مرکز خرید شیره انجیر اصل با بهترین کیفیت

مرکز خرید شیره انجیر اصل با بهترین کیفیت و قیمت محصول را در اختیار مشتریان می گذارد و توانسته رضایت بیش از 90 درصد خریداران را به خوبی جلب کند. شیره انجیر، از مقوی ترین انجیر ها می باشد و سرشار از آنتی اکسیدان و فیبر است و خاصیت ضد سرطانی دارد و مصرف آن می تواند به سلامتی بدن کمک شایانی نماید.

مرکز خرید شیره انجیر اصل با بهترین کیفیت

بارزترین ویژگی شیره انجیر مرغوب

بارزترین ویژگی شیره انجیر مرغوب بارزترین ویژگی شیره انجیر مرغوب، رنگ شفاف آن می باشد و کدر بودن رنگ آن یکی از نشانه های کیفیت پایین شیره انجیر می باشد. شیره انجیر مرغوب با گذشت زمان به هیچ عنوان شکرک نمی زند و شیرینی طبیعی و متعادلی دارد و اگر شیره انجیر، شیرینی کمی داشته باشد و یا بیش از حد شیرین باشد، نشان می دهد که مرغوبیت شیره پایین است.

شیره انجیر اصل باید طعم مطبوع میوه انجیر را بدهد و یکی از ویژگی های مهم این محصول مقوی و شگفت انگیز دوام و ماندگاری بالای آن می باشد. برای این که خاصیت های شیره انجیر حفظ شود، باید دور از نور خورشید آن را نگهداری کنید و همیشه باید درب بطری شیشه انجیر بسته باشد، علی الخصوص هنگامی که‌ شیره در محیط های آلوده و مرطوب نگهداری می شود. قرار دادن شیره انجیر در یخچال می تواند به ماندگاری بیشتر آن کمک کند تا بتوانید به مدت بیشتری از شیره انجیر استفاده نمایید.

آگاهی از استاندارد های صادرات شیره انجیر

آگاهی از استاندارد های صادرات شیره انجیر برای صادرات شیره انجیر باید استاندارد های غذایی و سلامتی محصول رعایت شود، که از این استاندارد های می توان بهداشتی بودن، ارگانیک بودن و بسته بندی استاندارد و شیک آن را نام برد. صادرات شیره انگور به کشورهای عربی و کشور های اروپایی با بهترین مرغوبیت و قیمت انجام می شود. تاجرانی که با واسطه محصول را صادر می کنند، نیازی به کارت بازرگانی ندارند ولی برای صادرات مستقیم به کارت بازرگانی نیاز می باشد و صادر کننده قبل از اقدام به صادرات باید این کارت را دریافت کند.

در واقع کارت بازرگانی مجوزی حقوقی می باشد، که به صاحب آن اجازه داد و ستد می دهد‌. برای انجام صادرات، صادر کننده باید با نکات مهم تجارت بین الملل به خوبی آشنا باشد و با رویه ها و دستور العمل هایی که توسط نهادهای عمومی دولت صادر می شود، آشنا باشد. آشنایی با قوانین گمرکی از جمله تعرفه صادرات یکی دیگر از نکاتی می باشد که صادر کننده باید آشنایی کاملی با آن داشته باشد.

سازمان های زیادی با صادرات درگیر هستند و صادر کننده باید با این سازمان ها آشنا باشد، به عنوان نمونه کنسولگری ایران در سایر کشور ها می تواند در امر بازاریابی بین المللی به صادر کننده کمک کند. اگر اقدام به صادرات مستقیم محصول کرده اید، باید در کشور مقصد صادرات برای خود مشتری پیدا کنید، برای این منظور باید به بازاریابی صادراتی دست بزنید. در واقع بازاریابی به شما کمک می کند، بازار کشور مقصد صادرات خود را بشناسید و با کلیات آن آشنا شوید و حتی ممکن است بعد از بازاریابی شما از صادرات محصول به کشور مورد نظر منصرف شوید.

برای انجام بازاریابی بین المللی فاکتورهای زیادی وجود دارد، که از این فاکتور ها می توان به قوانین کشور مقصد، فرهنگ و آداب و رسوم، وضعیت بازار کشور مقصد، قوانین بین المللی تجاری و…. اشاره کرد. صادر کننده باید با رویه های گمرکی و ترخیص کالا کاملا آشنا باشد. برای صادرات شیره انجیر روش های حمل و نقل مختلفی وجود دارد، که شامل حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی می شود و با توجه به کشوری که محصول به آن صادر می شود باید بهترین روش حمل و نقل انتخاب شود. صادر کننده باید به اصول مکاتبات بازرگانی خارجی تسلط داشته باشد، که این مستلزم آشنایی با زبان، آداب و رسوم و فرهنگ کشور وارد کننده است و از مهم ترین شیوه های برقراری ارتباطات تجاری می توان به شبکه های اجتماعی، ارسال ایمیل، نامه نگاری و…. اشاره کرد.

تاثیر بسته بندی در قیمت شیره انجیر

تاثیر بسته بندی در قیمت شیره انجیر بسته بندی در قیمت شیره انجیر، تاثیر مستقیمی دارد و با افزایش هزینه بسته بندی، قیمت محصول هم افزایش پیدا می کند و هزینه بسته بندی به قیمت نهایی محصول اضافه می شود، به همین دلیل بسیاری از عرضه کنندگان و تولید کنندگان اقدام به ارائه فله ای محصول خود کرده اند، تا بتوانند هزینه های بسته بندی را از قیمت نهایی محصول کسر کنند و با قیمت کمتری کالا را در اختیار مشتریان بگذارند.

بسته بندی هر چه باکیفیت تر و زیباتر باشد، هزینه بیشتری هم متحمل تولید کننده می کند، که این باعث شده قیمت نهایی محصول افزایش پیدا کند.‌ با افزایش سرمایه گذاری در صنعت بسته بندی می توان تاثیر بسته بندی را روی قیمت کالا کاهش داد.

فروش ویژه شیره انجیر اصل با قیمت استثنایی

فروش ویژه شیره انجیر اصل با قیمت استثنایی فروش ویژه شیره انجیر اصل با قیمت استثنایی، یکی از راه های افزایش میزان محصول فروخته شده می باشد، چون مشتریان می توانند مرغوب ترین محصول را با قیمت باورنکردنی به راحتی تهیه کنند. علاوه بر این، خاصیت های فراوان شیره انجیر هم باعث شده، فروش پر رونقی داشته باشد، که از خواص شیره انجیر می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • برای کاهش گلو درد مفید است و باعث کاهش درد و استرس می شود و این به دلیل مقادیر زیادی موکلیاژ موجود در آن می باشد. برای پیشگیری از بیماری های ناشی از رابطه جنسی فوق العاده است.
  • خطر ابتلا به بیماری آب مروارید را کاهش می دهد، باعث پاک سازی کبد می شود و ایمنی و سلامت بدن را افزایش می دهد. به دلیل فیبر فراوانی که دارد به عنوان یک ملین طبیعی عمل می کند و باعث نرم شدن مدفوع و هضم غذا می شود و به رفع یبوست کمک شایانی خواهد کرد.
  • برای کاهش فشار خون مفید است و به دلیل این که حاوی آنتی اکسیدان می باشد، رادیکال های آزاد بدن را از بین می برد و خطر بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.
  • سطح انرژی بدن را افزایش می دهد، چون قند و کربوهیدرات دارد. شیره انجیر حاوی تریپتوفان اسید آمینه است و باعث تولید ملاتونین می شود و به خوابی راحت کمک می کند.
  • باعث از بین رفتن باکتری ها می شود و به کاهش بیماری و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و این به واسطه منگنز، پتاسیم و آنتی اکسیدان های فراوانی است، که در آن وجود دارند و همین ها باعث شده اند، مصرف شیره انجیر کیلویی در صنایع غذایی افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما