فروشنده انواع شیره خرمای کبکاب طبیعی

یکی از بهترین خرماهایی که برای تولید شیره به کار می رود، رقم کبکاب می باشد. شیره خرما تولید شده دارای کیفیت بسیار بالا و ارزش غذایی زیادی می باشد. این شیره بسیار مفید و مقوی است و به همین دلیل دارای فروش بسیار بالایی می باشد. شیره خرمای کبکاب هم اکنون از طریق این مجموعه با بهترین کیفیت و طعم برای فروش عرضه شده است.

فروشنده انواع شیره خرمای کبکاب طبیعی

آنچه باید از شیره خرمای کبکاب طبیعی بدانید

آنچه باید از شیره خرمای کبکاب طبیعی بدانید استان بوشهر یکی از مراکز تولید خرما در کشور می باشد که میزان زیادی از خرمای کبکاب در آن برداشت می شود. خرما میوه ای بسیار خوشمزه و البته بسیار مفید برای سلامتی است که برداشت آن از اواسط شهریور آغاز می شود و تا اواسط آبان ادامه دارد.

شیره خرما یکی از مواد غذایی است که به صورت مستقیم از آن بدست می آید. از میان انواع خرما، رقم کبکاب دارای شیره بیشتری می باشد. به همین دلیل از آن برای تولید شیره خرما استفاده می کنند. شما در خانه نیز می توانید شیره خرمای طبیعی کبکاب درست کنید.

خرمای کبکاب شیره زیادی از خود تولید می کند. برای درست کردن آن در خانه، این بار که به بازار رفتید خرمای کبکاب تازه را خریداری کنید. آن ها را بشویید و درون یک ظرف سوراخ دار بریزید و آن را درون ظرف دیگری بگذارید. آن را برای چند روز در یخچال نگهداری کنید. بعد از گذشت یک هفته، خرماها را بردارید، می بینید که در ظرف میزان زیادی شیره جمع شده است.

شیره خرما دارای فواید زیادی برای سلامتی می باشد زیرا دارای میزان زیادی از مواد معدنی مفید و ویتامین ها است. برخی از ویتامین هایی که در شیره خرما یافت می شود شامل B1، B2، A و C می شود.

شیره خرما برای درمان سرماخوردگی، آرامش بخش، بهبود آلرژی فصلی، بهبود قدرت بینایی مفید است. هم چنین استفاده از آن به صورت روزمره در وعده صبحانه می تواند تاثیر بسیار مثبتی در ایجاد حس مثبت در انسان کند.

خرید بدون واسطه شیره خرمای کبکاب

خرید بدون واسطه شیره خرمای کبکاب بازار ایران در سال های اخیر بسیار متلاطم شده است و تورم شدیدی در آن ایجاد شده است و این تورم بر قیمت محصولات کشاورزی تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. قیمت شیره خرما نیز با توجه به ماده اولیه اصلی آن یعنی خرما تعیین می شود.

اما هنوز امکانی وجود دارد تا هم وطنان بتوانند این محصول را با قیمتی مناسبتر خریداری نمایند. به این منظور ما در این شرکت تلاش می کنیم تا بتوانیم این محصول را با قیمتی بسیار مناسب برای شما عرضه نماییم. رای خرید شیره خرمای کبکاب بدون واسطه با همکاران ما در واحد فروش این مجموعه در ارتباط بمانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما