مراکز پخش شیره خرمای کبکاب

مراکز پخش شیره خرمای کبکاب اقدام به ارائه شیره به دست آمده از این خرمای خاص و ویژه نموده است و خریداران می‌توانند در ارتباط مستقیم با این مراکز نسبت به خرید آن به صورت عمده اقدام کنند. این مراکز بهترین انواع شیره را در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد قرار می‌دهند تا امکان صادرات آن به کشورهای دیگر نیز به راحتی فراهم باشد بنابراین خریداران می‌توانند جهت عرضه داخلی یا صادرات به دیگر کشورها از آن استفاده کنند.

مراکز پخش شیره خرمای کبکاب

5 ویژگی مهم شیره خرمای کبکاب خالص

5 ویژگی مهم شیره خرمای کبکاب خالص

شیره خرمای خالص کبکاب محصولی است که به دلیل استفاده از خرمای طبیعی و ارگانیک کبکاب در تولید آن، از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد؛ ۵ ویژگی مهم این شیره خالص به طور خلاصه شامل موارد زیر می شوند :

  1. عطر و بوی این شیره کاملاً شبیه عطر و بوی خرمای کبکاب می‌باشد و به این شیوه می‌توان از خالص بودن آن به راحتی اطلاع حاصل نمود و به این ترتیب از مزایای خاص این شیره استفاده کرد.
  2. قند فروکتوز قند غالب در این شیره است که وزن مولکولی کمی دارد و به راحتی در بدن تجزیه شده می تواند انرژی قابل توجهی از خود آزاد کند.
  3. رنگ این شیره به دلیل رنگ خاص خرمای کبکاب مایل به سیاه است و یکی از روش‌های تشخیصی این خرما نیز به شمار می‌رود زیرا بین رنگ خرما و شیره آن رابطه مستقیمی وجود دارد.
  4. میزان غلظت این شیره بالاترین مقدار ممکن است و همین مسئله باعث می‌شود که استفاده از آن صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد علاوه بر این امکان رقیق کردن آن برای تهیه شیرین کننده های طبیعی جهت تولید انواع مختلف شیرینی نیز وجود دارد.
  5. در این خرما هیچ نوع ذرات جامد وجود ندارد زیرا طی فرآیند تولید این محصول آب خرما از فیلترهای ریزی عبور کرده است تا فاقد هر نوع ترکیبات جامد باشد.

قیمت انواع شیره خرمای کبکاب

قیمت انواع شیره خرمای کبکاب قیمت شیره خرمای کبکاب در انواع مختلف آن را می‌توان به صورت مستقیم از مراکز پخش این محصول با روش های امروزی به دست آورد؛ در یکی از این روش‌ها خریداران می‌توانند از طریق همین سایت مشخصات کامل این شیره را دریافت کرده و از قیمت روز این محصول با خبر شوند همچنین قیمت این محصول را می‌توان از طریق شبکه‌های اجتماعی و به روش تلفنی نیز اعلام نمود.

قیمت انواع شیره تحت تأثیر تاثیر نرخ خرمای کبکاب قرار دارد و زمان هایی که عرضه این خرما با کاهش مواجه می‌شود طبیعتاً قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت همچنین صادرات این محصول می تواند باعث افزایش نرخ شیره شود به خصوص در شرایط کنونی به دلیل بالا بودن نرخ ارز صادرات این محصول با افزایش قابل توجهی مواجه شده که بر عرضه داخلی و در نتیجه قیمت آن تاثیر گذاشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما