بازرگانی فروش شیره خرما با کیفیت

شیره خرما محصولی است انرژی زا و سرشار از خاصیت که طرفداران زیادی دارد. بازرگانی فروش شیره خرما با کیفیت، با توجه به استقبال مصرف کنندگان بهترین محصولات را از تولید کنندگان تهیه کرده و به مصرف کنندگان ارائه می دهند. شیره خرما نه تنها در ایران بلکه به دلیل کیفیت بالایی که دارد، در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

بازرگانی فروش شیره خرما با کیفیت

اطلاعاتی درباره شیره خرما زاهدی

اطلاعاتی درباره شیره خرما زاهدی شیره خرما زاهدی یکی از محصولات با کیفیتی است که از خرمای زاهدی تولید می شود. خرمای زاهدی خرمایی زرد رنگ و از نوع خرمای خشک و کم شیره به حساب می آید. از خرما زاهدی به دلیل شیرینی زیادی که دارد برای تولید الکل و سرکه و محصولات دیگر کاربرد دارد. به دلیل کمبود شیره در خرما، از خرمای بیشتری برای تولید این محصول استفاده می شود و به همین دلیل قیمت آن گران تر از انواع دیگر شیره است.

دو تفاوت دیگر بین شیره خرما زاهدی و شیره دیگر خرما ها شامل رنگ و طعم آن است. خرما زاهدی برخلاف سایر خرماهای شیره دارد که تیره رنگ هستند، رنگ نارنجی و قهوه ای روشن دارد به همین دلیل رنگ شیره نیز روشن تر است. خرما زاهدی قند بیشتری دارد به همین دلیل شیره آن نیز شیرین تر است.

شیره خرما زاهدی سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی است که مصرف آن به حفظ سلامت بدن و تامین نیاز روزانه بدن به این مواد کمک می کند. در ادامه به تعدادی از خواص بی نظیر این محصول اشاره می کنیم:

  • فیبر شیره خرما زاهدی با بهبود حرکت روده ها، یبوست را درمان می کند.
  • قند موجود در شیره خرما، به سرعت جذب بدن می شود و ضعف عمومی و سرگیجه را درمان می کند.
  • مصرف شیره خرما در وعده صبحانه به دلیل کالری بالایی که دارد، انرژی طول روز را تامین می کند
  • بهترین گزینه برای افراد سرد مزاج برای تعادل طبع آن ها، مصرف شیره خرما زاهدی است.
  • آهن موجود در شیره خرما، به درمان بیماری کم خونی کمک می کند.
  • ویتامین A خرما از ضعیف شدن چشم و ابتلا به بیماری شب کوری جلوگیری می کند.

قیمت انواع شیره خرما با کیفیت

قیمت انواع شیره خرما با کیفیت قیمت شیره خرما به عوامل زیادی مانند نوع خرما، روش تولید، میزان تولبد محصول و بازار مصرف این محصول بستگی دارد. اما خرید شیره خرما با کیفیت با مناسب ترین قیمت سخت نیست. کافیست به صفحات اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید و تصویر و مشخصات شیره مورد نظر خود را ببینید. محصولات این مجموعه با قیمتی مناسب و به صورت غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی به فروش می رسد و سفارشات ثبت شده به آدرس مصرف کنندگان ارسال می شود‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما