بازار صادرات شیره انجیر 500 گرمی اعلا

کشور ایران به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار خوب و خاک حاصل خیزی که دارد محیط مناسبی را برای رشد و پرورش انواع میوه ها و درختان فراهم کرده است‌.

انجیر یکی از این میوه ها است که علاوه بر طعم و مزه ی بسیار خوب و خوشمزه ای که دارد دارای کاربرد ها و فرآورده های زیادی هم می باشد که شیره ی انجیر یکی از پرخاصیت ترین آن است‌.

امروزه بازار صادرات شیره انجیر 500 گرمی اعلا در کشور رونق بسیار زیادی دارد و هر ساله مقدار بسیار بالایی از این محصول به کشور هی مختلف صادر می شود.

بازار صادرات شیره انجیر 500 گرمی اعلا

پتاسیم و کلسیم بالا شیره انجیر

پتاسیم و کلسیم بالا شیره انجیر شیره انگور دارای ترکیبات مقوی و املاح معدنی بسیار زیادی مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم، روی، آهن و انواع ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد به همین دلیل از آن برای درمان بسیاری از بیماری های مختلف استفاده می شود.

پتاسیم و کلسیم بالا شیره انجیر موجب شده است که این ماده ی خوراکی برای مشکلات فراوانی که در زیر به آن ها اشاره شده است مفید و موثر باشد:

  1. مصرف این شیره ی مقوی به دلیل منابع کلسیم زیادی که دارد به افرادی که دچار پوکی استخوان و یا آرتروز و آرتریت هستند بسیار توصیه می شود زیرا سبب تقویت عضلات و استخوان های آن ها شده و همچنین خوردن این ماده ی غذایی به کودکان و نوجوانان در سنین رشد هم ضروری است زیرا موجب رشد هرچه بهتر و بیشتر عضلات آن ها می شود.
  2. وجود پتاسیم و کلسیم در شیره ی انجیر فواید بسیار زیادی برای بدن به ویژه در زمینه ی افزایش سیستم ایمنی دارد و از بروز انواع سرماخوردگی ها و آنفولانزا جلوگیری می کند‌.
  3. این ماده ی غذایی بسیار مقوی و لذیذ با میزان زیاد کلسیم و پتاسیمی که دارد موجب بهبود و تقویت سلول های مغز می شود و افزایش حافظه را به دنبال دارد و همچنین از بیماری خطرناک آلزایمر هم به خوبی جلوگیری می کند.

مرکز عرضه شیره انجیر 500 گرمی اعلا

مرکز عرضه شیره انجیر 500 گرمی اعلا امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید شیره ی انجیر بر تعداد مراکز عرضه و فروش این شیره افزوده شده است تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار و جامعه باشند.

در هنگام خرید از مراکز عرضه شیره انجیر باید دقت کنید که محصول خریداری شما دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. در بسته بندی های کاملا بهداشتی و پلمپ شده باشد.
  2. دارای تاریخ مصرف باشد.
  3. درجه ی کیفی و مرغوبیت آن بسیار بالا باشد.

شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که مرکز عرضه شیره انجیر ۵۰۰ گرمی اعلا می باشد مراجعه و این شیره را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به راحتی و بدون واسطه خریداری و تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما