فروشگاه انواع شیره خرما زنبور طلائی

شیره خرما زنبور طلائی یکی از انواع شیره ی خرما می باشد که مصارف مختلفی از جمله در وعده صبحانه، شیرین کردن چای شربت و … و حتی برای مصرف به همراه بیسکوییت نیز مناسب می باشد.

از انواع شیره خرمای زنبور طلایی میتوان به نوع ارگانیک و خانگی و نوع صنعتی ان اشاره کرد که فروشندگان زیادی خصوصا در شهرهای جنوبی دارد و قیمت خانگی آن بالاتر می باشد.

فروشگاه انواع شیره خرما زنبور طلائی

ویژگی های مهم شیره خرما زاهدی

ویژگی های مهم شیره خرما زاهدی شیره خرما طبع گرمی دارد و برای افراد با مزاج سرد بسیار مفید بوده در طب سنتی به مصرف آن تاکید ویژه ای شده است. شیره خرما برای همه افراد خصوصا کسانی فعالیت و جنب و جوش بسیاری دارند پرکاربرد بوده و انرژی مصرفی را به بدن آنها باز میگرداند.

شیره خرما یک شیرین کننده طبیعی هست که برای شیرین کردن هر مایعی میتوان از آن استفاده کرد و از کم خونی و کمبود اهن جلوگیری کرده زیرا خرما دارای آهن بسیاری می باشد.

از خصوصیات مهم شیره خرما زاهدی می توان به این موارد اشاره کرد : یکی از مههمترین خصوصیات شیره خرما شفافیت زیاد وخوشرنگی شیره است و ناخالصی در آن به چشم نمی آید.

این شیره بوی بسیار مطبوعی دارد و نباید دچار کپک زدگی یا بوی بد و مزه ای تلخ شود و مزه ی شیرین خود را در مدت طولانی حفظ میکند همچنین این اگر این شیره بعد از مدت کوتاهی شکرک بزند مشخص است از خرمای مرغوبی در تهیه ان استفاده نشده و کاملا سالم و بهداشتی نیست و مرغوب نمی باشد.

در هنگام خرید شیره خرما باید دقت بسیاری انجام شود و اگر بخواهیم از نوع صنعتی خرید کنیم باید از برند معتبر خرید کرده و همچنین به علامت استاندارد و سیب سلامت روی محصول دقت کنیم.

این شیره خرما زاهدی جزء بهترین نوع شیره خرما به حساب می آید چون از خرما اعلا و تازه ای تهیه شده است که برای مصارف دارویی به کار برده شود و کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد به خصوص برای زنان باردار مفید می باشد،شیره خرما دارای خواص بسیاری بوده و برای هوش و حافظه دانش اموزان و دانشجویان و حتی کودکان بسیار مفید است.

راه های خرید شیره خرما زنبور طلائی

راه های خرید شیره خرما زنبور طلائی برای خرید شیره خرما زنبور طلائی می توان از طریق شرکت ما سفارش خود را ثبت کنید و به راحتی درب منزل خود بهترین شیره خرما را با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

شرکت ما شیره خرما اصل و باکیفیت را با قیمتی به صرفه در اختیار مشریان قرار میدهد و به شما ضمانت می دهد تا بهترین کالا را به اسانی خرید کنید.هدف ما رضایت و اسایش شما مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما