مرکز توزیع شیره خرما جنوب اعلا

با توجه با اینکه سرانه مصرف شیره خرما در کشور بالا است و حتی این محصول به کشورهای دیگر نیز صادر می شود، توزیع شیره خرما با قیمت ها و حتی کیفیت های متفاوتی انجام می پذیرد.

ما به عنوان مرکز توزیع شیره خرما جنوب اعلا، مفتخریم که توان تامین نیاز کشور و نیز صادرات این محصول را در خود داریم و محصولاتی با بالاترین کیفیت و قیمتی متناسب، به صورت عمده و جزئی به سراسر کشور عرضه می داریم.

مرکز توزیع شیره خرما جنوب اعلا

شیره خرما جنوب چه مشخصاتی دارد؟

شیره خرما جنوب چه مشخصاتی دارد؟ شیره خرما اعلا، دارای ارزش غذایی بالایی است و برای افرادی که با مشکلات کم خونی و یا کمبود انرژی، سرگیجه و سردرد رو به رو هستند بسیار توصیه می گردد.

این محصول از خرما های درجه یک و مرغوب تولید می شود و طعم شیرینی و دلپذیری دارد. همچنین رنگ قهوه ای تیره و غلظت مناسب از ویژگی های ظاهری این شیره ها محسوب می شود.

به دلیل خواص بالا و طعم خوبی که این شیره ها دارد، شیره خرما به سراسر کشور توزیع شده و مصرف کننده های بسیاری دارد.

به عنوان مثال ویتامین های گروهB،AوC این محصول می تواند در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها بسیار موثر باشد. و یا برای درمان معضلات پوستی، چشم و استخوان مورد استفاده قرار بگیرد.

علاوه بر این، عطر و طعم این شیره دقیقا مشابه طعم خرمای جنوبی، بی نظیر است و نوع مرغوب آن هیچ شباهتی به طعم شکر ندارد.

شیره خرما جنوب علاوه بر رنگ تیره ای که دارد، دارای ظاهری شفاف است و می تواند به صورت دستی و یا صنعتی تولید و استخراج شود.

طبع بسیار گرم این محصول باعث شده تا به عنوان یک ماده مصرفی در تمام فصول شناخته شود و برای افرادی که از سرماخوردگی و یا آنفولانزا رنج می برند، بسیار موثر باشد.

حتی مصرف مداوم این شیره می تواند برای زنان و رحم آنها بسیار مفید و موثر باشد و دردهای دوران قاعدگی آنان را بکاهد.

بهترین زمان برای مصرف شیره خرما درجه یک

بهترین زمان برای مصرف شیره خرما درجه یک همانطور که گفته شد، شیره خرما یک محصول برای تمامی فصول است و می توان با مصرف منظم آن بدن را در برابر انواع بیماری ها مقاوم کرد.

در واقع می توان شیره خرما را در وعده صبحانه استفاده کرد و یا از آن شربتی لذیذ درست کرده و در روزهای گرم تابستان از طعم آن لذت برد.

بنابراین در روزهای سرد زمستانی با مصرف شیره خرما می توان از ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری کرد و در تابستان های داغ، با شربت آن، مانع از گرما زدگی شد.

نکته مهم در مصرف شیره خرما این است که می بایست از شیره های مرغوبی استفاده کرد و شیره ای را مصرف کرد که از خرما های تازه درست شده باشد و ناخالصی مانند شکر و یا اسانس در ترکیبات آن به کار نرفته باشد.

مقدار و روش مصرف شیره کاملا سلیقه ای است اما توصیه ما این است که این ماده شگرف و خوش طعم را در اول روز یعنی در وعده صبحانه استفاده کنید تا از همان ابتدای روز انرژیتان برای کل روز را تامین کنید و بهتر به فعالیت های روزمره بپردازید.

به علاوه سعی کنید این ماده را در بسته بندی های مناسبی قرار دهید که به طور مداوم در معرض هوا قرار نگیرد تا بیشتر سالم بماند.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما جنوب

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما جنوب می دانیم که مرغوب ترین نوع شیره خرما در جنوب کشور و در شهرهای بوشهر، زابل، خوزستان و بندر عباس تولید می شوند و این شهر ها به عرضه شیره خرما جنوب به سراسر کشور اشتغال دارند.

همانطور که اشاره شد فرآیند تولید شیره خرما به دو روش سنتی یعنی دستی و صنعتی با استفاده از دستگاه های مخصوص، انجام می گیرد که به اصطلاح تولید به روش گرم و یا تولید به روش سرد نیز از آن یاد می شود.

در روش سرد، خرما های مرغوب را در حوضچه های با ارتفاع بالا می ریزند و به کمک ابزار های به خصوصی به آنها فشار وارد می کنند تا شیره خرما ها از سوراخ حوض خارج شود.

در روش گرم نیز خرما ها را به وسیله آب داغ حرارت می دهند و سپس از صافی رد می کنند تا شیره حاصل گردد. این فرآیند توسط دستگاه های مجهز و با دمای مناسب صورت می پذیرد.

در حقیقت کیفیت شیره های حاصل شده هر دو نوع یکسان است اما اگر نگاهی دقیق به این روش های تولید بیاندازیم می بینیم که کیفیت شیره تولید شده به صورت سرد بیشتر است.

به این دلیل که قندهای طبیعی مانند گلوکز خرما توسط حرارت از بین نرفته است. اما نمی توان در روش دستی مقادیر زیادی شیره خرما درست کرد و پاسخگوی نیاز بازار بود.

قرار گرفتن در هوای آزاد نیز می تواند در کیفیت شیره های تولیدی اثرگذار باشد. بنابراین باید در بسته بندی های مناسبی این محصول را نگهداری کرد تا باعث ترش شدن و یا کپک زدن، تغییر رنگ و غلظت شیره نشود.

فروشنده بهترین شیره خرما جنوب

فروشنده بهترین شیره خرما جنوب برای خرید شیره خرما عمده و یا به صورت جزئی، باید به کیفیت و مرغوبیت این شیره ها بسیار توجه داشت چرا که عامل مهمی در سلامتی ما محسوب می شود.

مراجعه حضوری به جنوب کشور برای تهیه این محصول برای همه افراد امکان پذیر نیست. بنابراین خرید از فروشگاه های معتبر که در کل کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی به عرضه این نوع شیره می پردازند، در اولویت قرار می گیرد تا بتوان با خیالی آسوده محصول مورد نظر را دریافت نمود.

هم اکنون فروشگاه های بسیاری سرتاسر کشور به فروش شیره خرما مشغول هستند و آن را با نام شیره خرما اصل جنوب معرفی می کنند. در حالی که نمی توان به راحتی به همه آنها اطمینان کرد.

فروشگاه ما با عرضه عمده و جرئی این محصول و با داشتن تضمین کیفیت محصولات خود، شیره خرما جنوب را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عرضه می دارد. شیره هایی که توسط دستگاه های بهداشتی و به روز استخراج شده و در بهداشتی ترین مکان بسته بندی شده اند.

مجموعه ما افتخار این را داشته که با عرضه محصول به صورت مستقیم از جنوب کشور، رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد و نیاز بازار به این نوع محصولات را به خوبی تامین نماید.

برای دریافت این محصول در حجم ها و بسته بندی های مختلف، هم اکنون می توانید از طریق سایت ثبت سفارش نمایید و محصول درجه یک خود را با نازل ترین قیمت خریداری و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما