صادرات شیره توت اعلا به کشورهای همسایه

شیره توت از میوه توت گرفته شده و یک چاشنی مغذی به شمار می آید، که بیشتر در وعده صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد. طبع این شیره خشک و گرم می باشد به همین دلیل، در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان و بیماری‌های مزمن مورد استفاده قرار می گیرد. این شیره مقوی به دو صورت سنتی و صنعتی تولید شده و به بازار عرضه می شود. برای خرید شیره توت اعلا می توانید به مراکز فروش معتبر و مربوطه مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم خرید خود را انجام دهید. اصفهان، کردستان و اراک جزو شهرهایی هستند که همه ساله به مقدار زیادی میوه توت سفید برداشت می کنند.

صادرات شیره توت اعلا به کشورهای همسایه

توصیه هایی برای انتخاب بهترین شیره توت

توصیه هایی برای انتخاب بهترین شیره توت در این مقاله می خواهیم راه های انتخاب بهترین شیره‌ توت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید، با قیمتی مناسب بهترین شیره‌ توت را خریداری کنید. پس تا آخر این مبحث همراه ما باشید. بهتر است هنگام خرید شیره توت به نکات زیر توجه کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است، که شیره توت به هیچ عنوان ته نشین نمی‌شود در صورتی که شیره توت ته نشین شده باشد بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

توصیه بعدی که هنگام خرید شیره توت به شما پیشنهاد می شود این است که بدانید، اگر شیره توت اصل باشد به رنگ قهوه‌ای تیره خواهد بود. اگر هنگام خرید شیره توت به رنگ سیاه باشد نشان دهنده غلظت آن و همچنین کیفیت بالای آن می باشد. بهتر است برای تهیه شیره ارگانیک به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید.

اگر شیره توت اصل باشد در یخچال و فصل سرما سفت نمی شود. هنگام خرید شیره توت در صورت امکان مقداری از آن را تست کنید. بهتر است بدانید، شیره توت در صورت اصل بودن به هیچ عنوان طعم شکر نمی دهد. بهترین شیره توت از میوه توت سفید گرفته می شود.

یکی دیگر از ویژگی های شیره توت اعلا حالت کشسانی بودن آن می باشد به طوری که هنگام برداشتن شیره‌ توت با قاشق همانند عسل عمل کند. دقت داشته باشید شیره‌ توت چسبناک بوده و رقیق نمی باشد. در روش سنتی هیچگونه افزودنی و شکر به شیره توت اضافه نمی شود. این شیره از توت سبز و سفید گرفته می شود.

هنگام خرید این موضوع را در نظر بگیرید که شیره‌ توت نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار گیرد و به همین دلیل بهتر است، هنگام خرید این موضوع را در نظر گرفته و بعد از هر بار مصرف این محصول را در جای خنک و تاریک مثل یخچال و یا کابینت نگهداری کنید. همچنین؛ به یاد داشته باشید که شیره انگور باید در ظرف شیشه‌ ای و دربسته نگهداری شود.

اگر رطوبت و هوا به داخل شیشه نفوذ کند، باعث شکرک و کپک زدگی این شیره خواهد شد. اگر قصد خرید شیره توت کیلویی را دارید، بهترین گزینه شیره توت سنتی می باشد زیرا از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد.

راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات شیره توت

راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات شیره توت بهترین راهکار برای افزایش سود حاصل از صادرات شیره‌ توت این است، که این محصول را با کیفیت بالا و بسته بندی های استاندارد به کشورهای اروپایی صادر کنید. بسته بندی این شیره و همچنین؛ کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی در صادرات دارد. هزینه ترخیص کاری بستگی به کشور وارد کننده و صادر کننده آن دارد. همچنین قیمت ارز در این مسیر بی‌تأثیر نیست برای اطلاع از روند چگونگی صادرات این محصول میتوانید به سایت های معتبر مراجعه فرمایید.

کشورهایی مثل فرانسه، عربستان، آلمان و سوئد همه ساله مقدار زیادی شیره انگور و شیره توت سفید از ایران خریداری می کنند. یکی از راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات شیره توت این است، که کشورهای اروپایی خرید خود را به طور مستقیم و یا از طریق سایت های آنلاین به صورت خودکار انجام دهند.

عمده فروشان و شرکت های خصوصی میتوانند، به عنوان یک واردکننده همه ساله مقدار زیادی شیره توت اعلا به کشورهای دیگر صادر کنند. کشورهای آسیایی از بزرگترین خریداران شیره توت سفید ایرانی می باشند و از این محصول به عنوان ملکه شیره ها یاد می کنند زیرا؛ در طب سنتی برای درمان بیماری ها از آن استفاده می کنند.

صادرات شیره توت در بشکه هایی مخصوص صورت می گیرد. این بشکه ها کاملا استاندارد بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و مضر در آن به کار برده نشده است.

معروف ترین شهرهای تولید شیره توت در ایران

معروف ترین شهرهای تولید شیره توت در ایران اگر به شهر مشهد و شهرستان طرقبه سفر کرده باشید به وضوح درختان توت سفید را مشاهده خواهید کرد. استان خراسان رضوی از بزرگترین پرورش دهندگان درخت توت می باشند و همه ساله به مقدار زیادی شیره توت به سراسر ایران صادر می کند. یکی دیگر از شهرهای بزرگی که مشغول به تولید شیره توت در ایران می باشد، اصفهان است. شهر اصفهان یکی از با کیفیت ترین نوع شیره‌ توت را تولید می‌کند.

شهر زنجان به نوبه خود یکی از بزرگ‌ترین شهرهای است که به دلیل باغات زیادی که دارد انواع شیره را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. افرادی که قصد خرید عمده شیره توت را دارند، می توانند با مراجعه به این شهر خرید خود را به صورت فله ای و یا بسته بندی کوچک تهیه کنند. برای خرید این محصول می توانید به عطاری مراجعه فرمایید.

اگر قصد خرید شیره‌ توت سنتی را دارید می توانید، به روستاها سفر کرده و خرید خود را به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک و بدون واسطه با قیمتی ارزان خریداری کنید. شهرهایی که معدن میوه توت هستند میتوانند، بعد از چیدن توت از باغات به طور کلی این میوه را تحویل کارخانه ها دهند و سود زیادی را عاید خود کنند.

بازار توزیع شیره توت اعلا با قیمت مناسب

بازار توزیع شیره توت اعلا با قیمت مناسب کارخانه های زیادی در ایران وجود دارد که مشغول به تولید شیره‌ توت به روش صنعتی هستند. این کارخانه ها توسط دستگاه های مدرن و امروزی و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید شیره توت کرده و در بسته بندی های استاندارد به بازار عرضه می کنند. ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیره‌‌ توت بوده و همه ساله تعداد زیادی از این محصول را به کشورهای دیگر از جمله روسیه، ترکیه و آذربایجان صادر می کند.

افرادی که قصد خرید شیره توت با کیفیت به صورت عمده را دارند و یا امکان خرید حضوری برای آن ها ممکن نیست می‌توانند با مراجعه به سایت های آنلاین و معتبر اقدام به خرید کرده و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند. صادرات شیره توت اعلا یکی از پرسودترین شغل ها در ایران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما