مرکز پخش شیره خرمای سنتی

در حال حاضر مرکز پخش شیره خرمای سنتی آن را در بهترین کیفیت ممکن به صورت مستقیم و عمده در سطح بازارهای داخلی و خارجی پخش می نماید که به دلیل حذف واسطه ها و کسر هزینه دلالی آنها از قیمتی بسیار عادلانه و منصفانه برخوردار می باشد.

اغلب این مرکز پخش به دنبال افزایش سطح توزیع و فروش محصول خود می باشد که برای رسیدن به این مقصود از شیوه های نوین عرضه به خصوص از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن یاری می جوید.

مرکز پخش شیره خرمای سنتی

اطلاعاتی درباره شیره خرمای پیارم

اطلاعاتی درباره شیره خرمای پیارم

آنچه که باید درباره شیره خرمای پیارم بدانیم این است که این نوع شیره از طعم و مزه ای بسیار شیرین و منحصر به فرد برخوردار بوده که رنگ نسبتاً تیره ای داشته و هم چنین از غلظتی مطلوب و قابل قبولی برخوردار است که مورد توجه افراد مصرف کننده آن قرار گرفته است.

اغلب این محصول به شیوه سنتی تولید می شود که روشهای گوناگونی را شامل می شود که یکی از آنها قرار دادن این خرما در درون سبد های حصیری است که بر بلندی آویز می شود تا به مرور زمان شیره از میوه آن جدا گردد که این ساده ترین و بی زحمت ترین روش است.

ناگفته نماند که این نوع شیره تمامی خواص دارویی و درمانی خرما پیارم را در خود ذخیره کرده است که شامل رفع سردمزاجی، انرژی زایی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع پوکی استخوان، افزایش شیر مادران، رفع کم خونی، ضد کم وزنی، تقویت حافظه و قوه تخیل، رفع مشکلات گوارشی و اسید معده، ضد دل‌پیچه و غیره است که در سلامت بدن افراد بسیار مفید و موثر واقع می گردد.

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

این روز ها قیمت شیره خرما از نوع سنتی آن بر اساس سطح کیفیت، نحوه عرضه و تقاضا، نوع بسته بندی، هزینه های تولید، حمل و نقل، سردخانه، بعد مسافت و غیره تعیین و مشخص می‌شود و از آنجا که اغلب قیمت درب کارخانه نسبت به سطح بازار پایین تر و مقرون به صرفه تر است از متقاضیان و مشتریان متعدد و بسیاری برخوردار بوده که مسلماً منافع مالی و اعتباری هر دو طرف معامله در آن به خوبی حفظ گردیده است.

لازم به یادآوری است که خرید این محصول از آنجایی که مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و به راحتی دست دلالان سودجو از آن کوتاه شده و نیز هزینه دلالی آنها کسر گردیده بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر به دست مصرف کنندگان این محصول می رسد که رضایت مندی آنها را در پی خواهد داشت.

البته برای خرید این محصول به قیمت عادلانه و منصفانه مصرف کنندگان می توانند از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن را در بهترین شرایط کیفی و اقتصادی تهیه نموده و به مصرف برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما