری است که نتایج اقتصادی خوبی را نیز به ارمغان خواهد آورد.

توزیع و عرضه ارده کنجد عمده به صورت های مختلفی امکان پذیر است. یکی از بهترین روش های عرضه ارده کنجد روش مستقیم میباشد که در این حالت با حذف واسطه های بین تولید کننده و خریدار علاوه بر اینکه از سودجویی افراد دلال و منفعت طلب جلوگیری میشود این محصول با قیمتی بسیار خوب و ارزان برای مشتریان گرامی قابل خریداری خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما