فروش مستقیم ارده کنجد طبیعی عمده

ارده کنجد یکی از محصولات فرآوری شده از کنجد می باشد که بیشتر به عنوان میان وعده، صبحانه و در ماه رمضان به عنوان افطار مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که ارده کنجد خواص زیادی دارد، بسیار پر فروش می باشد. بسیاری از افراد برای این که از قیمت مناسب این محصول بهره ببرند، ارده عمده را تهیه می کنند. به این منظور فروشنده با فروش مستقیم ارده کنجد طبیعی به صورت عمده دست دلالان و واسطه ها را از بالا بردن قیمت این محصول کوتاه کرده است و سبب شده خریدار از قیمت مناسب محصول بهره ببرد.

فروش مستقیم ارده کنجد طبیعی عمده

آشنایی مختصر با ارده کنجد طبیعی

آشنایی مختصر با ارده کنجد طبیعی اولین چیزی که در مورد ارده کنجد طبیعی باید بدانیم این است که این ارده از دانه های کنجد مرغوب تولید شده باشد، دانه هایی که کاملا پوست گیری شده اند. این ارده که از کنجد های بدون پوست تولید می شود معمولا به رنگ کرم روشن می باشد.

ارده کنجد طبیعی از نظر غلظت نباید خیلی غلیظ باشد همچنین نباید خیلی رقیق باشد، از نظر غلظت باید طوری باشد که به راحتی با شیره مخلوط شود. همچنین ارده کنجد طبیعی مزه اش به اندازه خیلی کم تلخ است.

رسوب ارده یکی از مواردی است که ممکن است این شک را در افراد تقویت کند که ارده خالص یا طبیعی نیست اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر ارده برای مدتی بدون استفاده بماند، ممکن است رسوب نرمی تشکیل شود که با هم زدن ارده، به راحتی رسوب از بین می رود.

مورد دیگری که درباره ارده کنجد طبیعی مهم می باشد این است که این ارده بو و رایحه ای طبیعی دارد به این معنی که هنگام استفاده از این ارده تا اندازه ای بوی دانه های ارده استشمام می شود.

قیمت انواع ارده کنجد طبیعی عمده

قیمت انواع ارده کنجد طبیعی عمده همان طور که می دانید در بازار انواع مختلفی ارده با قیمت ها و کیفیت های متفاوت یافت می شود. خریداران محترم برای این که خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید می توانید ارده کنجد را به صورت عمده تهیه کنید چون قیمت ارده کنجد عمده نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب می باشد. البته همان طور که می دانید قیمت این محصول مانند سایر محصولات به نرخ روز می باشد و با توجه به نوسانات بازار متغیر است.

برای راحتی شما عزیزان، فروش این محصول علاوه بر این که به صورت حضوری انجام می گیرد به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد. فروش اینترنتی این مزیت را برای خریدار به همراه دارد که بدون صرف وقت محصول مورد نظر خود را سفارش می دهد و به راحتی از قیمت روز محصول آگاهی می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما