عرضه مستقیم شیره انگور اصل ملایر با قیمت مناسب

شیره انگور یکی از فراورده های میوه انگور می باشد، که دارای خواص و فواید بسیاری برای بدن است و به علت استقبال مردم از این شیره، موارد تقلبی آن در بازار افزایش یافته است و برای خرید شیره انگور اصل ملایر باید از فروشندگان معتبر خرید کنید. در سطح کشور تولید کنندگان بسیاری اقدام به عرضه مستقیم شیرع انگور ملایر آن هم با قیمت مناسب کرده اند و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های آن ها محصولی اصل را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.
عرضه مستقیم شیره انگور اصل ملایر با قیمت مناسب

نکاتی برای انتخاب بهترین شیره انگور

نکاتی برای انتخاب بهترین شیره انگور نکات مبسیاری وجود دارند، که شما توجه به آن ها تا حدودی شیره انگور اصل را از تقلبی تشخیص داده و خریدی مطمئن را انجام دهید.

1. شیره انگور در حالت طبیعی طعم بسیار شیرینی دارد و باید این محصول مزه انگور بدهد، زیرا نباید در تولید آن از میوه دیگری مانند توت استفاده شود و باید کاملا مرغوب باشد.

2. شما می توانید از طریق رنگ شیره انگور کیفیت آن را بسنجید و متوجه شوید شیره طبیعی و یا مصنوعی است زیرا تولید کنندگان برای تهیه این محصول به صورت ارگانیک، آن را روی حرارت قرار داده و می پزند و رنگ شیره درجه یک عسلی مایل به قهوه ای و یا خرما ای است و تیرگی و یا روشنی رنگ شیره به میزان حرارت اجاق بستگی دارد، چرا که اگر شیره روی حرارت مستقیم و دمای بالا بپزد رنگ تیره تر و اگر در حرارت غیر مستقیم انجام گیرد، رنگ آن روشن تر خواهد بود.

3. اگر در تولید این محصول از انگور اسیدی استفاده شود، باید در پخت آن از ماده ای به نام خاک سفید به کار برود، چرا که این محصول خاصیت بازی دارد و با مخلوط شدن در شیره خاصیت اسیدی انگور را می گیرد و تولید کننده باید پس از پایان مرحله پخت، شیره را تصفیه کرده و خاک سفید را از آن جدا کند. در صورتی که شیره ای خریدید که داخل آن خاک وجود داشت، نشان می دهد تولید کننده در تصفیه شیره به مشکل خورده و آن شیره از کیفیت پایین تری برخوردار است .

4. شیره انگور مرغوب باید از غلظت بالایی برخوردار باشد و افزایش غلظت شیره با کاهش رطوبت آن رابطه عکس دارد و هرچه انگور روی حرارت بماند آب خود را بیشتر از دست می دهد و غلظت آن افزایش می یابد و باعث می شود، که ماندگاری شیره انگور بیشتر شود و سال ها دچار فساد نگردد، همچنین به علت غلظت بالا نگهداری کردن از آن نیز آسان تر شده و فضای کمتری را اشغال خواهد کرد.

5. مسئله دیگری نیز برای تشخیص شیره مرغوب وجود دارد که نیازمند گذر زمان است، اگر شیره شما مرغوب باشد در ماه های سرد سال شکرک خواهد زد و هنگامی که بعد از باز کردن در شیره، شکرک را روی آن مشاهده کردید نشان از اصل و باکیفیت بودن آن است.

6. مسئله بعدی بوی این محصول است و شیره انگوری که طبیعی تولید شده باشد، بوی میوه انگور می دهد؛ این در صورتی است که شیره های تقلبی که از شکر تشکیل شده اند، بوی خاصی ندارند.

میزان سهم ایران از صادرات شیره انگور چقدر است؟

میزان سهم ایران از صادرات شیره انگور چقدر است؟ به علت با کیفیت بودن انگور های ایرانی کیفیت شیره انگور کشور ایران نیز بسیار بالا است و کشور های زیادی در خاورمیانه خواهان شیره انگور ایرانی می باشند. ملایر یکی از بهترین تولید کنندگان شیره انگور است، که در میان کشور های همسایه بسیار معروف است و دوست داران شیره انگور طبیعی حتما این شهر را می شناسند. یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان شیره انگور ایرانی، کشور عراق است و تولید کنندگان در صورت رعایت کردن اصول تولید شیره با کیفیت می توانند سود زیادی از بازار فروش عراق بدست بیاورند. مراحل صادرات کالا به عراق آسان است و به دلیل همسایه بودن این کشور با ایران، اخذ مجوز برای ورود کالا راحت تر از کشور های دیگر خواهد بود. تنها شما نیازمند کمی تجربه و مقداری سرمایه خواهید بود تا شیره با کیفت را بسته بندی و به عراق صادر کنید، زیرا شرکت های متعددی وجود دارند، که شما را در صادرات یاری کرده و مجوز های لازم برای انجام این کار را برای شما دریافت می کنند. به علت بالا بودن پتانسیل ایران در تولیدات خود، صادرات شیره به کشور های اروپایی نیز آغاز شده است و روز به روز سهم ایران از صادرات این محصول بیشتر می شود. افزایش این امر نیازمند همت تولید کنندگان است، تا با تولید محصول با کیفیت راه صادرات این محصول را هموار تر کرده و سهم ایران از بازار جهانی را افزایش دهند.

بررسی کیفیت انواع شیره انگور تولید شده در ایران

بررسی کیفیت انواع شیره انگور تولید شده در ایران همانطور که می دانید انگور ها دارای انواع مختلفی هستند و شما می توانید از هر کدام شیره خوشمزه تولید کنید. اما لازم به ذکر است که یک منطقه خاص از ایران نمی تواند انواع انگور ها را به صورت درجه یک تولید کند. ملایر یکی از شهر های ایران است که در زمینه تولید شیره انگور بسیار مشهور است و شیره با کیفیتی تولید می کند شما می توانید برای خرید یک شیره با کیفیت به این شهر سفر کنید.همچنین می توانید جهت صرفه جویی در زمان خودای نمحصول را به صورت اینترنی از مراکز معتبر آن خریداری نمایید. امروزه در کل کیفیت شیره های انگور در ایران تقریبا یکسان هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند، زیرا بعضی از استان ها انگور های مرغوب را از شهر های تولید آن سفارش می دهند.

توزیع عمده شیره انگور اصل ملایر با کیفیت

توزیع عمده شیره انگور اصل ملایر با کیفیت شما می توانید انواع شیره ها مانند شیره انگور و خرما را، از مجموعه معتبر ما به صورت عمده خریداری کنید، چرا که حجم انبوهی از شیره های ما از شهر ملایر تامین می شود تا بتوانید محصولی باکیفیت بالا و تضمین شدهرا خریداری نمایید. مجموعه ما با حذف تمام واسطه ها، قیمت محصولات را تا مقدار قابل توجهی پایین آورده است، تا شما بتوانید با قیمتی پایین محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. همچنین شرکت های صادراتی می توانند با خرید این شیره به صورت عمده اقدام به ارسال این محصول به اقصی نقاط جهان به ویژه کشور های همسایه کنند و محصولات خود را در بسته بندی های مناسب و زیبا قرار دهند.

جهت اعلام همکاری و خرید محصولات می توانید با شماره های مجموعه در تماس باشید و از مشاوره جامع ما درباره ی انواع شیره ها برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما