صادرات انواع ارده کنجد مرغوب

ارده یکی از محصولات بسیار طبیعی و عالی است که به صورت مستقیم از دانه های خام کنجد به دست می آید این محصول دارای انواع ویتامین و پروتئین گیاهی است و دارای طعمی گس است و از چربی اشباع بسیار بالا و مفید برخوردار است و می توان این کالا را با شیره انگور یا خرما میل کرد. تولید کننده انواع ارده مرغوب کنجد و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار صادرات کشور قرار داده است.

صادرات انواع ارده کنجد مرغوب

همه چیز در مورد ارده کنجد تازه

همه چیز در مورد ارده کنجد تازه ارده یکی از انواع محصولات کشاورزی است که بدون هیچ افزودنی و تنها با له کردن و فشردن انواع کنجد خام به دست می آید این محصول چون به صورت مستقیم از کنجد گرفته می شود دارای تمام خصوصیات و خواص کنجد به صورت کامل است ولی حالت مایع دارد و البته مایعی کاملا چرب است.

اما چربی ارده کنجد تازه چربی نیست که سبب چاقی شود زیرا این چربی یک چربی غیر اشباع است که در بدن ذخیره نجشده و بیشتر به سوخت و ساز بدن می رسد ارده دارای انواع ویتامین و پروتئین و مقدار زیادی از مواد عالی مانند فسفر و کلسیم و منیزیم و …‌ است که می تواند بسیاری از نیاز های بدن را برطرف کند.

اما ارده را نمی توان به تنهایی مصرف کرد زیرا این محصول کرم رنگ دارای مزه ای گس است پس باید این محصول را همراه با شیرین کننده ای مانند شیره انگور و یا شیره خرما و حتی عسل میل کرد و از انواع خواص و ویتامین های این کالا لذت برد این خوراک یکی از مقوی ترین انواع خوراکی هایی است که مخصوصا در وعده صبحانه می تواند روی سلامت انسان موثر باشد.

قیمت انواع ارده کنجد مرغوب

قیمت انواع ارده کنجد مرغوب تولید کننده ارده کنجد مرغوب این کالای بسیار پر انرژی و پر خاصیت را از بهترین انواع کنجد های خام تهیه و تولید کرده و این کالا را در بسته بندی در اختیار مراکز پخش قرار داده تا این کالا را در تمام مراکز فروش در سراسر کشور و در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالا قرار دهد.

تولید کننده انواع کنجد ارده را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است و شما می توانید این محصول را بسیار مناسب تر تهیه نمایید اگر تمام واسطه ها را حذف کرده و کالا را به صورت مستقیم خریداری نمایید و یا اگر به ارده در مقدار بسیار زیاد نیاز دارید از قیمت ارده کنجد استفاده و کالا را به صورت عمده و کلان خریداری کرده و در این صورت از نازلترین قیمت برای پرداخت هزینه برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما