قیمت خرید شیره خرما محلی با کیفیت در اسفند 1400

شیره خرما محلی یا شیره خرمای طبیعی که در اصطلاح محلی به کار می رود در کشور ما بسیار تولید می شود و در تولید حلوای شکری و حلوای سنتی و محلی کاربرد فراوانی دارد و قیمت آن نیز مناسب است. مهم ترین موضوع در بحث قیمت دوشاب خانگی و طبیعی کیفیت آن است که هر چه شیره خرما خالص تر و بدون افزودنی باشد قیمت فروش آن بیشتر می شود. اگر می خواهید خرمای خانگی و صد در صد ارگانیک را به صورت عمده خریداری کنید، پیشنهاد می شود از همین مجموعه فروش که خود تولید کننده انواع شیره های خوراکی است، خرید خود را انجام دهید.

قیمت خرید شیره خرما محلی با کیفیت در اسفند 1400

راهکارهای مهم برای تشخیص کیفیت شیره خرما

راهکارهای مهم برای تشخیص کیفیت شیره خرما شیره خرما یکی از بهترین و مغذی ترین انواع آب سبزیجات است که مانند سایر آب میوه ها علاوه بر طعم و مزه خوب در درمان برخی از بیماری ها مانند کم خونی بسیار موثر است. متأسفانه امروزه برخی از تولیدکنندگان از مواد بی کیفیت و نامرغوب در هنگام تولید این شیره گیاهان استفاده می کنند. بنابراین اکثر افرادی که تجربه کافی در این زمینه ندارند، هنگام خرید شیره خرما، نسخه تقلبی آن را خریداری می کنند. در این صورت آب میوه خریداری شده نه تنها خاصیت ندارد، بلکه ممکن است عوارض متعددی برای بدن داشته باشد. (برای خرید شیره خرما کلیک کنید) از انتشار این مطلب قصد داریم به روش های تقلبی بودن شیره خرمای اصل بپردازیم، پس برای اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. روش های تشخیص شیره خرمای اصلی از نوع تقلبی آن 1- رنگ برای تولید شیره خرما از خرماهای مختلفی استفاده می شود. بنابراین رنگ آن بسته به نوع خرما تغییر می کند اما به طور کلی شیره خرمای اصلی رنگ تیره دارد و علاوه بر آن باید شفاف باشد. 2- تمرکز راه دیگر تشخیص اصل بودن شیره خرما غلظت آن است. آب میوه اصلی نه خیلی رقیق باشد و نه خیلی غلیظ. ۳- طعم طعم شیره خرما در اصل شیرین است. به طوری که اگر آب میوه را به تنهایی مصرف کنید، شیرینی آن را احساس خواهید کرد. ۴- ته نشینی اگر از شیره خرما استفاده نکنید سریع ته نشین می شود در حالی که شیره تقلبی اینطور نیست. بنابراین باید از اصل یا تقلبی بودن این آبمیوه مطلع شوید. 5- شکرگزاری شیره خرماهای تقلبی و بی کیفیت پس از مدت کوتاهی شیرین می شوند. زیرا برای ماندگاری بیشتر از مواد نگهدارنده استفاده می کنند. بنابراین پس از مدتی نگهداری، قندی شده و بی کیفیتی خود را ثابت می کنند. آخرین کلمه خرما و شیره خرما سرشار از خواص بی نظیر و خارق العاده است و مصرف آن به همه افراد و سنین مختلف توصیه می شود. اما به شرطی که در خرید شیره خرما به اصل یا تقلبی بودن آن دقت کنید.

عوامل موثر بر افزایش قیمت شیره خرما در ایران

عوامل موثر بر افزایش قیمت شیره خرما در ایران قیمت شیره غلیظ خرما در کشور به عوامل مختلفی از جمله نوع خرمای مصرفی و همچنین بسته بندی و برند سازنده بستگی دارد. در حال حاضر به دلیل خواص فراوان شیره خرما، تقاضا برای آن در بازار افزایش یافته است، بنابراین فروش این محصولات بسیار سودآور است. قیمت نهایی شیره غلیظ خرما به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حال حاضر نوسانات اقتصادی مختلفی در کشور وجود دارد که باعث می شود قیمت ده محصول مختلف دائما در حال تغییر باشد. در هر صورت قیمت دقیق شیره خرمای خانگی و صنعتی مرغوب در نقاط مختلف کشور با توجه به عواملی مانند نوع خرمای مصرفی در شیره گیری و نوع بسته بندی و غلظت و خلوص شیره خرما متفاوت است. تولیدکنندگان شیره خرما محصولات خود را در فروشگاه های معتبر عرضه می کنند و بدون شک خرید شیره خرما به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده آن می تواند تا حد زیادی برای خریدار مقرون به صرفه باشد و در نتیجه مصرف کننده نهایی از ویل سطح بالاتری داشته باشد. از رضایت در حال حاضر فروشندگان شیره خرما محصولات خود را به روش های مختلف عرضه می کنند. این نوع محصولات هم به صورت ظروف و بسته بندی و هم به صورت فله و فله عرضه می شوند.

همه چیز درباره مراحل تولید شیره خرما

همه چیز درباره مراحل تولید شیره خرما یکی از شیره های گیاهی که علاوه بر طعم خوب، سرشار از خواص ارزشمند برای بدن است، شیره خرما است. آب این گیاه دارای املاح زیادی است که هر کدام نقش مفیدی برای بدن دارند. شیره خرما به روش های مختلفی تولید می شود. روش های تهیه شیره خرما 1) تولید شیره خرما به روش گرم: برای تهیه شیره خرما به روش گرم، خرما را در قابلمه های بزرگ ریخته و به همان میزان آب به آن اضافه می کنند. در مرحله بعد مخلوط آب و خرما را روی حرارت بگذارید تا شیره خرما گرفته شود. سپس چند لحظه صبر کنید تا شیره خرما در اثر حرارت به غلظت مورد نظر برسد. در نهایت شیره را از صافی رد می کنند تا تفاله خرما از آن جدا شود و شیره شفافی به دست آید. ۲) تولید شیره خرما به روش سرد: برای تولید شیره خرما به روش سرد، خرما را در حوضچه های سیمانی کوچکی که در ارتفاع حدود 1.5 متری از سطح زمین قرار دارند، ریخته و برای شیره گیری استفاده می کنند. سپس خرمای این حوضچه ها بر اثر فشار وارده به آن ها از سوراخ ته حوض خارج می شود. شیره به دست آمده از این روش شیره خرمای طبیعی نامیده می شود. در زبان های محلی به این حوضچه های سیمانی که برای تولید شیره طبیعی خرما استفاده می شود، مدباسا می گویند. 3) تولید شیره خرما به روش حصیری: در شهرهای مناطق جنوبی کشور مانند میناب برگ درخت خرما تولید می شود. بنابراین برای تولید شیره خرما به جای استفاده از روش اول و دوم، خرما را داخل این حصیرها می ریزد و به آنها فشار می آورد. در این حالت شیره خرما در اثر فشار وارد شده، از سوراخ های حصیر خارج شده و در ظرف زیر آن ها ریخته می شود. آخرین کلمه: شیره خرما نوعی آب سبزیجات است که به راحتی در منزل تهیه می شود. اما متأسفانه امروزه تقریباً نیمی از مردان و زنان شاغل هستند و فرصت تهیه این شیره غنی را ندارند. پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از یک آب میوه طبیعی و غنی از خرید اینترنتی از سایت رازقی استفاده کنید.

عرضه مستقیم شیره خرما محلی با قیمت ارزان

عرضه مستقیم شیره خرما محلی با قیمت ارزان خرید عمده شیره خرمای سنتی و شیره خرمای خانگی با قیمت عالی فقط از طریق نمایندگی های معتبر در سراسر کشور امکان پذیر است. این نمایندگی ها همه واسطه ها را حذف می کنند و البته سود حاصل از وجودشان را حذف می کنند. به این ترتیب قیمت رب خرمای سنتی در این حالت بسیار کمتر از حد معمول بوده و افراد می توانند با کمترین قیمت ممکن خریدی ایده آل داشته باشند. این نمایندگی ها به صورت حضوری و آنلاین فعال هستند و افراد می توانند بنا به سلیقه خود خرید کنند. قیمت عمده شیره خرما در بازار سراسر کشور بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد که یکی از آنها قیمت خود خرما است. به این معنی که هر چه قیمت خرما بیشتر باشد، قیمت شیره بیشتر می شود و یا برعکس. علاوه بر قیمت خرما، هزینه مواد اولیه در تولید شیره خرما و هزینه حمل و نقل آن تا محل فروش نیز در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. البته این را هم باید در نظر گرفت که قیمت شیره خرمای فله نسبت به شیره خرمای بسته بندی شده قیمت کمتری دارد. این محصول در وزن های مختلف یک کیلویی و 900 گرمی بسته بندی میشود.ایران ازجمله کشورهای صادرکننده شیره ی خرما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما