قیمت کلی شیره خرما زنبور طلائی

شیره خرما زنبور طلائی نامی است که یک نوع خرمای خاص به خود گرفته است و تا حدودی از نظر شکل و ظاهر با دیگر خرماها برداشت شده در کشور متفاوت است و طعم فوق العاده و بی نظیری دارد که موجب محبوبیت این شیره پر خاصیت گردیده است. در ادامه به معرفی بیشتر شیره خرما کباب و ویژگی های آن خواهیم‌ پرداخت.

قیمت کلی شیره خرما زنبور طلائی

شیره خرما کبکاب چه ویژگی هایی دارد؟

شیره خرما کبکاب چه ویژگی هایی دارد؟ شیره خرما نامی آشنا برای عموم می باشد و تقریبا همه افراد طعم آن را چشیده اند و بیشتر این محصول از شهرهای گرم حاصل می گردد و مورد استفاده همه قرار می گیرد. اما یک‌ نوع شیره وجود دارد که از خرمای کباب حاصل می گردد و این خرما کمی تر می باشد و جهت تهیه شیره بهترین خرما محسوب می شود.

شیره خرما کباب مربوط به شهری از کشورمان به نام بوشهر است و دلیل تفاوت این نوع خرما در شکل ظاهری و اندکی در مزه آن است و بیشترین محبوبیت را در میان انواع شیره ها پیدا کرده است. خرمای برداشت شده پس از هسته گیری و جوشاندن در مقداری آب به صورت عصاره در می آید که عصاره حاصله را نیز دوباره جوشانده تا به غلظت مورد نظر برسد که پس از سرد شدن یک شیره مرغوب حاصل می گردد و بهترین صبحانه و میان وعده برای تمامی فصول به ویژه فصل زمستان به حساب می آید و خواص خوراکی و درمانی بی شماری دارد.

خرما کبکاب به دلیل مزه و طعم متفاوتی که دارد علاوه بر این که نیاز داخلی کشور را تامین می کند به کشورهایی دیگر نیز صادر می شود و چون کیفیت بالایی دارد همیشه بازار فروش آن پر رونق بوده و صادرات آن روز افزون می باشد. با وجود خواصی که دارد توصیه می گردد این محصول را به صورت محلی و یا ارگانیک از مراکزی مطمئن خریداری کنید تا هم طعم بی نظیر را بچشید و هم تاثیرش را بر بدن مشاهده کنید و مصرف آن را به دیگران نیز توصیه و پیشنهاد کنید.

عرضه بدون واسطه شیره خرما زنبور طلائی

عرضه بدون واسطه شیره خرما زنبور طلائی شیره خرما همانند سایر محصولات در سراسر کشور توزیع می گردد تا نیاز مصرف کننده به این محصول را برطرف کند اما این نوع شیره که شیره خرما کباب نام دارد و بیشتر مختص به یک منطقه از کشور است به طور گسترده در اختیار فروشندگی بزرگ قرار داده و عرضه شیره خرمای بدون واسطه زنبور طلایی باعث شده میزان خریداران بیشتری از مرکز توزیع شیره خرما داشته باشد. جهت خرید شیره خرما کبکاب می توان به صورت اینترنتی از قیمت ها آگاه و اقدام به خرید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما