بازار پخش ارده کنجد عمده

ارده عمده مایعی است که از کنجد نرم پوست کنده بریان و کوبیده تهیه می شود. استفاده بیشتر آن در وعده غذایی صبحانه بوده تا افراد بتوانند انرژی لازم را برای تمام روز کاری خود دریافت کنند. ارده کنجد بدون هیچ گونه ترکیب شیمیایی و از بو و مزه خاصی برخوردار و صددرصد طبیعی نیز بوده. بازار پخش ارده کنجد عمده را در بسته بندی های متنوع و برند های مختلفی چون رازقی و سولار، زنبور طلایی، بالشن، گل بهان، شیرین شهد قلمرو را با بهترین قیمت به سراسر شهرهای کشور توزیع می نماید.

بازار پخش ارده کنجد عمده

بارز ترین ویژگی های ارده کنجد

بارز ترین ویژگی های ارده کنجد

در ادامه مقاله به چند تا از بارزترین ویژگیهای ارده کنجد اشاره شده که می توانید بررسی کنید.
1_ ارده کنجد نرم بوده و وقتی که در دهان قرار می گیرد به سرعت آب شده و نیازی به جویدن ندارد.
2_ الیافی نخ مانند در آن وجود دارد که بسیار نازک و ظریف هستند.
3_ ته گلو را نمی سوزاند و می بایست در تهیه آن از جوهر لیمو به حد معمول استفاده نمود تا موقع سرو ارده سوزشی در ته گلو احساس نشود.
4_ یکی از خصوصیات مهم آن نداشتن طعم تند و می بایست در تهیه ارده کنجد از کنجدهای کهنه که موجب تندی خاصی در میان ارده می شود استفاده نشود.
5_ ارده بیشتر به رنگ کرم یافت می شود که آن هم به نوع کنجد مرتبط می باشد.
6_ بارزترین ویژگی این محصول هنگام برش بوده که شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد.
به طور کلی؛ ارده کنجد در صنعت غذایی فرآورده بسیار خوشمزه ای و یک خوراکی سالم و کاملا بهداشتی بوده که سرشار از مواد معدنی و مغذی مفید برای بدن افراد به شمار می رود.
شایان به ذکر است، مصرف بیش از حد آن بیماریهایی نظیر فشار خون بالا و دیابت نوع 1 و نوع 2 را ایجاد می کند و به خاطر بالا بودن شکر در آن مصرف آن برای بیماران دیابتی توصیه نمی شود.

صادر کننده ارده کنجد عمده

صادر کننده ارده کنجد عمده ارده کنجد از جمله خوراکیهای مفید که در بازار ایران می توان آن را پیدا نمود؛ ارده کنجد غنی ترین ارده از نظر خاصیت آنتی اکسیدانی که مردم از گذشته تا به امروز در طب سنتی از خواص متعدد آن بهره می برند.
صادرات ارده کنجد مرغوب با بهترین برند های موجود به صورت عمده با بهترین قیمت به برخی از کشورهای همسایه صورت می گیرد.
صادر کننده ارده کنجد را در هر میزانی که نیاز داشتید برایتان تولید می کند و در نهایت کالا را با استانداردهای لازمی در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما