مراکز عرضه شیره خرمای سنتی

شیره خرمای سنتی بطور سنتی بدون دخالت دستگاه های صنعتی تهیه میشود و فواید بیشماری برای مصرف کننده به دنبال دارد.

خرما میوه ی تیره رو و تابستانی است که در فصل گرما و به خصوص شرجی رشد کرده وتبدیل به رطب یا خلال در لغت عربی که بین ساکنان خوزستان به خصوص مرکز خوزستان رایج است،میشود.

مراکز عرضه شیره خرمای سنتی

مزیت های قابل توجه شیره خرمای زاهدی

مزیت های قابل توجه شیره خرمای زاهدی خرمای زاهدی شکل ظاهری متفاوتی دارد و سرشناسان در شناخت خرما این نوع را به خوبی میشناسند.

این نوع خرما بدلیل پرگوشت بودن برای شیره مناسب است.و شیره ی خوشمزتری دارد.شیره خرمای زاهدی از خرمای زاهدی تهیه میگردد.

این نوع خرما در آبادان و شادگان خوزستان به وفور یافت میشود.رطب در صورت جدا نشدن توسط انسان به خرمای نرسیده یا رطب خیلی رسیده تبدیل می شود.که در نتیجه خشک شدن ساقه ی آن به زمین می افتد و جمع آوری می شود.

اما به زمین افتادن این میوه باعث آلودگی آن میشود.و بعلاوه جمع کردن آن را نیز دشوار میسازد.به همین دلیل کشاورز دور شاخه یا به عبارتی دور سعف در زبان عربی را با پلاستیک میپوشاند که هم از گزند میوه توسط حشرات و پرنده ها محافظت کند و هم جمع آوری آنها را سریعتر و آسانتر کند.

خرمای خام برای تبدیل به خرمای قابل خوردن به منازل افراد سرشناس در تولید خرما یا به کارگاه های تولیدی و پخش فرآورده های خرمایی ارسال میگردد.

در آنجا شسته میشود و به مدت یک هفته زیر آفتاب خشک میشود.تا برای تهیه خرمای با کیفیت آماده شود.زیرا آب باعث فاسد شدن خرماها میشود.

بعد از آن در ظروفی فشرده کرده و روبروی آفتاب نگه داری میکنند بعد از آن با فرآیندهایی به تولید شیره میپردازند.

شیره فوایدی داری که در خرما موجود است علاوه بر آن شیره ی خرما در غذاهای متعدد،تزیینات متعدد، ترشیجات متعدد،أنواع معسل خرما،تزیین خرما برای مهمان،تزیین کیک،برای مخلوط کردن با ارده،استفاده روی نان های خرمایی،استفاده در کلوچه های خرمایی،استفاده به عنوان طعم دهنده ی سالم و طبیعی در شیر برنج و برنج استفاده میگردد.

مصرف آن توسط کودکان بهتر است زیرا خرما هسته دارد و کودکان هسته آن را به دلیل نرمی گاها اشتباهی بلع میکنند.شیره ی خرما بدلیل دسترسی راحتتر و ماندگاری بیشتر مشتریان خاص خود را دارا می باشد.

روش های فروش شیره خرمای سنتی

روش های فروش شیره خرمای سنتی آشنایی با فروش شیره خرما یکی از راهای آسان برای عرضه محصول نهایی است.

فروش شیره خرما سنتی باید بطور عمده در بشکه و یا ظرف های استریلیزه درپوش دار مطمئن به فروش برسد که خریدار بتواند با اطمینان شیره خرما را تهیه کند.

شیره خرمای سنتی فواید خود را حفظ کرده و مواد نگهدارنده ندارد. از این رو سالم است.و متقاضیان فراوانی را به خود جلب کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما