صادرات کلی شیره خرما با کیفیت

شیره خرما به دلیل کیفیت بالایی که دارد ارزش صادراتی پیدا کرده و کشور های زیادی خواهان و متقاضی آن می باشند.

صادرات شیره خرما با کیفیت باعث افزایش بازدهی صادرات و تامین بخشی از درآمد و بودجه کشور می شود.

صادرات کلی شیره خرما با کیفیت

نکات مهم در انتخاب شیره خرما زاهدی

نکات مهم در انتخاب شیره خرما زاهدی خرما، میوه درخت نخل است که به علت ارزش غذایی بالایی که دارد برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد و دارای انواع مختلف زاهدی، مضافتی، شاهانی، ربی، پیارم و…است.

از انواع خرما که دارای طرفداران زیادی می باشد می توان به خرما زاهدی اشاره کرد، شکل ظاهری این میوه خوشمزه و پرخاصیت بیضی و تخم مرغی شکل است و دارای نوک تیز می باشد.

رنگ این خرما در زمان خارک زرد، در زمان رطب قهوه ای روشن و در مرحله خرما قهوه ای مایل به قرمز می باشد. یکی از فرآورده های این خرما، شیره آن می باشد که یکی از شایع ترین محصولات خرما به حساب می آید که در زیر به چند نکته مهم در انتخاب شیره خرما زاهدی اشاره می کنیم:

  • یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید شیره خرما باید به آن توجه کرد توجه به پی اچ آن می باشد که یک شیره خرما با کیفیت و مرغوب دارای پی اچ سه و نیم تا چهار و نیم می باشد، این میزان کاملا سالم و مجاز می باشد
  • از دیگر نکات مهم در انتخاب شیره توجه به طعم و مزه آن می باشد، شیره خرما سلام و طبیعی دارای مزه واقعی خرما می باشد که تنها با چشیدن آن احساس می شود.
  • توجه به بهداشت از مواردی است که هنگام خرید باید به آن دقت کرد، خرید این محصول از فروشگاه های معتبر، دقت به نوع بسته بندی و پروانه بهداشت قابل اهمیت است، نباید اثری از میکروب و باکتری، آفت، برگ میوه و…درون آن وجود داشته باشد.
  • به طور کلی نوع بسته بندی از نکاتی است که تا حدودی به تشخیص اصل بودن محصول کمک می کند، شیره خرما اصل دارای بسته بندی اصولی و استاندارد و شیک می باشد و یک بسته بندی اصولی به گونه ای است که از دوام بالایی برخوردار است و در برابر حشرات، ضربه و فساد از مقاومت بالایی برخوردار است.

بازرگانی فروش شیره خرما با کیفیت

بازرگانی فروش شیره خرما با کیفیت فروش شیره خرما به طرق مختلف حضوری و غیر حضوری امکانپذیر می باشد.

بازرگانی فروش این محصول، آن را در بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت در بسته بندی های شیک و متنوع در وب سایت های خود به اشتراک می گذارد تا مشتریان داخلی و خارجی پس از مراجعه و مشاهده انواع محصولات پس از ثبت سفارشات خرید خود را انجام و لذت یک خرید راحت، مطمئن و بی دغدغه را تجربه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما