عرضه بی واسطه شیره خرما طبیعی با کیفیت عالی

شیره خرما یکی از غذاهای باکیفیت است که در کشورمان انواع خرما به روش های صنعتی و سنتی تولید می شود. بازار فروش شیره خرما بدون واسطه در ایران به طور مداوم انواع این شیره را در درجه های مختلف و متفاوت عرضه می کند. خریداران می توانند با خرید این محصول از طریق فروشگاه هایی که مستقیماً با تولیدکنندگان شیره خرما در تماس هستند، شیره خرما را با کیفیت بالا تهیه کنند. عرضه بی واسطه شیره خرما طبیعی به خریداران کمک می کند محصول را با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری نمایند.

عرضه بی واسطه شیره خرما طبیعی با کیفیت عالی

با بهترین نوع شیره خرما برای صادرات آشنا شوید

با بهترین نوع شیره خرما برای صادرات آشنا شوید خواص مختلف شیره خرما و استفاده از آن در طب سنتی افراد زیادی را به سمت خرید این محصولات سوق داده است. این ویژگی ها علاوه بر مصارف در کشورمان باعث استفاده از آن در خارج کشور نیز شده است. این محصول در نقاط مختلف دنیا طرفداران زیادی دارد به همین دلیل صادرکننده ها به وفور این محصول را به سایر کشورها با کیفیت های بسیار خوب صادر خواهند کرد و بدین طریق باعث سودآوری خوبی شوند و همچنین به اقتصاد کشور کمک شایانی نمایند.

یکی از نکات مهم در تشخیص بهترین نوع شیره خرما برای صادرات توجه به طعم و رنگ آنهاست، شیره طبیعی رنگی کاملا طبیعی دارد و وجود رنگ غیرمجاز در این محصولات نشان از بی کیفیتی آنها دارد. ضمناً غلظت این شیره ها باید کاملاً متعادل و متناسب باشد، شیره های بسیار غلیظ یا خیلی رقیق دارای مواد افزودنی بوده و کیفیت بالایی ندارند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین نوع شیره خرما برای صادرات دارد نوع بسته بندی محصول است، در واقع شیره خرمای صادراتی باکیفیت باید بسته بندی صحیح و جذابی داشته باشد تا که علاوه بر جذب مشتری شیره را در برابر هرگونه موارد خارجی حفظ نماید.

3 مورد از مشخصه های شیره خرما با کیفیت

3 مورد از مشخصه های شیره خرما با کیفیت شیره خرما یکی از فرآورده ها محبوب و مغذی میوه ی خرما است که طرفداران زیادی دارد زیرا علاوه بر طعم بی نظیرش فواید زیادی برای سلامت بدن نیز دارد البته اگر می خواهید از خواص بی نظیر این محصول بهره مند شوید باید از نوع با کیفیت شیره خرما را تهیه فرمایید. حال به 3 مورد از مشخصه های شیره خرما باکیفیت می پردازیم به موارد زیر دقت فرمایید:

  1. ویژگی شیره خرما باکیفیت تیره بودن آن است، شیره خرمای اصلی بسته به نوع خرما در تهیه آن رنگ های متفاوتی دارد، اما بیشتر این رنگ ها شیره ای تیره هستند.
  2. غلظت شیره مرغوب خرما نه آنقدر رقیق است که به راحتی بریزد و نه آنقدر غلیظ است، یعنی غلظت این محصول مانند عسل است.
  3. از نظر طعم، این فرآورده مغذی شیرین است، از نظر بصری می توان به شفافیت آن اشاره کرد و دلیل این شفافیت، صاف شدن آن پس از استفاده از شیره آسیاب شده است.

یکی دیگر از خصوصیات شیره خرمای اصل و مرغوب ته نشین نشدن آن است. همچنین شکرک زدن این محصول نشان می دهد که این محصول بی کیفیت است و اصل نیست، زیرا این محصول در صورت مرغوب و اصل بودن دچار شکرک زدن نمی شود.

قیمت شیره خرما یکی دیگر از عواملی است که می توان آن را از نوع باکیفیت و بی کیفیت تشخیص داد. مسلما شیره ای که اصل و با کیفیت است از قیمت بالاتری نیز برخوردار است و قیمت بسیار کم ممکن است نشان از بی کیفیتی شیره داشته باشد. همچنین شیره های اصلی و مرغوب دارای نشان استاندارد هستند و بدین طریق نیز می توان شیره خرمای با کیفیت و اصل را به راحتی تشخیص داد.

آشنایی با فرایند تولید شیره خرما درجه یک

آشنایی با فرایند تولید شیره خرما درجه یک حال به آشنایی با فرایند تولید شیره خرما درجه یک می پردازیم، روش های تولید شیره خرما مختلف است در بخش زیر به آنها اشاره می کنیم:

  1. فرایند تولید شیره خرما به روش گرم: تولید شیره خرما به طریقه ی گرم به این شکل است که خرماها را در قابلمه های بزرگ می ریزند و به مقدار مساوی آب اضافه می کنند. در مرحله بعد مخلوط خرما و آب را روی آتش بگذارید تا شیره خرما گرفته شود. سپس چند لحظه صبر کنید تا شیره خرما در اثر حرارت به غلظت مورد نظر برسد، در نهایت شیره را از صافی رد می کنند تا تفاله خرما جدا شود و شیره شفافی به دست آید.
  2. فرایند تولید شیره خرما به روش سرد: برای تهیه شیره خرما به روش سرد، خرما را در حوض های سیمانی کوچکی در ارتفاع حدود 5/1 متری از سطح زمین می ریزند که برای آب گیری استفاده می شود. سپس خرماها را در این حوضچه ها فشرده می کنند. وقتی وارد می شوند از سوراخ کف حوض خارج می شوند. شیره ای که از این طریق به دست می آید شیره خرمای طبیعی نامیده می شود. در زبان های محلی به این حوض های سیمانی که برای تهیه شیره خرما استفاده می شود مدبسه می گویند.
  3. فرایند تولید شیره خرما به روش حصیر: در شهرهای مناطق جنوبی کشور مانند شهرستان میناب، حصیر از برگ خرما درست می کنند، بنابراین برای تهیه شیره خرما به جای روش اول و دوم، خرما را در این حصیرها ریخته و روی آن فشار می دهند. در این حالت در اثر فشار وارده، شیره خرما از حفره های حصیر خارج شده و به ظرف زیر می ریزد.

مرکز پخش شیره خرما طبیعی با قیمت ارزان

مرکز پخش شیره خرما طبیعی با قیمت ارزان فروش شیره خرما عمده با ارزان ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت در بازار فروش انجام می گیرد. شیره خرما جزو مغذی ترین مواد غذایی می باشد که می تواند جایگزین مناسب برای انواع شیرینی هایی که در تهیه آنها از شکر استفاده می شود باشد.

خرید شیره خرما در صورتی که توسط توزیع کنندگان بزرگ تولید شود بسیار مقرون به صرفه است چرا که توزیع کنندگان بزرگ این محصول را به صورت عمده و در تناژ بالا از مراکز تولید شیره خرما خریداری می کنند و این یعنی قیمت تمام شده برای این افراد بسیار کمتر است و خرده فروشان می توانند انواع شیره خرما را از این عمده فروش های برتر تهیه کنند.

مجموعه ی ما نیز یکی از مراکز پخش شیره خرما طبیعی با قیمت ارزان است ما انواع شیره خرما را در بسته بندی های مناسب نیم کیلویی، یک کیلویی و … در اختیار خریداران قرار می دهیم همچنین قیمت محصول و نرخ بسته بندی محصولات ما بسیار عالی و مناسب بوده و توانسته ایم رضایت اکثریت مشتریان را به خود جلب نماییم، برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما