کارخانه تولید شیره خرما با قیمت استثنایی در اهواز

امروزه قیمت کارخانه شیره خرما بسیار مناسب و ارزان است. زیرا خرمای اهواز بسیار معروف است و اهواز اصلی ترین منطقه برای تهیه خرمای کشور به شمار می رود.

کارخانه تولید شیره خرما با قیمت استثنایی در اهواز

خرید شیره خرما صنعتی با کیفیت مرغوب

خرید شیره خرما صنعتی با کیفیت مرغوبخرید و قیمت شیره خرما‌ صنعتی و ارگانیک اهواز را به تمامی افرادی که به دنبال تهیه شیره خرما طبیعی هستند پیشنهاد خواهیم داد.

زیرا بهترین خرمای ایران در شهر اهواز و استان خوزستان هر ساله برداشت می شود.

برای تهیه شیره خرما ارگانیک از طریق اینترنت تنها کافیست سایت های تخصصی و فعال این زمینه را شناسایی کنیم.

اما برای خرید های عمده قطعا سایت های تخصصی انتخاب بهتر و قابل اعتماد تری خواهند بود.

زیرا این سایت ها متعلق به شرکت های بازرگانی یا تجاری هستند که تنها در حوزه قیمت شیره خرما صنعتی فعالیت کرده و می توان برای معامله با رقم های بالا بر روی آن ها حساب باز کرد و محکشان زد.

فروش استثنایی شیره خرما در جشنواره تخفیفات تابستانه

فروش استثنایی شیره خرما در جشنواره تخفیفات تابستانهپیشنهاد ما این است که همیشه برای خرید شیره خرما چندین مرکز فروش را زیر نظر گرفته و از طریق جداولی مانند نمونه زیر نرخ های اعلام شده را با همدیگر مقایسه کرده و ارزان ترین قیمت و با کیفیت ترین شیره خرما را مد نظر قرار دهید.

قیمت جدید شیره کیلویی در سال ۹۸

قیمت جدید شیره کیلویی در سال ۹۸کارخانه شیره کیلویی در تبریز موفق شده کیفیت مقبولی را در بازار عرضه نموده و جزو برند های محبوب در میان ترک زبان های کشورمان قرار بگیرد.

خوشبختانه سالیانه فروش بالایی نیز دارد.

در تبریز چندین سال است که کارخانه تولید شیره خرما راه اندازی شده و اقدام به تولید تناژ بالایی از شیره در طول سال می نماید.

همیشه یکی از مهمترین مسائلی که می تواند فروش تولیدی های مختلف شیره خرما را افزایش دهد، چگونگی عملکرد آنها در فروش است. زیرا امروزه روش های قدیمی آن طور که باید جوابگو نبوده و باید از راه های جدید و مدرن استفاده شود.
بخصوص زمانی که هدف فعالیت در شهرهای مختلف کشور بوده تا بتوان تقاضای مشتریان مختلف را به خوبی تامین نمود. لذا می توان تاثیر سایت های اینترنتی را برای این منظور به خوبی دید.

همانطور که می دانید بازار شهرهای مختلف بخصوص کلان شهرها برای فروش شیره خرما مد نظر خواهند بود. به همین دلیل وقتی عرضه کننده ها تولیدات خود را ارائه می دهند، قطعا فعالیت در شهرهای بزرگ را از بزرگترین اهداف خود می دانند. از همین رو محصول قابل توجهی را به مشتریان بزرگ خود در شهرهایی مانند تبریز ارائه می دهند.

سفارش شیره طبیعی در تبریز

سفارش شیره طبیعی در تبریزقیمت شیره خرما تولید کارخانه تبریز نیز مناسب است و در بازار با نرخ های متوسطی به فروش می رسد.

برای استعلام قیمت این محصول پیشنهاد می کنیم از فروشندگان، نمایندگی ها و یا شرکت های بازرگانی فعال در زمینه بازار خرید و فروش انواع شیره جات بپرسید.

تبریز یکی از شهرستان های صنعتی و بسیار فعال در امور اقتصادی کشور است.

با راه اندازی تولید شیره طبیعی و خرید خرما از مناطق جنوبی خوشبختانه شاهد تولید شیره خرما باکیفیتی و استانداردی هستیم.

حتی به تازگی شاهد صادرات تعداد بالایی کانتینر از این کارخانه به خارج از کشور هستیم.

خوشبختانه بودن همین واحد صنعتی سبب شده تا مناطق غربی نیز کیفیت مقبول و خوبی را از شیره خرما شاهد بوده و خرید نمایند.

بزرگترین کارخانه تولید کننده شیره خالص در اصفهان

بزرگترین کارخانه تولید کننده شیره خالص در اصفهانتولید انواع شیره در فروشگاه شیره خالص اصفهان که از دید مشتریان محصولی مرغوب و با کیفیت به شمار می آیدو در حجم زیاد امکان پذیر شده است.

در گذشته خریداران شیره خرما اصفهان می بایست برای تهیه این محصول تا زمان تولید انواع شیره خرما صبر می کردند و چون حجم تولید کم بود سفارش برای خرید بسیار سخت می شد. اما زمانی که شیره خرما مرغوب اصفهان برای خریداران به یک محصول خوب تبدیل شد تولید آن نیز افزایش یافت. اکنون دیگر شیره خرما به صورت سنتی تهیه نشده و بهترین محصولات این شهر در بازار به صورت عمده برای مشتریان عرضه می گردد.

40

  1. شیره خرما بسیار لذیذ و مقوی می باشد. ما از این شیره خرما برای طعم دادن بر روی شیر برنج استفاده می کنیم.

  2. شیره خرما یکی از پر خاصیت ترین محصولات به شمار می‌آید و شامل ویتامین‌های بسیار ضروری بدن رو تامین می‌کند.
    با تشکر از عوامل سایت

  3. سلام وقت بخیر
    خرما سرشار از خاصیته،یکی از خواص عالی اون میتونه برای درمان کم خونی باشه که به شخصه خودم تأثیرشو دیدم
    خیلی از فواید دیگه ای هم داره که باعث میشه از شیره خرما به عنوان یه داروی طبیعی نام برد
    اگه از خرمای خوب و با کیفیت برای تهیه این محصول استفاده بشه که واقعا حرفی باقی نمیمونه
    به همه مصرف شیره خرمارو توصیه میکنم
    موفق باشید

  4. با تشکر از تمامی عوامل سایت، آیا می توان شیره خرما را بصورت عمده و مستقیم از کارخانه سفارش داد؟ آیا بر روی بسته بندی های این محصول غذایی نشان استاندارد و تاریخ تولید و انقد ثبت شده است؟ شیره خرما توسط چه برندهایی وارد بازارهای داخلی می شود و از لحاظ کیفیت می توان به این محصولات اعتماد کرد؟ ممنون میشم از ادمین سایت بابت جواب دهی به موقع چون من قصد خرید این محصول را دارم و می خواهم ابتدا آگاهی لازم را کسب کنم.

    • سلام مریم یوسفی عزیز
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که در سایت هست با ما در ارتباط باشید.

  5. باسلام
    خواص شیره خرما : مصرف این شیره برای صبحانه انرژی روز را تامین می کند.
    ویتامین ها : c-a1–b5-b1-b2-b3
    این شیره قدرت یادگیری را بالا می برد. شیره خرما برای درمان یبوست مفید است، شیره خرما زایمان را آسان تر می کند.

  6. من عقیده دارم هر چیزی رو باید از مکانش تولید کننده اش خرید
    اهواز مهد انواع خرما ها و رطب ها است و اصلا شکی تو کیفیت اون و حتی برتری اون نسبت به بقیه جا ها نیست.شیره خرما هم خیلی خیلی مفیده و میشه اونو با ارده به عنوان ارده شیره خورد که یک میانوعده یا حتی وعده اصلی کامل است.همچنین طبع گرم اون باعث رشد بهتر مغز نیز میشود.

  7. سپاس و درود بیکران خدمت شما عزیز و ادمین سایت شیره جاتها ک این امکان رو برای مردم ایران گذاشته که بدون واسطه مطمعن و در سریعترین زمان ممکن محصولمون رو با قیمت مطلوب تهیه کنیم و به دستمون برسونن که بتونیم از این فراورده بسیار غنی از ویتامین و سرشار از مواد مورد نیاز بدن بهرهمند بشیم این محصول برای ورزشکاران بالاخص بدنسازها واجبه و میشه بجای پودرها و مکمل هایی که برای بدن ضرر هم دارن بدون هیچگونه ضرری مصرف بشه و انرژی بالا و یتامینهای کاملش یه منبع غنی پروتئین و ویتامین هست که بدون چربی و قند بسیار مفیده ..چنتا سوال داشتم این محصول برای افراد دیابتی قابل استفاده هست یا خیر؟و اینکه برای خرید فقط میتونیم غیرحضوری و اینترنتی اقدام کنیم یا آدرسی دارین ک حضوری بشه اومد و خرید کرد مورد بعدی و سوال بعدی بنده در رابطه با ارسال به خارج از کشور هست که اگر ممکنه بفرمایید که امکان ارسال به کشورهای اروپایی رو دارین یا فقط برای استانهای ایران میفرستین .ممنون از شما و سایت خوب شیره جاتها.

    • سلام همراه گرامی
      شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل تر با شماره تماس در سایت با ما در ارتباط باشید.

  8. اصفهانی های عزیز بیشتر وبهتر از بقیه هموطنان به ارزش غدایی خرما پی بردندچون اهوازمرکز تولید بهترین خرمای کشور هست اما بزرگترین کارخانه تولید شیره در اصفهان هست
    واقعا هموطنان اصفهانی الگوی خوبی برای همه ما در همه امور هستند واقعا افرین به این هوش وکارت همت وتلاششون

  9. شیره خرما خاصیت غذایی خیلی زیادی دارد مخصوصا برای تقویت کودکان گزینه بسیار مناسبی هست ما جنوبی ها شیره خرما و ارده را با هم استفاده میکنیم که بسیار خوشمزه و پرخاصیت است

  10. سلام
    کلا شیره ها امروز دوباره مثل گذشته جایگاه خودشون رو پیدا کردن و بسیار اهمیت دارن، حالا شیره خرما هم یکی از بهترین هاشون که ارزش غذایی ویژه ای هم داره و برای مصارف درمانی هم مورد استفاده هست، البته نمیگم مجموعه شما این ویژگی رو نداره ولی به طور کلی می گم که خواست ما مردم از مجموعه ها این که این قبیل محصولات رو هر چه با کیفیت تر و طبیعی تر تولید کنند، ممنون

  11. سلام خسته نباشید

    با تشکر از تمام عوامل و همچنین کارکنان این سایت، مقاله‌ای که نوشتید یک مقاله‌ی کاملاً جامع و بدون نقص هست که این می‌تونه تأثیر زیادی توی جذب مشتری داشته باشه که بهتون باید احسنت گفت

  12. سلام شیره خرما که فرآوری شده خرما هست مملو از ویتامین وکلسیم هست مخصوصا وقتی باشیره انگور وتوت ترکیب بشه که به اصطلاح به آن سه شیره میگویند وبرای کم خونی و بالا بردن سییستم ایمنی بدن وتامین انرژی موردنیاز بدن بسیار خوب است در سفره ایرانی جایگاه خاصی دارد وهمراه بعضی از غذا ها، دسر و شیرینی ها و حلواها میشود استفاده کرد خود من برای تهیه حلوا، در فسنجان، به همراه فرنی وشیر برنج، با ارده، وبه همراه آبجوش بعنوان نوشیدنی استفاده میکنم خلاصه اینکه شیره خرما جایگاه خودش را دارد مخصوصا که چنین مراکز معتبر برای خرید وجود دارد توصیه میکنم حتما از شیره خرما که تولید آن مختص شهر اهواز ومردم خوب خوزستان هست استقبال کنید متشکرم

  13. مرسی از اطلاعات کامل تون که در مورد محصول تان دادین . این شیره های خرما واسه چی استفاده میشه گفتین برای صحت و ویتامین بدن مفید است اما آنرا چگونه میتوانیم استفاده میکنیم میشه برام کمی و خلص توضیح بدین اگر واقعا دارای ویتامین ها باشد میخوام سفارش بدم متشکرم.

    • سلام آقای شاهین
      لطفا برای چگونگی استفاده از و نحوه استفاده به مقالات مرتبط مراجعه کنید.

  14. سلام و خدا قوت، شاید اگر کسی شیره خرما و محصولاتی از این قبیل رو به طور مرتب مصرف کنه و روزانه قدری هم ورزش کنه دیگه هیچوقت به ویتامین‌های داروخانه‌ها نیاز پیدا نکنه

  15. شیره خرما واقعا از خواص بی نظیری بخورداره، به طوری که برای کم خونی عالیه. معمولا پزشکا هم به افرادی که دچار کم خونی و لاغری زیادی هستن، استفاده از شیره خرما و انگور رو پیشنهاد می کنن. مطلب سایت شما هم به طور کامل این محصول رو توضیح داد واقعا، مرسی که همچین مطلب کاملی رو جهت شناخت بیشتر ما به این محصول جادویی منتشر کردین. یه سوال اونم اینکه خرید شیره خرما از سایت شما چقدر طول میشکه تا به دست ما برسه؟ و اینکه معمولا توی بسته بندی های چند کیلویی شیره خرما رو عرضه می کنین؟

    • سلام جناب صرم عزیز
      لطفا به یکی از شماره هایی که در سایت هست تماس بگیرید تا در جریان بسته بندی و زمان ارسال قرار بگیرید.

  16. سلام وقت بخیر ممنون از محصول خوب و با کیفیتتون سفارش های من رسید واقعا طعم خیلی خوبی داره مشتری هام هم راضی بودن خداروشکر من یزد هستم و مغازه فروش انواع شیره و روغن رو دادم میخواستم بپرسم شما نمایندگی اعطا می‌کنید مثلا به صورت انحصاری اگه بخوام واسم بفرستید مشکلی داشته باشه میتونیم مرجوع کنیم چون من فقط محصولات بسیار با کیفیت رو میارم و اینکه به جز شیره خرما محصولات دیگه ای دارید؟ اگه دارید حتما واسم کاتالوگ بفرستید چون من در همین زمینه فعالیت دارم و میخوام خیلی زود این کار پخش رو شروع کنم ممنون از پاسخگویی ادمین محترم

    • سلام خانم اساسه
      در صورت داشتن شرایط لازم می توانید با ما همکاری داشته باشید.
      لطفا در خصوص نحوه سفارش و سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

  17. خود خرما وقتی اینقدر خوب با تمام خواص عالی هست و طبع گرم و خوبی داره پس شیر های اون خیلی بهتر و عالی تره ممنون برای تولید این محصول فوق العاده

  18. سلام و وقت بخیر خدمت شما شیره خرما بسیار خوشمزه ومقوی هستش که میتونه انرژی مورد نیاز برای بدن رو در طول روز تامین کنه سپاس از شما

  19. سلام خسته نباشید
    شیره خرما از بهترین خوردنی هاست . طبع گرم داره . قند طبیعی داره . ترکیبش با ارده عالیه و بسیار مقوی . ترکیب ارده و شیره آهن بالایی داره و برای کم خونی به شدت مفید . یه جایگزین عالی برای قند و انواع مربا . میشه شربت هم ازش درست کرد .

  20. با سلام و درود من همیشه از شیره ی خرما به جای شکر استفاده میکنم به دلیل اینکه فوق العاده اس برای کم خونی و با شیر فوق العاده میشه ممنونم از این محصول با کیفیت تون . فقط ببخشید ایا محصولات دیگه هم داید مثل شیره ی توت و شیره ی خرما ؟ با تشکر

  21. شیره ی خرمای شمابسیار عالیه من کمخونی داشتم ونخاستم داروی شیمیایی مصرف کنم وتونستم باشیره ی خرماخودمو درمان کنم

  22. سلام آیا شما فقط شیره خرما تولید میکنین یا سایر شیره ها رو هم در محصولات دارین؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    • سلام خانم صفی زاده عزیز
      برای اطلاع از محصولات نوع و جنسشون به مقالات مرتبط در سایت مراجعه نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

    • سلام من هروقت شیره ی خرما خرید میکردم آبکی یامزه ی داست ولی ازموقعه ای که از سایت خوب شما خرید کردم واقعا حرف نداره خیلی راضی هستم عالین

  23. با سلام و وقت بخیر. شیره خرما برای تامین انرژی بدن، برای درمان یبوست، برای درمان شب کوری، زایمان را آسان تر می کند، برای درمان کم خونی و برای رفع خستگی و ضعف بسیار مفید و لازمه.

  24. سلام و عرض تبریک سال نو من میخواستم در مورد قیمت روز شیره خرما شما اطلاع کسب کنم وسپس اقدام به خرید بکنم . ممنون میشم پاسخگو باشید.

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  25. با سلام شیره خرما مثل محصول های دیگه خواص زیادی داره و برای بدن مفید هست و ب هنگام صبحانه میشه میل کرد

  26. با سلام شیره خرما مثل محصول های دیگه خواص زیادی داره و برای بدن مفید هست و به هنگام صبحانه میشه میل کرد

  27. سلام وقتتون بخیر
    خسته‌ نباشید
    ارسال به کشور همسایه آذربایجان هم دارید؟
    فرم مشاوره‌ را پر کردم وومنتطر تماس شما هستم.
    پايدار بمانيد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما