تولید شیره خرما با کیفیت

شیره خرما یکی از مواد غذایی است که به دلیل تولید انرژی و همچنین دارا بودن مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن، طرفداران زیادی پیدا کرده است. تولید شیره خرما با کیفیت هر ساله با خرما های تازه برداشت شده از نخلستان های ایران صورت می گیرد. مرکز فروش غیر حضوری بهترین انواع شیره خرما را عرضه می کنند. کیفیت بالای محصول موجب صادرات آن به کشور های مختلف شده است.

تولید شیره خرما با کیفیت

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما تولید شیره خرما در ایران از سال های قبل انجام می گرفته است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های جدید و پیشرفته، تهیه شیره انگور به دو صورت سنتی و صنعتی صورت می گیرد. برای تهیه شیره خرما در روش سنتی، خرماها را در محلی تمیز و سر بسته روی هم می ریزند و در اثر فشرده شدن شیره غلیظ از زیر خرما ها جاری می شود.

مراحل تهیه شیره خرما به روش صنعتی به شرح زیر است.

  • برای تهیه شیره خرما به خرمای تازه نیاز داریم. برای تهیه شیره از خرمای شیره دار استفاده می شود. خرما ها نباید آلودگی داشته باشند
  • ابتدا خرماها را شسته و هسته آن ها و کلاهک اضافی آن را جدا کنید.
  • خرماها را درون یک قابلمه ریخته و آب جوش بریزید تا روی آن ها را بگیرد.
  • پس از چند ساعت قابلمه را روی حرارت زیاد گذاشته تا آب درون آن جوش بیاید.
  • سپس زیر حرارت را کم کنید تا خرما ها له شوند. هنگامی که بافت خرما ها از هم جدا شد و له شدند، قابلمه را از روی حرارت بردارید.
  • پس از خنک شدن خرما ها، مواد را در صافی ریخته و فشار دهید تا شیره خرما جدا شود. گوشت و پوست خرماها نباید وارد شیره شود.
  • شیره را روی حرارت بگذارید تا آب آن تبخیر شده و سفت شود. شیره را هم بزنید تا ته آن نگیرد وگرنه عطر و عطم سوختگی می گیرد.
  • زمانی که شیره به غلظت مناسب رسید، آن را از روی حرارت بردارید. شیره نباید رقیق و یا شل باشد چرا که زود کپک می زند.
  • شیره خرما با غلظت مانند عسل نیازی به نگهداری در یخچال ندارد و ظرف آن را می توان در جای خشک و خنک نگهداری کرد.

عرضه بدون واسطه شیره خرما با کیفیت

عرضه بدون واسطه شیره خرما با کیفیت با توجه به استقبال مصرف کنندگان، عرضه شیره خرما در این مرکز صورت می گیرد. شیره خرما با کیفیت به طور مستقیم از تولید کنندگان تهیه می شود و به دست مصرف کنندگان می رسد. به دلیل حذف واسطه ها از فرآیند فروش محصولات، محصول با قیمتی مناسب عرضه می شود تا مشتریان خریدی مقرون به صرفه داشته باشند. سفارشات به صورت غیر حضوری و با تماس تلفنی و یا صفحات مجازی ثبت شده و به آدرس مصرف کنندگان ارسال می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما