شرکت پخش شیره توت عمده باکیفیت

یکی از شرکت های پخش شیره توت عمده با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب همین مرکز می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید از نحوه سفارش و قیمت محصول مطلع شوید. با خرید از این سایت از اتلاف وقت و هزینه پیشگیری شده و کالا نیز پس از ثبت سفارش در اولین فرصت به نشانی شما ارسال می گردد. در خرید و فروش عمده قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است.

شرکت پخش شیره توت عمده باکیفیت

طرز تهیه شیره توت در منزل

طرز تهیه شیره توت در منزل طرز تهیه شیره توت در منزل به چه صورت است؟ برای تهیه شیره توت بهتر است توت های آبدار و شیرین را انتخاب کنید سپس آنها را تمیز کرده و خوب بشویید. داخل قابلمه ای روی حرارت قرار دهید و از قابلمه ای بزرگ و جادار استفاده کنید تا توت ها به خوبی پخته و له شوند.
مقداری آب روی توت ها بریزید تا موقع حرارت دادن به ته قابلمه نچسبد و نسوزد. میوه توت خیلی سریع له شده و آب می اندازد و با استفاده از یک کف گیر می توان روند این کار را سریع تر کرد. وقتی توت ها خوب پخته و له شدند، آنها را از یک توری رد کنید تا دانه ها و گوشت میوه از عصاره خالص آن جدا شود و برای گرفتن عصاره در این مرحله توری را حسابی با دست فشار دهید، حالا عصاره جدا شده را دوباره داخل قابلمه ریخته و روی حرارت قرار دهید تا حسابی بجوشد و به غلظت مناسبی برسد.
وقتی شیره به غلظت مطلوب رسید، حرارت را خاموش کرده و قابلمه را کنار بگذارید تا خنک شود و شیره خنک شده را داخل بطری شیشه ای خشک و تمیز ریخته و آن را داخل یخچال قرار دهید. شایان ذکر است که غلظت شیره پس از سرد شدن کمی بیشتر می شود و باید این نکته را موقع جوشاندن در نظر گرفت تا از سفت شدن بیش از حد شیره جلوگیری شود و هیچ ماده افزودنی به شیره طبیعی اضافه نکنید همچنین این شیره را با استفاده از توت خشک نیز می توان تهیه نمود.

قیمت خرید شیره توت عمده باکیفیت

قیمت خرید شیره توت عمده باکیفیت قیمت خرید شیره توت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که مهمترین مورد کیفیت این محصول می باشد و موارد دیگری از جمله روش تولید، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، حجم خرید، نحوه عرضه و تقاضا و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. شیره توت به روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که هر کدام دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشند و در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مجهز و با رعایت اصول بهداشتی تولید و ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما