تولید کنندگان شیره خرمای کبکاب

شیره خرمای کبکاب: استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان دارای بیشترین میزان نخلستان بوده و اغلب خرماهای تولید شده در این استان‌ها درجه یک هستند,در این میان استان کرمان با 59182 هکتار، بیشترین حجم تولید خرما را در ایران دارد. شیره خرمای بوشهر جزء پرطرفدار ترین و لذیذترین فراورده های خرمای کبکاب استان بوشهر (شهرستان دشتستان) است.

تولید کنندگان شیره خرمای کبکاب

مشخصات غذایی مهم شیره خرمای کبکاب تازه

مشخصات غذایی مهم شیره خرمای کبکاب تازه شیره خرمای تازه از ارزش غذایی و دارویی بالایی برخوردار است، با طبع گرمی که دارد بیشتر در مناطق گرمسیری پرورش داده می شود.

شیره خرما سرشار از مواد معدنی و آلی است، به همین دلیل شیره خرما را می توان یکی از اجزای اصلی صبحانه خود یا میان وعده ایی مقوی بشمار آورد. شیره خرمای کبکاب بسیار انرژی زا و مقوی است و با انواع مزاج ها سازگاری دارد. مشخصات غذایی مهم شیره خرمای کبکاب تازه قند طبیعی آن است که سبب شده جایگزین مناسب شیرینی جات باشد که به جای شیرینی های پر کربوهیدرات و مضری که این روز ها در رژیم غذایی ما جا خوش کرده اند.

این طلای سیاه ، پر از مواد مغذی بوده و فواید بیشماری را برای بدن ما، در صورت مصرف، به ارمغان می آورد.

شیره خرما در واقع عصاره خرما است.این خرما رنگی قهوه ای متمایل به سیاه دارد و ظاهر آن به گونه ای است که پوست و گوشتش به هم چسبیده نیستند و از نظر ظاهری زشت اما بسیار خوشمزه است.این خرما معمولا شیره ی زیادی دارد و در بسته بندی ها نیز شیره ی آن مشخص است که باید در دمای مناسبی نگهداری شود چرا که اگر دما مناسب نباشد این شیره باعث خرابی خرما می شود. این خرما در کنار هم چیده می شود سپس با دستگاه های خاصی پرس می شود به نحوی که خرماها کاملا به هم می چسبند .

شیره خرما عمدتا در بین مردم به داشتن آهن زیاد شناخته شده است و همه آن را به عنوان یک خون ساز طبیعی برای درمان افرادی که دارای کم خونی هستند می شناسند.

البته این ایده از طب قدیمی و سنتی ایران در مردم شکل گرفته و نظریه کاملا درستی دارد، زیرا داشتن آهن فراوان در شیره خرما باعث ساخت گلبول قرمز و بهبود کم خونی است. البته شیره خرما به دلیل داشتن قند زیاد و مواد معدنی فوق العاده ای همچون پتاسیم، منگنز و یا داشتن فیبر فراوان و بسیاری از انواع ویتامین ها بصورت کلی یکی از بهترین مواد طبیعی غذایی است و نباید تنها خواص آن را داشتن آهن و کم خونی توصیف کرد.

خرید انواع شیره خرمای کبکاب

خرید انواع شیره خرمای کبکاب خرید شیره خرمای کباب:امروزه می توان به راحتی شیره میوه هایی هم چون توت، انگور، انجیر و خرما را بدست آورده و از ویژگی های بی نظیر آن بهره مند شد. در بین موارد ذکر شده خرما به خاطر مواد منحصر به فردی که دارد، از طعم، خواص و امتیازات بیشتری برخوردار بوده که خرید انواع شیره خرمای کباب در الویت است .این محصول کاملا ارگانیک هست اما متاسفانه چون اجبارا باید با این بسته بندی پلاستیک باشه تا شیره طبیعی از جنس خودش بزنه شکل اولیه خودشو براثر فشرده شدن ممکنه از دست بده و بسته بندیش اجبارا باید اینجوری باشه و اینکه چون شیره طبیعی داره در مجاورت هوای سرد شکرک میزنه و اصطلاحا دونه دونه میشه ک وقتی کنار بخاری ماکروفر یا شعله غیر مستقیم بذاریم دوباره ب حالت اولیه برمیگرده.

2

  1. شیره ی خرما برای تقویت بدن انسان بسیار موثر است.ممنون از سایت خوبتون برای ارائه این محصولات سالم و مفید.

  2. شیره ی خرما از خرمای تازه و اکیفیت تهیه می شود.
    ترکیب شیره ی خرما با ارده ی کنجد بسیار لذیذ و مقوی است.توصیه می کنم حتما این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما