فروش کلی شیره خرما فله و بسته بندی

بسیاری از فروشگاه های آنلاین اینترنتی در زمینه فروش کلی شیره خرما فله و بسته بندی در بهترین کیفیت که به دو صورت سنتی و صنعتی حاصل آمده اند، فعالیت گسترده ای به طور مستقیم دارند و این محصولات را بدون حضور واسطه ها به فروش کلی می رسانند. این طریقه فروش برای هر دو طرفه معامله از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و سبب کاهش قیمت نهایی محصول می گردد.

فروش کلی شیره خرما فله و بسته بندی

آشنایی مختصر با شیره خرما خاصویی

آشنایی مختصر با شیره خرما خاصویی خرما خاصویی از جمله خرما هایی است که در منطقه بوشهر به میزان زیادی برداشت می شود و از آن جایی که جزء خرما های تر و مرطوب محسوب می گردد، میزان شیره بسیار بالایی را تولید می کند. شیره خرما خاصویی به دو روش صنعتی و سنتی حاصل می آید که نوع سنتی به دلیل نداشتن مواد افزودنی بهتر و سالم تر است.

این نوع شیره از رنگ کاملا شفاف و طعم و عطر مطبوعی برخوردار است و از آن جایی که خرما خاصویی از دسته شیرین ترین خرما ها به شمار می رود، شیره آن نیز بسیار شیرین است هم چنین غلظت مطلوبی دارد به گونه ای که نه زیاد روان است و نه زیاد غلیظ، علاوه بر موارد ذکر شده عاری از هر گونه ناخالصی و کپک زدگی می باشد.

اینک بهتر است خواص این ماده انرژی زا را بهتر بدانید؛ شیره خرما خاصویی سرشار از مواد مغذی و مقوی است و بهترین گزینه برای صبحانه کودکان و ورزشکاران در روز های سرد زمستانی تلقی می شود زیرا؛ طبع گرم و انرژی فراوانی دارد و تمام نیاز های بدن را تامین می کند.

این شیره حاوی کلسیم، آهن، فیبر، پتاسیم، فسفر و…. می باشد بنابراین سبب تقویت استخوان ها، درمان کم خونی، رفع یبوست، رفع مشکلات قلبی و فعالیت بهتر سلول های عصبی می گردد بنابراین حتما سعی کنید این شیره مفید را در برنامه غذایی خود جای دهید.

قیمت انواع شیره خرما فله و بسته بندی

قیمت انواع شیره خرما فله و بسته بندی قیمت شیره خرما فله ای به طور حتم از قیمت نوع بسته بندی کمتر می باشد زیرا؛ هزینه ای صرف بسته بندی نشده و محصول مورد نظر با همان قیمت تولیدی، عرضه می گردد البته لازم به ذکر است که عواملی در تعیین قیمت این دو مدل شیره دخالت دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

اولین عامل تاثیر گذار، نوسانات بازار می باشد که معمولا قیمت تمامی محصولات همراه با افزایش یا کاهش آن دچار تغییر و تحول می گردند و قیمت شیره خرما نیز از این قاعده مستثنی نیست از طرفی کیفیت، نوع شیره، رنگ و طعم، نوع برند، نوع خرید و میزان عرضه و تقاضا از عوامل دیگر محسوب می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما