مراکز توزیع ارده کنجد اعلا

ارده اعلا ارده ای است که از کنجد های تازه و مرغوب حاصل شود و هیچ گونه مواد افزودنی به آن اضافه نکرده که این ارده خاصیتش به خالص بودن آن است و هنگامی که با ماده ای ترکیب گردد مزه خود را به آن می دهد و طرفداران زیادی دارد. مراکز توزیع ارده کنجد اعلا این محصول را سراسر کشور عرضه می کنند و به دست مصرف کننده می رسانند.

مراکز توزیع ارده کنجد اعلا

مختصری درباره فرآیند تولید ارده کنجد

مختصری درباره فرآیند تولید ارده کنجد کنجد یک دانه روغنی پر ارزش و پر خاصیت است که از آن استفاده های فراوانی می شود و روغن حاصل از آن یک روغن طبیعی و فاقد ضرر می باشد و از بسیاری روغن های موجود در بازار بهتر و با کیفیت تر است اما ماده دیگری که از این کنجد می توان بدست آورد ارده کنجد است و منظور از ارده یعنی به صورت آرد در آوردن کنجد و رسیدن به مرحله ارده است که این ارده در انواع غذاها و از جمله با شیره های مختلف ترکیب می گردد و به عنوان صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد.

ارده کنجد به دو شیوه خانگی و صنعتی تولید می شود که به معرفی نحوه تهیه ارده کنجد در خانه و به شیوه سنتی می پردازیم که در این روش ابتدا کنجد را به مقدار مد نظر انتخاب کرده و فرقی نمی کند این کنجد خام باشد یا بو داده که در هر صورت از آن یک ارده خوشمزه حاصل می شود. بعد از فراهم نمودن کنجد، آن را داخل مخلوط کن یا آسیاب ریخته و چندین بار و به دفعات مکرر آسیاب کرده تا کاملا نرم و حتی از حالت پودری هم نرم تر شود تا زیر دندان حس نشوند و بیشتر حالت مایع به خود می گیرد و در حین این مخلوط شدن می توان مقداری روغن نیز به آن اضافه نمود و بعد از کرمی و حالت مایع شدن کنجد، ارده کنجد آماده و قابل مصرف می باشد که در شیوه صنعتی نیز همین گونه اما با تجهیزات پیشرفته فرایند ارده گیری انجام می شود.

صادرات انواع ارده کنجد اعلا

صادرات انواع ارده کنجد اعلا تولید ارده کنجد توسط کارخانه ها انجام می شود و در قالب بسته بندی های متنوع عرضه می گردد و با توجه به کاربردی که دارد بیشترین میزان استفاده را در فصل زمستان دارد و صادرات ارده کنجد نیز بسیار پر رونق است زیرا یک دانه روغنی سالم و پر مزیت است و در داخل کشور این دانه روغنی به وفور یافت می شود. این محصول را می توان با کیفیت اعلا و مرغوب از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری و مصرف نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما