مراکز خرید شیره خرمای کبکاب

خرمای کبکاب یکی از انواع خرما شیرین و پر از شیره نخلستان های ایران است. شیره خرمای کبکاب هر ساله از خرماهای تازه تولید می شود و عطر و طعم بسیار خوبی دارد. مرکز توزیع شیره خرمای کبکاب محصول ارگانیک را از تولید کنندگان تهیه کرده و با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رساند تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز مشتریان، رضایت آن ها را برای خرید محصول جلب کند

مراکز خرید شیره خرمای کبکاب

مزیت های قابل توجه شیره خرما خالص

مزیت های قابل توجه شیره خرما خالص شیره خرما خالص از دانه های خرمای پر شیره و شیرین تولید شده و هیچ گونه ماده افزودنی ندارد. شیره خرما حاوی تمامی خواص خرما است و سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. شیره خرما حاوی قند میوه و فیبر نیز هست. به تعدادی از مزیت های قابل توجه شیره خرما خالص برای سلامتی بدن اشاره می کنیم تا اهمیت مصرف این محصول را درک کنیم:

  1. شیره خرما طبع گرمی دارد و مناسب مصرف افراد سرد مزاج است.
  2. افراد گرم مزاج می توانند شیره را با سرکه ترکیب کنند تا طبع آن معتدل شود و از خواص بی نظیر این محصول بهره ببرند.
  3. قند شیره خرما از نوع قند میوه است که فروکتوز نامیده می شود. این قند به راحتی جذب بدن شده و تولید انرژی می کند.
  4. شیره خرما خالص منبع غنی از آهن است. مصرف این محصول از بیماری کم خونی جلوگیری می کند و برای مادران باردار بسیار مفید است.
  5. با افزایش گردش خون در بدن به ویژه پوست سر، ریشه موها اکسیژن بیشتری جذب کرده و محکم می شوند. بنابراین شیره خرما از ریزش موها جلوگیری و به پرپشتی آن ها کمک می کند.
  6. شیره خرما حاوی فیبر است که به بهبود حرکت روده ها کمک کرده و یبوست را درمان می کند.
  7. مصرف شیره خرما پس از غذا به هضم راحت تره آن کمک کرده و سنگینی و نفخ معده را از بین می برد.
  8. شیره خرما سردرد، سرگیجه، بیحالی و ضعف عمومی بدن را درمان می کند.
  9. شیره خرما حاوی پروتئین است. پروتئین به ایجاد و حفظ عضلات و ماهیچه های بدن کمک می کند و مصرف آن به ورزشکاران توصیه می شود.
  10. شیره خرما به تقویت قوای جنسی مردان کمک کرده و درمان ناباروری در مردان است.

توزیع مستقیم شیره خرمای کبکاب

توزیع مستقیم شیره خرمای کبکاب این مجموعه برای جلب رضایت مصرف کنندگان فعالیت خود را در توزیع مستقیم شیره خرمای کبکاب گسترش داده و این محصول را در وزن های مختلف و بسته بندی های گوناگون به دست مصرف کنندگان می رسانند. خرید از این مجموعه به صورت آنلاین و غیر حضوری است و سفارشات از طریق تماس تلفنی و یا صفحات مجازی ثبت می شود تا نیازی به حضور مصرف کنندگان در بازار نباشد. سفارشات شما از بهترین انواع شیره خرما کبکاب تهیه و به دست شما خواهد رسید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما