فروش مستقیم شیره سیب قرمز با کیفیت بالا

فروش مستقیم شیره سیب قرمز اغلب به صورت آنلاین و اینترنتی و توسط سایت های معتبری انجام می گیرد که قیمت مناسب تری را برای محصولات خود در نظر می گیرند. فروش انواع شیره سیب ارگانیک و طبیعی آن هم با کیفیت بالا، معمولا به صورت بسته بندی شده و فله صورت می پذیرد که سلامت و درجه کیفی آن را به خوبی تضمین می کند. جالب است که برای عده ای از کاربران، اصطلاح شیره سیب،تازگی داشته و یا احتمالا به گوششان نخورده است! در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با خواص و مشخصات این محصول دوست داشتنی بیشتر آشنا سازیم.

فروش مستقیم شیره سیب قرمز با کیفیت بالا

آشنایی با فرآیند صادرات شیره سیب

آشنایی با فرآیند صادرات شیره سیب شیره میوه بدین گونه تعریف می شود که میوه را آب می گیرند و بر روی حرارت ملایم قرار داده تا غلیظ شده و ماده ای یکدست به وجود آید. این تعریف در مورد شیره سیب نیز صدق می کند.

شیره سیب از تبخیر آب میوه آن حاصل شده و بسته به رنگ میوه که زرد باشد یا قرمز، رنگ خردلی متمایل به جگری دارد. طعم انواع شیره سیب بسیار خاص و دلچسب است به‌ گونه ای که با یکبار خرید شیره سیب، مشتری دائم آن خواهید شد.

سیب یکی از انواع میوه های پرخاصیت و سودمند برای بدن به شمار می رود و متخصصان بارها به مصرف روزانه آن توصیه نموده اند. سیب هم عمل هضم غذا را بهتر انجام می دهد و هم میوه ای ضد سرطان محسوب می گردد؛ فرقی هم ندارد سیب قرمز باشد یا سیب زرد.

تمام ویژگی و خواصی که میوه سیب در خود دارد، به شکل بهتر و باصرفه تری درون شیره سیب جای دارد. مصرف یک قاشق از شیره سیب با 2 الی 4 واحد میوه سیب برابری می کند؛ ضمن آن که طعم لذیذتر و استفاده ای راحت تر را نیز برای مصرف کننده خواهد داشت.

فرآیند صادرات شیره سیب اعلا و درجه یک بدین گونه انجام می گیرد که:

  • سیب قرمز یا زرد سالم را از نمونه های خراب جدا می کنند.
  • سیب ها را به طور جداگانه می شویند و درون ظرف های مخصوص قرار می دهند.
  • عمل آبگیری سیب ها را به طور جداگانه و درون ظروف مکانیزه شده انجام می دهند.
  • پس از آبگیری میوه، آن را بر روی ظروف مجزا و بر روی حرارت ملایم تا متوسط قرار می دهند تا شیره غلیظ شود.
  • شیره سیب صادراتی صنعتی و کارخانه ای را باید حتما درون ظرف های مخصوص مکانیزه جای دهند تا تغییر رنگ و مزه نداشته باشند.
  • پس از سرد شدن شیره و رسیدن به غلظت کافی، شیره سیب را درون بسته بندی های کوچک و بزرگ قرار داده و روانه بازار بین المللی و یا داخلی می کنند.
  • مدت زمان ماندگاری انواع شیره سیب، حدودا 2 سال بوده و بهتر است که در محیطی خنک نگهداری شود.

بررسی ویژگی های شیره سیب ارگانیک

بررسی ویژگی های شیره سیب ارگانیک شیره سیب یکی از انواع مدل شیره های سالم و ارگانیک در بازار به شمار می رود که هم قیمت ارزان و مناسبی داشته و هم خواص متعددی را در برمی گیرد و کاربرد آسانی را در استفاده روزمره شامل می شود.

شیره سیب به دو روش کارخانه ای و سنتی حاصل می گردد که هر کدام نیز ویژگی و خریداران مخصوص به خود را دارند. شیره سیب ارگانیک به نمونه هایی اطلاق می شود که از سیب های طبیعی برای تولید آن بهره گیری شده و طعم و مزه ای بی نظیری را دارند؛ این نوع شیره بیشتر به روش سنتی تهیه می شود.

تهیه شیره سیب ارگانیک به شیوه سنتی بدین گونه است که میوه را آبگیری نموده و درون ظرف های بزرگ و جادار قرار میدهند و حرارت زیر آن را ملایم می کنند. در عین حال، باید محتویات ظرف را مدام بهم بزنند تا به غلظت مورد نظر برسد؛ که کاری سخت بوده و زمان زیادی را می طلبد.

از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای شیره سیب ارگانیک و فرد اعلا نام برد عبارت است از:

  • غلظت این نوع شیره، بسیار بیشتر از نمونه های کارخانه ای و صنعتی می باشد.
  • طعم و مزه شیره سیب ارگانیک بسیار طبیعی و خالص تر بوده.
  • هر چند مدت ماندگاری این نوع شیره سیب نسبت به نمونه های کارخانه ای کمتر بوده اما در محیط خنک، مزه آن تغییر نخواهد کرد.
  • اثری از شکرک بر روی سطح شیره مشاهده نشده که نشان از مرغوبیت بالای محصول دارد.
  • رنگ و میزان غلظت شیره، نسبتا روشن و رقیق است.

تعرفه های بسته بندی برای شیره سیب

تعرفه های بسته بندی برای شیره سیب قیمت شیره سیب قرمز و زرد با توجه به شیوه عرضه ای که در بازار خواهد داشت، تعیین می گردد؛ بدیهی است که شیره سیب بسته بندی شده و دارای سری ساخت و تاریخ انقضا و… از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود و در عین حال بهداشتی تر نیز هست.

شیره سیب را در قالب بسته بندی های گرمی و کیلویی تولید و توزیع می کنند که این موضوع نشان می دهد که تولیدکنندگان شیره سیب، به خوبی با نیاز خریداران آشنایی دارند و درصدد رفع آن هستند.

تعرفه های بسته بندی شیره سیب غالبا با در نظر گرفتن نوع و رنگ سیب، نوع بسته بندی، نوع توزیع، شهر قابل توزیع و… مشخص و تعیین می گردد. از آن جایی که سیب میوه ای سردسیری بوده، بهترین شیره سیب نیز متعلق به مناطقی چون آذربایجان غربی و شرقی، خراسان، همدان و… می باشد که این موضوع بر تعرفه توزیع محصول اثرگذار خواهد بود.

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، تمامی خواصی که میوه سیب دارد درون شیره سیب نیز وجود داشته و دارد. در ادامه به مهم ترین خواص شیره سیب می پردازیم:

  • شیره سیب به تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن کمک می کند.
  • از شیره سیب می توان به عنوان شربتی خون ساز و مفید برای کم خونی استفاده کرد.
  • شیره سیب مانند میوه سیب، ضدسرطان بوده.
  • باعث پاکسازی کلی بدن می شود.
  • از آن می توان به عنوان شیرین کننده ای طبیعی و سالم استفاده کرد که می تواند جایگزین قند و شکر هم باشد.
  • سیب میوه ای سالم و ضد نفخ بوده و عملکرد روده و معده را بهبود می بخشد.
  • و… .

مرکز پخش شیره سیب قرمز با تخفیف ویژه

مرکز پخش شیره سیب قرمز با تخفیف ویژه مرکز پخش شیره سیب قرمز با تخفیف ویژه این محصول را در اختیار خریداران کلی و جزیی قرار داده و از بسته بندی های شیک و باصرفه ای نیز برخوردار هستند. پخش مستقیم انواع شیره سیب، شیره خرما، شیره توت، شیره انگور، سه شیره، 4 شیره، 5 شیره و… توسط نمایندگی های مجاز و معتبر انجام می گیرد.

برندهای متعددی در بازار داخلی و خارجی در زمینه تولید و پخش انواع شیره سیب و… فعالیت می کنند که از معروف ترین آن ها عبارتند از: شیره سیب رازقی، شیره سیب بالشن، شیره سیب سولار، شیره سیب زنبور طلایی، شیره سیب گل بهان و شیره سیب پیکسر اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما