فروش ویژه شیره انگور درجه یک در همدان

شیره انگور درجه یک همدان، با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت بسته بندی های متنوع با نشان استاندارد جهانی به طور کاملا طبیعی و بهداشتی وارد بازارهای جهانی می گردد که این محصول عمده با وجود مزایا و خواص منحصر به فردی که دارد از محبوبیت زیادی بین دوستداران خود برخوردار می باشد. البته فروش عمده و مستقیم و همچنین بدون واسطه محصول سبب کاهش قیمت آن شده که امروزه این نوع شیره باعث ارزآوری و سود زیاد و همچنین موجب افزایش تولیدات بیشتر محصول و نیز جذب مشتریان زیادی گردیده که این مسئله به اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد کرد.

فروش ویژه شیره انگور درجه یک در همدان

شیره انگور مرغوب را چگونه تشخیص دهیم؟

شیره انگور مرغوب را چگونه تشخیص دهیم؟

امروزه، شیره انگور یکی از انواع محصولات غذایی پرکاربرد، پرخاصیت و نیز پرفروش محسوب می شود که استان همدان با وجود شرایط آب و هوایی و منطقه ای خاص و همچنین وجود درختان و باغات زیاد انگور در تهیه و تولید این محصول غذایی با ارزش از رونق تولیدی گسترده ای برخوردار است. شیره انگور یکی از فرآورده های غذایی مهم و اصیل ایرانی است که جهت تشخیص شیره انگور مرغوب باید به نکات مهمی در مورد آن توجه نمود که شامل:

  1. شیره انگور را بهتر است از طریق شرکت های تولیدی معتبر و نیز مراکز عمده و همچنین فروشگاه های اینترنتی محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمود.
  2. از عوامل مهم و اصلی در تشخیص شیره انگور مرغوب، می توان به شکل ظاهری، تنوع رنگ، میزان غلظت، عطر و بوی خاص، نحوه تولید، ارگانیک و بهداشتی بودن آن نام برد.
  3. استفاده از مواد اولیه درجه یک، دستگاه های صنعتی مدرن، تجربیات متخصصین با دانش روز، استفاده از انواع انگور تازه و سالم، باعث شده محصولی با کیفیت عالی تولید شود.
  4. بسته بندی شکیل و زیبا یکی دیگر از عوامل مهم در تشخیص شیره انگور می باشد که با برچسب نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید و پروانه بهداشتی خود را به مردم معرفی می نماید.

استانداردهای لازم برای تولید شیره انگور مرغوب

استانداردهای لازم برای تولید شیره انگور مرغوب

امروزه شیره انگور، یکی از مرغوب ترین محصولات غذایی و صادراتی کشور به شمار می رود که به دلیل کیفیت بالا، تنوع در بسته بندی و برندهای معتبر باعث صادرات آن به کشور های خارجی از قبیل: افغانستان، عراق، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان و دیگر کشورهای خاورمیانه گردیده است که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

لازم به ذکر است شیره انگور، بسته بندی متنوعی دارد که با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب سالانه در حجم و تناژ بالا از طریق مراکز مختلف در سراسر کشور به اکثر کشورهای خارجی صادر می گردد که صادرات محصول مستلزم رعایت شیوه نامه ها و قوانین و مقررات بین المللی خاص می باشد که تجار و فروشندگان ایرانی باید این مراحل را به خوبی طی کنند تا بتوانند این محصول را به این کشورهای خارجی صادر نمایند که صادرات محصول نقش بسزایی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می نماید.

شایان ذکر است از جمله مواردی که در امر صادرات محصول بایستی توسط تجار ایرانی صورت گیرد مراحل ترخیص کاری کالا می باشد که هزینه های جانبی را در بر خواهد داشت بدین صورت که فروشنده ایرانی برای نگهداری محصول خود در انبارها برای مدت طولانی، باید هزینه های بیشتری را پرداخت نماید.

با این وجود ایران، یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان شیره انگور در انواع مختلف توانسته از شهرت جهانی بالایی برخوردار باشد که این به دلیل وجود شرایط اقلیمی، منطقه ای، دمایی و محیطی مناسب و همچنین وجود باغات فراوان انگور در برخی نقاط مختلف کشور می باشد که توانسته از رونق تولیدی وسیعی برخوردار باشد و تا حدود زیادی نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و بر رونق اقتصادی کشور بیفزاید.

بررسی عوامل موثر بر قیمت شیره انگور در ایران

بررسی عوامل موثر بر قیمت شیره انگور در ایران

امروزه ایران، در زمینه تولید شیره انگور از عملکرد بسیار بالا و خوبی برخوردار است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب و نیز تنوع در بسته بندی با برندهای معتبر توانسته مشتریان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود سازد که از عوامل موثر بر قیمت شیره انگور در ایران می توان به مواردی همچون: کیفیت، نوع شیره، میزان غلظت، تنوع رنگ، طعم و مزه فوق العاده شیرین و عالی، نحوه تولید، توزیع و بسته بندی، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن محصول، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، کاهش نوسانات ارزی در کشور، عرضه مستقیم و بی واسطه محصول، خرید اینترنتی آن، شکل ظاهری شیره، مواد اولیه درجه یک در تولیدآن، استفاده از انواع انگور تازه و دیگر موارد اشاره کرد. بدون شک هر چه کیفیت شیره بالاتر باشد از قیمت گرانتری نیز برخوردار خواهد شد.

باید خاطر نشان کرد که از انواع شیره انگور می توان از شیره انگور یاقوتی نام برد که در نوع خود بی نظیر و از ارزش غذایی و انرژی بسیار بالایی برای سلامت بدن برخوردار می باشد که با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بسته بندی های چند کیلویی در بازار عرضه و به فروش می رسد که امروزه از محبوبیت زیادی بین مشتریان خاص خود برخوردار می باشد.

پخش مستقیم شیره انگور با کیفیت در همدان

پخش مستقیم شیره انگور با کیفیت در همدان

شیره انگور همدان، دارای رنگ سفید و نیز یکی از مقوی ترین و نیز مغذی ترین فرآورده غذایی است که امروزه از خواص و کاربرد زیادی در برنامه غذایی افراد برخوردار بوده و نیز به دلیل کیفیت بالا و تنوع در بسته بندی و برندهای معتبر، زبان زد خاص و عام می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

همواره مراکز توزیع و پخش مستقیم شیره انگور با کیفیت در همدان، نمایندگی های عمده فروش می باشند که سعی می کنند تا این فرآورده غذایی با ارزش و پرخاصیت را با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی با بسته بندی های متنوع و شکیل و زیبا در انواع برندها به مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه دهند که عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

شایان ذکر است، محصول با عرضه مستقیم و پخش عمده از این طریق از قیمت ارزانی برخوردار بوده چرا که دست واسطه ها از میان برداشته شده و سبب افزایش میزان تولیدات انبوه محصول، جذب مشتریان زیاد، ایجاد رقابت بین انواع برندهای ایرانی با نوع خارجی خود، و از همه مهمتر امری مهم در مسئله اقتصاد و صادرات کشور محسوب می شود که به دلیل کیفیت بالا، بسیار مورد توجه و استقبال کشورهای بیگانه قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما