مرکز پخش شیره خرما زنبور طلائی

مرکز پخش شیره خرما زنبور طلائی یکی از فعالان اقتصادی مهم در این عرصه می باشد چون محصول را با مرغوبیت بالا و قیمت مناسبی در اختیار مشتریان می گذارد.

شیره خرما از شایع ترین فرآورده های خرما می باشد که به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود و تمام خواص میوه خرما در آن وجود دارد و شما با مصرف آن می توانید از فواید درمانی خرما بهره مند شوید.

مرکز پخش شیره خرما زنبور طلائی

5 ویژگی مهم شیره خرما زاهدی

5 ویژگی مهم شیره خرما زاهدی پنج ویژگی مهم شیره خرما زاهدی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • رنگ شفافی دارد.
  • طعم عالی خرما زاهدی را می دهد.
  • فاقد از هر گونه مواد افزودنی می باشد.
  • تمام استاندارد های بهداشتی در تولید آن رعایت شده است.
  • بوی میوه خرما را می دهد.

شیره خرما به دلیل اثرات شگفت انگیزی که روی سلامتی بدن دارد خرید و مصرف آن بازار داغی گرفته است به عنوان نمونه همانند شیره انگور خاصیت انرژی زا دارد و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند قدرت یادگیری را افزایش می دهد به همین دلیل توصیه می شود دانش آموزان و کودکان از این ماده غذایی حتما استفاده کنند.

برای درمان کم خونی مفید می باشد چون سرشار از اسید فولیک و آهن است و به دلیل خاصیت خون سازی که دارد برای خانم های باردار مفید خواهد بود برای رفع خستگی، ضعف و تعادل اعصاب فوق العاده است چون منبع ویتامین های گروه ب می باشد سلول های عصبی را سر زنده نگاه می دارد و آن ها را تقویت خواهد کرد چون منبع فسفر و منیزیوم است.

برای چاق شدن صورت خود می توانید شیره خرما مصرف کنید و چون کالری فراوانی دارد باید در هنگام مصرف ورزش هم انجام دهید تا بدن شما دچار اضافه وزن و چاقی نشود قوای جنسی را بالا می برد و به دلیل مواد مغذی فراوانی که دارد استقامت جنسی را افزایش می دهد برای تقویت و استحکام استخوان ها بی نظیر است چون منبع منیزیوم و کلسیم می باشد خاصیت ضد التهابی دارد و برای درمان التهاب مفاصل و آرتروز بی نظیر خواهد بود برای تسکین درد های روماتیسمی و درد مفاصل فوق العاده می باشد.

قیمت انواع شیره خرما زنبور طلائی

قیمت انواع شیره خرما زنبور طلائی قیمت شیره خرما زنبور طلائی همانند تمام محصولات و کالا ها دچار نوساناتی شده است و این به دلیل تغییرات نرخ ارز و تورم می باشد البته عواملی مانند نوع خرید، نوع شیره، حجم بسته بندی و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید شیره خرما باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • بین 3.4 تا 5.3 باید میزان PH شیره خرما باشد.
  • حدود مجاز 73 تا 67 باید مواد جامد در آب آن باشد.
  • بهترین شیره خرما باید رنگ شفافی داشته باشد و بوی و طعم سوختگی ندهد.
  • برای اطمینان از مرغوبیت محصول به سراغ برند های صاحب نام بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما