پخش مستقیم شیره خرما زنبور طلائی

خرما یکی از فرآورده شیرینی است که خواص و فواید بی نظیری دارد و به روش های مختلف آن را مورد استفاده قرار می دهند یکی از این روش ها شیره خرما است که افراد زیادی در هر سنی آن را باید مصرف کنند چون ارزش غذایی بالایی دارد و انرژی افراد را بسیار زیاد می کند. پخش مستقیم شیره خرما زنبور طلائی از طریق سایت‌های معتبر امکان‌پذیر می‌باشد. امکان خرید آنلاین این محصول موجب شده است تا خریدار بهترین شیره خرما صادراتی در سراسر کشور، این محصول را به صورت تازه و مستقیم و با قیمت بسیار استثنایی خریداری نماید.

پخش مستقیم شیره خرما زنبور طلائی

خصوصیات مهم شیره خرما زاهدی

خصوصیات مهم شیره خرما زاهدی همانطور که می دانید شیره خرما طبع گرمی دارد و در طب سنتی به مصرف آن تاکید ویژه ای شده است. شیره خرما برای خانم های باردار، کودکان و ورزشکاران بهترین خوردنی محسوب می شود که هر کدام به روش های مختلفی در میز صبحانه و یا شربت مورد استفاده قرار می دهند. در ادامه این مطلب به خصوصیات مهم شیره خرما زاهدی می پردازیم که عبارت اند از:

  • اولین و مهمترین خصوصیات شیره خرما این است که باید فرآورده کاملا شفاف باشد و رنگ خوش رنگی داشته باشد و اصلا ناخالصی در آن دیده نشود.
  • این شیره باید به گونه باشد که عطر و طعم بسیار خوبی داشته باشد و اصلا بعد از مدتی بوی ترشیدگی و ماندگی و همچنین کپک زدگی ندهد و کاملا سالم باشد.
  • این خوراکی نباید بعد از مدت کوتاهی شکرک بزند و کاملا سالم و بهداشتی باشد و از ناخالصی هایی مثل برگ، پوسته و میوه به دور باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
  • این فرآورده نباید مواد نگهدارنده و افزودنی های غیر مجاز داشته باشد و کاملا در محیط سالم و بهداشتی درست شده است و تمام خواص و فواید خود را به خوبی حفظ کند.

این شیره خرما زاهدی جزء بی نظیر ترین نوع شیره خرما به حساب می آید که از خرما درجه یک و تازه ای درست شده است چون برای مصارف دارویی به کار برده می شود کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد.

تولید کنندگان شیره خرما زنبور طلائی

تولید کنندگان شیره خرما زنبور طلائی تولید شیره خرما به روش های صنعتی و سنتی امکان پدیر است که هر کدام مزایای خود را دارند. تولید کنندگان شیره خرما زنبور طلائی محصولی مرغوب و درجه یک را به بازار عرضه می کنند. چون طرفدار این شیره خرما زیاد می باشد به صورت اینترنتی نیز اقدام به فردش آن کرده اند.

خریداران می توانند از طریق سایت زیر اقدام کرده و شیره خرما اصل زنبور طلائی را با بهترین خصوصیت به راحتی و آسانی بدست آورند چون به ثورت مستقیم عرضه می شود قیمت مناسبی دارد. این فرآورده در سبد کالای هر خانواده ایرانی باید باشد چون سرشار از آهن، فسفر، روی و منگنز می باشد.

30

  1. شیره خرماطلایی نیزماننددیگرشیره هافوایدومزایای زیادی داره بهتون پیشنهاد میکنم حتما این محصول را در سفره های صبحانه خود حتما قراردهیدبنده از ان به صورت مستمر استفاده می کنیم تا با این محصول فوق العاده فقط در چند ثانیه سلامت خودوخانواده خودم که ازهرچیز و بر هرچیز مقدم تراست را تضمین کنم ولی کمی آن را رقیق می کنم به این صورت که اندازه دو یا سه قاشق که درلیوان بریزم بقیه آن را از آب پر می کنم و یه مایع رقیق تری به دست میاد که میشه به فنوان یه نوشیدنی مثل شیروآب پرتقال مثل چای اونو سرکشید ونوش جان کردامیدوارم ازاین محصول عالی استفاده کنیدلذت ببریدوسلامت خودوخانواده خود را تضمین کنید

  2. شیره ی خرما یکی از پر خاصیت ترین شیره ها هست. غیر از طعم خوبی که داره واسه کسانی که مدام فشار خون پایین دارن و همیشه احساس بی انرژی یودن می کنن خیلی مفیده.

  3. سلام وقت بخیر
    شیره خرما به دلیل طبع گرم و خاصیت های بی شماری که دارد به خصوص برای افرادی با طبع سرد بسیار مناسب است.
    خدا قوت

  4. سلام
    وقت بخیر و خوشی
    شیره خرما زنبور طلائی با شیره های دیگه موجود در بازار متفاوت هست چون ویژگی های منحصر به فرد خودشو داره شیره خرما زنبور طلائی کاملا شفاف هستش و رنگ خوش رنگی داره و اصلا ناخالصی در آن دیده نمیشه عطر و طعم بسیار خوبی داره و اصلا بعد از مدتی بوی ترشیدگی و ماندگی و همچنین کپک زدگی نمیده و از نظر سلامت هم کاملا سالم هست اگه اهلش باشی یهبار استفاده کنی متوجهش میشی غیر از این هم بعد از مدت کوتاهی شکرک نمیزند و کاملا سالم و بهداشتی هست و از ناخالصی هایی مثل برگ، پوسته و میوه هم نداره و کیفیت خیلی بالایی هم داره اگه بخوری متوجه میشی چی میگم چرا که مواد نگهدارنده و افزودنی های غیر مجاز هم نداره و کاملا در محیط سالم و بهداشتی درست شده و تمام خواص و فواید خود را به خوبی داره ازهمه اینها مهمتر و عالی تر این که از خرما درجه یک و تازه ای درست شده
    امتحان کنی به نفعته

  5. شیره خرما بهترین تغذیه برای کودکان و ورزشکاران هستش شیره خرما به ورزشکاران کمک می‌کنه که قند بدنش کم نشه و باعث سرحالی یک ورزشکار میشه

  6. خرما خیلی خوشمزه است من که اگه صبح تو صبحانه شیره خرما یا خوده خرما نباشه صبحانه نمیخورم واقعا خیلی خوشمزه اس

  7. من از شیره ی خرمای زنبور طلایی استفاده کردم واقعا محصول خوبیه.نسبت به بقیه ی شیره ها خیلی تفاوت داره

  8. با سلام وخسته نباشید
    شیره جات خیلی برای خانمها خوبه خانمها کلا چون آهن خونشان کم هست به نظرم از شیره جات استفاده کنن خیلی برایشان خوب ومفید هست .
    من از این محصول استفاده کردم عالی بود.

  9. با سلام واحترام
    بعضی از شیره جاتی که در جاهای دیگری خریداری شده عطر وبوی ندارند ولی من از اینجا خرید کردم واقعا عالی وبینظیر بوده تشکر میکنم از محصولاتی که دارین .

  10. با سلام وعرض ادب واحترام
    خیلی ممنون از محصولاتتان واقعا باکیفیت هست و اینکه شیره خرما برای کسانی که فشارشان پایین هست خیلی مناسب ومفید هست .
    تشکر میکنم از محصولات خوب وبا کفیتتان

  11. سلام وقتتون بخیر
    قوطی های شیره خرما ی شما چند گرمی داره برای صادرات به عراق میخواستم؟

    • سلام خانم عباسی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

  12. شیره ی خرما واقعا خوراک انرژی زایی هست برای روزای که کار زیادی دارم خیلی بهم کمک میکنه تا دیر تر خسته بشم

  13. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر. شیره خرمای زنبور طلایی علاوه ب طعم عالی و غلظت به اندازه و معقول قیمت خیلی مناسبی داره و برای مصرف روزانه برای صبحانه یا عصرانه بهترین گزینه س. ممنون از تیم مجرب و حرفه ای شما که تلاش میکنید جنس مرغوب رو با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب بدون واسطه به دست مشتری میرسونید. موفق باشید. یه سوال داشتم. شما شیره ی انگور و شیره ی انجیر هم دارین؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  14. سلام. شیره خرما اصل زنبور طلایی یکی از پر فایده ترین شیره های خرماست چون طبع گرم ان باعث گرم شدن بدن میشود. شاید شنیده باشیدکه شیره خرما برای افرادی که دچار کم خونی هستند ،می تواند گزینه ی خوبی باشد زیرا باعث خون سازی در بدن می شود.این محصول پر از انرژی می باشد. توصیه میکنم ،استفاده کنید و نتیجه انرا ببینید

  15. سلام وقت بخیر..شیره خرما طلائی از خواص بالایی برخورداره..طبع گرم دارد وبرای زنان باردار و ورزشکاران بسیار موثره..شیره خرما طلائی باکیفیت..حتما باید خوش رنگ ورنگ شفافی داشته‌باشه..اصلا نباید کپک یا شکرک بزنه..بوی ترشیدگی به خودش نگیره..من ازاین سایت..شیره خرما طلائی خریداری کردم تمام خصوصیات یک محصول با کیفیت رو داشت..ممنون مرسی…

  16. میخواستم ببینم شیرش ارگانیک هست یا ناخالصی هم داره کیفیت و مقوی بودن برای بنده خیلی مهمه لطفا اطلاعات دقیق تر به بنده اعلام کنید

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  17. درود بی پایان
    خرما از آن دسته کالای هست که اشکال زیادی دارد ودر شهرهای مختلف جنوب کشورمان کاشت می‌شود
    ودر جنوب کشور کمتر سفره ای را می‌بینید که خرما را کنار غذا سرو نکنند.
    می گویند خرما هفتاد خاصیت دارد که اگر آنرا در یخچال نگهداری کنند ۶۰ خاصیت آن از بین می‌رود آیا این اعتقاد درستی هست؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  18. تهیه شیره خرما به روش های صنعتی و سنتی هر کدام دارای مزایای خود می باشد ولی اگر کمبود منگنز و روی دارید برای شما عالی است.

  19. سلام به همگی. بهترین آیتم تو انتخاب یه محصول میزان تنوع اون محصوله که هرکدوم یه خاصیتی داره. این شیره ها از بهترین خرماها تهیه شدن که بالاترین میزان خاصیت درمانی رو داره.ممنون از مجموعه خوب زندگی شیرین

  20. سلام ممنون از سایت خوبتون از این شیره هاتون استفاده کردم و میکنم و خواهم کردم واقعا ادم نصف عمرش هدر رفته اگه استفاده نکنه از اینا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما