مرجع پخش شیره خرما پیارم با کیفیت تضمینی

آیا شما تا حالا نام شیره خرما پیارم را شنیده اید؟ آیا از خواص مفید شیره خرما پیارم صنعتی برای بدن آگاهی دارید؟ شیره در زبان محلی دوشاب گفته می شود البته در گویش های مختلف فرق دارد. شیره تازه صادراتی همانطور که از نامش پیدا است از خرما بدست می آید. شیره ، خود به تنهایی دارای خواص خیلی زیادی است و این ترکیب یک معجون شگفت انگیز و فوق العاده برای سلامتی تمام افراد در وعده های صبحانه و عصرانه لازم و ضروری می باشد. بنابراین، اگر دنبال یک صبحانه مفصل و مقوی هستید حتما از شیره خرما پیارم استفاده کنید.

مرجع پخش شیره خرما پیارم با کیفیت تضمینی

توصیه هایی برای انتخاب بهترین شیره خرما

توصیه هایی برای انتخاب بهترین شیره خرما در این بخش توصیه هایی برای انتخاب بهترین شیره خرما را به شما ارائه می دهیم. انتخاب بهترین شیره خرما کار مشکلی نیست بهترین شیره خرما را می توان از مراکز فروش انواع شیره خرما تهیه و خریداری کرد. یک شیره خرمای با کیفیت رنگ تیره ای دارد و غلظت آن همانند عسل است و نباید به گونه ای باشد که ته نشین شود و در عین حال باید براق باشد و از خرمای که شهد زیادی دارد، تهیه گردد.

برای انتخاب بهترین شیره خرمای با کیفیت باید مزه آن را در نظر گرفت که شیرین باشد. در تهیه این محصول نباید از شکر استفاده شده باشد و باید مزه خرما کاملا حفظ شود. در تهیه شیره خرما باید تمام نکات بهداشتی رعایت شود و خرمایی که برای شیره خرما استفاده می شود باید کاملا سالم باشد. اگر از خرمای ناسالم استفاده شود، کیفیت و مزه و رنگ شیره خرما از بین می رود.

صفر تا صد تولید شیره خرما در ایران

صفر تا صد تولید شیره خرما در ایران شیره خرما دارای انواع مختلفی است و به دو روش صنعتی و سنتی تهیه می شود. شیره معمولا از انواع مختلف خرما پیارم و کبکاب و … بدست می آید که شیره دیگر خرماها چنین مرغوبیت ندارد. شیره خرما را می توان از همه انواع خرما تهیه کرد ولی بهترین نوع آن شیره خرما پیارم است. مصرف این شیره خرما برای تمامی افراد از جمله کودکان بسیار مفید می باشد. بنابراین سعی کنید در صبحانه و یا در میان وعده از شیره خرما استفاده نمایید که سلامتی کودکان را تضمین می کند.

خوب است بدانید که به شیره در زبان محلی دوشاب نیز گفته می شود. اگر بخواهیم یک شیره خالص و تازه را داشته باشیم بهتر است از برندهای معتبر و یا از فروشگاهای معتبر و مرکز فروش انواع شیره خرما و انجیر که در اکثر شهرهای کشور ، مانند یزد، تهران، مشهد، خوزستان، قزوین و …. وجو دارد خرید کنیم.

شیره خرما به سه روش گرم، سرد و حصیر تولید می شود که درمورد فرآیند تولید این محصول با هر کدام از این روش ها، به اختصار در ادامه توضیح می دهیم:

روش گرم: در این روش خرماهای مورد نیاز را به همراه مقدار آبی که نیاز داریم در قابلمه ریخته و آن ها را روی شعله و حرارت قرار می دهیم. کمی صبر کرده تا شیره خرما تشکیل شود و به غلظت مناسبی برسد و در نهایت آن را از صافی عبور داده و شیره خرمای شفاف بدست آمده را در ظرفی می ریزیم.

روش سرد: در این روش از حوض های سیمانی که مخصوص عمل شیره گیری می باشد استفاده می کنیم و مقدار خرمای مد نظر را درون آن ریخته و به دلیل فشار وارد شده، خرماها از حفره این حوض ها خارج شده و شیره خرما را تشکیل می دهند.

روش حصیر: در این این روش خرما ها روی حصیری ریخته و با فشاری که به آن ها وارد می کنند، شیره خرما را تولید می نمایند.

تاثیرگذار ترین موارد بر کیفیت شیره خرما

تاثیرگذار ترین موارد بر کیفیت شیره خرما در این بخش چند نکته مهم که بر کیفیت شیره خرما تاثیر می گذارد را توضیح می دهیم. اگر بخواهیم هنگام خرید شیره خرما یک محصول با کیفیت بخریم باید به این نکته توجه کنیم که شیره خرما از خرما پیارم تهیه شده باشد و این شیره غلظت کافی را دارا باشد و نکته مهمتر این است که شیره خرما نباید طعم نامناسب داشته باشد. از لحاظ بهداشتی نیز باید نکاتی را رعایت کرده باشند از جمله تاریخ انقضا داشته باشد و ظرفی که شیره در آن بسته بندی شده باید مناسب باشد.

شیره خرما پیارم پاستوریزه یک معجون فوق العاده است که از لحاظ سلامت برای پوست و مو، قلب، پوکی استخوان،کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن و عضله سازی و قوای جسمانی برای بدن واقعا معجزه می کند.

به خانم های که کم خونی شدید دارند توصیه می شود حتما از شیره خرما استفاده کنند و حتی کسانی که تمایل دارند که وزنشان را اضافه کنند نیز می تواند از این شیره استفاده کنند. چرا که بهترین گزینه و بی ضررترین جایگزین برای داروها، قرص و کپسول های مضر و شیمیایی چاق کننده بدن و صورت است. شیره خرما با کیفیت، شیره ای است که غلظت آن مناسب باشد وبدون افزودنی باشد. شیره ها باید بدون افرودن شکر تهیه شوند تا کیفیت و خاصیت و در عین حال ماندگاری لازم را داشته باشند.

فروش ویژه شیره خرما پیارم با قیمت مناسب

فروش ویژه شیره خرما پیارم با قیمت مناسب فروش و پخش مستقیم شیره خرما پیارم صادراتی و با کیفیتی که از کارخانجات داخل کشورمان تهیه و تولید می شود جزء بهترین نوع شیره خرما می باشد. چرا که خاصیت دارویی خود را حفظ کرده است. این شیره ها در بسته بندی های کوچک و بزرگ با وزن های مختلف بسته بندی و پلمپ می شوند و با برند خاص شرکت تولیدی و نشان استاندارد، بسته بندی کامل شده و در تناژ بالا به بازار های داخلی عرضه می شوند.

البته نا گفته نماند که این محصولات پر خاصیت، در بازارهای خارجی نیز جایگاه خاصی داشته و مشتریان و متقاضیان زیادی دارند، زیرا به خواص شیره خرما ایرانی به خوبی پی برده اند. از این رو صادرات این محصولات رونق خیلی خوبی دارد. اگر به فروشگاه ها و سوپر مارک تها سری بزنید می توانید به راحتی شیره خرما را خریداری کنید و از این محصول طبیعی و خوشمزه که مقوی و مناسب معده است بهره کافی را ببرید.

برای آنکه مشتریان دسترسی راحت تری به این محصولات پرخاصیت و خوشمزه پیدا کنند می توانند در سایت های فروش ویژه غیر حضوری و بدون واسطه خرید خود را انجام دهند. در این سایت های غیر حضوری قیمت محصولات تولیدی بسیار مقرون به صرفه است زیرا در این بین هیچ واسطه ای وجود ندارد. بنابراین قیمت ها بسیار مناسب است و محصول در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می رسد.

1

  1. سلام وای من این روش حصیری شیره گیری رو دیدم خیلی باحاله آدم از دیدنش لذت میبره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما