عرضه مستقیم شیره توت صادراتی با قیمت مناسب

شیره توت نوعی ماده غذایی به دست آمده از انواع توت های مختلف می باشد که نمونه‌ های مرغوب و درجه یک از این ماده غذایی برای صادرات انتخاب می گردند، عرضه مستقیم شیره توت صادراتی با قیمت مناسب توسط واحد عرضه و فروش این ماده غذایی با بهترین کیفیت انجام می‌ شود و این محصول با توجه به نیاز خریداران در بسته بندی های مختلف و با قیمت‌ های رقابتی در بازار داخلی نیز به فروش می‌ رسد.

عرضه مستقیم شیره توت صادراتی با قیمت مناسب

عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع شیره

عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع شیره مواد غذایی که به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک تولید می شوند علاوه بر اینکه از بازار و فروش خوبی برخوردار می باشند، دارای خواص و فواید و کیفیت های مختلف و متفاوتی می باشند که مصرف آنها می‌ تواند سلامت بدن را تامین کند.

شیره یکی از مواد غذایی طبیعی و ارگانیک می باشد که از محصولاتی مانند انگور، خرما، توت و یا سایر مواد غذایی مختلف دیگر به دست می‌ آید و هر کدام از آنها دارای قیمت های مختلفی خواهند بود.

در بازار داخلی کشور شیره با قیمت و نرخ های متفاوتی خرید و فروش می شود که در این ببن عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت این محصول تاثیر می‌ گذارند و سبب می‌ شوند تا شیره با نرخ های مختلف و متفاوت خرید و فروش شود.

  1. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع شیره نوع آنها می باشد، همانطور که اشاره شد شیره دارای نمونه هایی مانند شیره توت، شیره خرما، شیره انگور و غیره می باشد که نوع آنها در قیمت گذاری این محصول متفاوت می باشد.
  2. عمدتاً قیمت هر نمونه شیره به صورت کیلوگرم تعیین می‌ شود یعنی قیمت واحد آنها بر حسب یک کیلوگرم خرید و سفارش، قیمت‌ گذاری می‌ شود و در این بین یکی از عواملی همچون کیفیت، طعم و ویژگی های مختلف که شیره دارد می‌ تواند بر نرخ نهایی این محصول تاثیر گذار باشد.
  3. حجم سفارش و نحوه خرید آن نیز از دیگر عواملی است که در قیمت خرید شیره تأثیر‌گذار می‌ باشد.
  4. شیره تولید شده در کشور اگر به صورت سنتی تولید شود به دلیل درجه خلوص بالا و کیفیت بسیار خوبی که دارد با نرخ بالاتری نسبت به نمونه های صنعتی عرضه می‌ شود.‌

نحوه صادرات انواع شیره توت

نحوه صادرات انواع شیره توت شیره توت برای مصارف مختلفی همچون تهیه‌ شربت، تهیه حلوا، تهیه انواع کیک و کلوچه، استفاده در وعده صبحانه، همراه با ارده و مصارف مختلف دیگر قابل استفاده می باشد و در کنار موارد مصرفی که دارد از خواص درمانی بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و جزء مواد غذایی باکیفیت و پرفروش محسوب می گردد.

شیره توت که از توت سیاه، توت قرمز، توت سفید، شاتوت و نمونه های دیگر این محصول حاصل می‌ شود جزء مواد غذایی صادراتی محسوب می‌ گردد و در بازارهای جهانی نیز به صورت عمده خرید و فروش می‌ شود.

نحوه صادرات انواع شیره توت مانند سایر مواد غذایی دیگر دارای مراحل خاص و جداگانه می باشد و لازم است تا تاجران بتوانند مراحل صادراتی این ماده غذایی را با دقت و با سرعت بالایی طی کرده و آنها را به کشورهای مختلف عرضه نمایند.

نحوه صادرات این محصول شامل مواردی از قبیل بازاریابی، مذاکره، بسته بندی، قیمت گذاری، بارگیری، بیمه کالا، پرداخت هزینه گمرکی و موارد مختلف دیگری می باشد که در این بین تاجرانی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند به تمام مراحل تجاری و قانونی این امر آشنا می باشند و با سرعت و دقت بالایی تمام مراحل را طی کرده و فرآیند صادرات آن را تسریع می بخشند، اما در این بین تاجرانی که تازه اول راه هستند و آشنایی چندانی با صادرات این ماده غذایی ندارند می توانند از شرکت های مشاور در این زمینه کمک دریافت کرده و به کمک آنها زمینه صادرات بالا و فروش بهتر این محصول را به کشورهای مختلف فراهم نمایند.

در فرآیند صادرات شیره توت باید از بسته بندی های مرغوب و مناسب استفاده شود تا علاوه بر جذب مشتری خارجی از آسیب دیدن یا شکستن بسته بندی در طول مسافت جلوگیری شود.

علاوه بر آن شیره هایی که به صورت کاملاً تازه و با کیفیت عالی تولید می‌ شوند به عنوان بهترین گزینه برای صادرات محسوب می‌ شوند.

پارامتر مهم در تعیین کیفیت شیره توت

پارامتر مهم در تعیین کیفیت شیره توت در تعیین کیفیت شیره توت پارامترهای مهمی وجود دارد که هر کدام از آنها از نقش بسیار برجسته‌ ای برخوردار می باشند و اگر در فرآیند تولید این محصول هر یک از پارامترهای نامبرده در ادامه این بخش لحاظ نشود بر کاهش کیفیت این محصول تاثیر خواهند داشت.

  1. کیفیت توت اولیه به عنوان یکی از رکن های اصلی برای تولید شیره‌ توت می باشد و اگر توت های کاملا سالم، تازه و شیره دار برای تولید شیره انتخاب شود بر کیفیت نهایی این ماده غذایی موثر می باشد.
  2. نحوه تولید نیز یکی دیگر از پارامترهای مهم در صادرات این ماده غذایی می باشد، همانطور که اشاره شد شیره‌ توت به صورت خانگی یا کارخانه ای تولید می‌ شود که طی کردن تمام مراحل تولید آن با دقت بالا می‌ تواند بر کیفیت این محصول موثر باشد.
  3. شیره‌ توت اگر به صورت غلیظ و با غلظت بالا تولید شود از کیفیت و ماندگاری بهتری نسبت به شیره های رقیق تر برخوردار می باشد.
  4. اعمال درجه حرارت مناسب، استفاده از دستگاه‌ های به روز دنیا برای تولید شیره های صنعتی و یا دیگ های مخصوص برای روش‌ های سنتی، از عوامل مهم در تعیین کیفیت شیره توت محسوب می‌ شود.
  5. شیره توت باکیفیت دارای رنگ سیاه، غلظت بالا، طعم شیرین و ماندگاری بسیار خوبی می باشد و از خواص درمانی زیادی نیز برخوردار است.

مرکز فروش شیره توت صادراتی با کمترین قیمت

مرکز فروش شیره توت صادراتی با کمترین قیمت شیره توت صادراتی با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارد به عنوان یک ماده غذایی مفید با خواص بالا معرفی می‌ شود و برای سلامتی بدن بسیار سودمند می باشد. مرکز فروش شیره توت صادراتی با کمترین قیمت، نماینده فروش مستقیم و بی واسطه این محصول در داخل کشور می باشد که این ماده غذایی را با شرایط فروش بسیار عالی و مناسب در معرض فروش قرار داده است و آنها را با کیفیتی بسیار عالی به فروش می رساند. این مرکز فروشنده،‌ شیره توت را با قیمت عالی و با نرخ کمتر از نرخ رایج در بازار عرضه می‌ کند که این امر بر جذب مشتری و فروش بالای این محصول در سراسر کشور تاثیر گذاشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما