توزیع مستقیم شیره خرما با قیمت مناسب در جیرفت

شیره خرمایکی از مواد غذایی فراوری شده خرما ها است که غلظت فراوان و رنگی تیره و سیاه دارد که اثر خرما است. طبع شیره خرما فوق العاده گرم و خشک بوده و به همین دلیل برای بهبود درد های قاعدگی زنان مفید است.یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع این محصول، شیره خرما جیرفت است که به صورت مستقیم در بازار های فروش این شهر به صورت عمده و خرده بدون واسطه و دلال عرضه می شود. علاوه بر جیرفت این محصول در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز عرضه مواد غذایی اکثر نقاط کشور با قیمت مناسب و ارزان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

توزیع مستقیم شیره خرما با قیمت مناسب در جیرفت

نحوه صادرات شیره خرما از راه هوایی

نحوه صادرات شیره خرما از راه هوایی ایران یکی از کشور هایی است که توانسته علاوه بر پاسخگویی به متقاضیان داخلی شیره خرما برخی از متقاضیان در کشور های خارجی را نیز پاسخگو باشد و مشتریان خود را راضی نگه دارد. کشور ایران برای صادرات شیره خرما به دیگر کشور ها از راه هوایی و هواپیما های بار بری استفاده کرده است زیرا این محصول با توجه به شرایطی که دارد سریعا فاسد می شود.

برای این که محصول تولیدی فورا به شرایط دمایی مناسب برسد تا طعم ترش و آزار دهنده ای به خود نگیرد از هواپیما ها استفاده می کنند تا در مدت زمان کوتاه تری صادرات انجام شود. هواپیما هایی که برای این کار انتخاب می شوند جثه ای عظیم دارند و مخصوص باربری هستند زیرا باید تحمل وزن بالای شیره خرما را داشته باشند. خرما و شیره خرمای تولید شده در کشور ایران به دلیل برخورداری از کیفیت بالا در کشور های دنیا به ویژه کشور های اسیایی خواهان و طرفدار دارد.

از جمله کشور هایی که مقصد صادرات خرما و شیره خرمای ایران است می توان به روسیه، عراق، برخی کشورهای قاره امریکا و قاره اسیا به ویژه ترکیه اشاره کرد. شیره خرما را هم به روش های سنتی و هم با استفاده از دستگاه های مدرن تهیه می کنندو در بسته بندی استاندارد روانه بازار های فروش سراسر کشور می کنند.

بهترین انتخاب برای بسته بندی شیره خرما درجه 1

بهترین انتخاب برای بسته بندی شیره خرما درجه 1 برای روانه کردن این محصول به بازار های جهانی و بازار های داخلی باید از بسته بندی های صد در صد بهداشتی و مطمئن استفاده کرد زیرا با توجه به غلظت فراوان این محصول احتمال آلوده شدن بیشتر می شود. به همین علت کارخانه های تولید کننده این محصول عمدتا شیره خرما را در بطری های بهداشتی یا ظرف های کوچک در دار و دارای روپوش استریل شده قرار می دهند تا محصول را از میکروب ها دور کنند.

میناب یکی از شهر های فعال در تولید شیره خرما است که محصولات خود را با برند های مشهور در اختیار مشتریان قرار می دهد و توانسته است در این زمینه رضایت آن ها را جلب کند. شیره خرمای محلی به این صورت گرفته می شود که خرما ها را در دیگ های بزرگ و مخصوص قرار می دهند توجه داشته باشد که خرما نباید شسته شود زیرا شیره آن از بین می رود.

سپس مقداری آب روی خرما ها می ریزند و آن ها را می جوشانند. پس از مدتی خرما ها را از آب خارج کرده و آب ها را به تنهایی روی شعله قرار می دهند تا به غلظت دلخواه برسد. برخی از کشاورزان که شیره خرما را به روش سنتی تهیه می کنند این روش را کنار گذاشته اند و سعی می کنند شیره را با استفاده از فشار وارد کردن به خرما ها به دست اورند. در این روش به علت اضافه نکردن آب قطعا شیره خرما غلیظ تر و با کیفیت تر خواهد بود و از اب اضافه برخوردار نخواهد بود هر چند در روش قبل سعی می کنند آب اضافه را تا حد امکان بخار کنند.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت شیره خرما

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت شیره خرما قیمت شیره خرما به معیار های مختلفی وابسته است که در اینجا به چند نمونه از ان ها اشاره خواهیم کرد. یکی از معیار های افزایش یا کاهش قیمت شیره خرما تغییر قیمت خرما است. برای تولید این محصول خرما اصلی ترین ماده اولیه است. پس اگر قیمت آن دچار کاهش یا افزایش شود قطعا قیمت شیره خرما نیز تغییر خواهد کرد. علاوه بر این اگر هزینه حمل و نقل محصول زیاد شود قیمت شیره خرما هم دچار افزایش خواهد شد. معیار های دیگری نیز همچون افزایش درامد کارگران هم بی تاثیر نخواهد بود.

شیره خرما را معمولا افراد در وعده صبحانه مصرف می کنند تا انرژی مورد نیاز روزانه را تامین کنند. یکی از خاصیت های این فراورده خرما افزایش میزان هوش و قدرت تفکر است. به همین سبب پزشکان توصیه می کنند که کودکان و نوجوانان که ذهن در حال رشد دارند از شیره خرما استفاده کنند تا در مسئله های درسی نیز نقش بهتری ایفا کنند. همچنین با مصرف آن به استحکام استخوان های خود نیز کمک خواهند کرد زیرا شیره خرما دارای میزان زیادی کلسیم است و دندان ها را نیز مستحکم می کند.

همچنین شیره خرما به دلیل برخورداری از آهن فراوان برای افرادی که دچار کم خونی هستند نیز مفید است و بانوان هم خوب است در دوره قاعدگی مصرف کنند تا دچار ضعف نشوند. علاوه بر این زنان با مصرف شیره خرما در دوران نه ماهه بارداری به ویژه ماه نهم باعث خواهند شد که در زمان زایمان درد کمتری را تحمل کنند و حال بهتری داشته باشند. خرما ها دارای ویتامین های زیادی از قبیل ویتامین a، ویتامین b، ویتامین c و …هستند و از از مولتی ویتامین فراوانی برخوردارند پس برای سلامت مفید می باشند.

بازار عرضه بهترین شیره خرما در جیرفت

بازار عرضه بهترین شیره خرما در جیرفت در جیرفت به دلیل فراوانی شیره خرما بازار های متعددی نیز وجود دارند که این محصول را با کیفیت زیاد و مرغوبیت بالا با قیمتی به صرفه به فروش می رسانند. شما می توانید با مراجعه به این بازار ها محصول مورد نظر را بدون واسطه و در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد با قیمتی مناسب خریداری کنید. تعدادی سایت اینترنتی نیز در عرصه خرید و فروش شیره خرما فعالیت می کنند و شما با رجوع به این سایت ها می توانید محصول را به صورت عنده یا خرده خریداری کنید.

از دیگر فواید خرما و شیره فراوری شده از ان می توان به هضم بهتر غذاها و در نتیجه رفع مشکلات گوارشی کمک کنید و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش خود سهیم باشید. کسانی هستند که از کمبود زیاد وزن رنج می برند. یکی از مزیت های شیره خرما افزایش وزن می باشد به همین دلیل توصیه می شود که این افراد روزانه یک وعده از این محصول صرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما