فروش عمده شیره انگور گل بهان

درخت مو یکی از کهن ترین گیاهانی است که انسان مراحل کاشت، داشت و برداشت آن را آموخت!
این گیاه میوه‌ای بسیار زیبا و در عین حال لذیذ دارد که به روش‌های مختلف مصرف می‌شود؛ ما در این مقاله شما را با این میوه‌ی پرخاصیت و فرآورده شیره انگور گل بهان بیشتر آشنا می‌کنیم.

فروش عمده شیره انگور گل بهان

5 ویژگی مهم شیره انگور غلیظ

5 ویژگی مهم شیره انگور غلیظ انگور تنوع بسیار زیادی دارد، به طوری که بیش از بیست هزار نوع از آن در جهان کشت می‌شود!
امروزه از انگور، فرآورده‌هایی مانند مویز، کشمش، ژله، مربا، آب (شربت) انگور، شراب و سرکه به دست می‌آید که هر کدام از این موارد با توجه به فرهنگ و منطقه جغرافیایی دارای تنوع کمتر یا بیشتر است.

همانطور که می‌دانید یکی از فرآورده‌های انگور شربت یا شیره‌ی آن است.
در ابتدا برای تولید شیره انگور باید آن را شسته و کاملا له کنید، برای این کار می‌توانید از دستگاه آبمیوه گیری یا مخلوط کن هم استفاده کنید؛ سپس در مرحله بعدی باید تفاله انگورها را توسط یک صافی از آب آن جدا کنید تا مایعی شفاف به دست آید.

در این مرحله باید خاک سفید داشته باشید؛ این خاک که سرشار از املاح معدنی و مفید برای بدن است، معمولا در عطاری‌ها به صورت آماده یافت می‌شود.
حال آب انگور را در یک ظرف ریخته، روی اجاق گاز قرار دهید و خاک سفید را کم‌کم به آن اضافه کنید؛ به خاطر داشته باشید که نسبت خاک سفید به وزن انگور 1 به 8 یا 1 به 10 است.

خاک سفید قبل از به جوش آمدن آب انگور به آن اضافه می‌شود و علت اصلی این کار شفافیت شیره و گرفته شدن ترشی آب انگور است!
پس از اینکه مواد مدت زمان معینی جوشید و به غلظت مورد نظر رسید، باید آن را بین 10 تا 12 ساعت کنار بگذارید تا خاک ته‌نشین شود و سپس مایع را در ظرفی دیگر ریخته و مجددا به مدت 2 تا 4 ساعت بجوشانید تا شیره انگور غلیظ به دست بیاید.

تولید شیره انگور در روش صنعتی با روش خانگی تفاوت چندانی ندارد، فقط در روش صنعتی اصول بهداشتی بیشتر رعایت خواهد شد که با آمدن بیماری کرونا امری بسیار مهم محسوب می‌شود!

نکته: (در هنگام جوشیدن آب انگور با خاک سفید و تغلیظ در مرحله دوم؛ اگر روی آن کف مشاهده کردید، آن را جدا کنید)

شیره‌ی انگور به دلیل داشتن قند و کالری بسیار بالا می‌تواند انرژی از دست رفته شما را سریعا بازگرداند و از فواید دیگر شیره انگور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به استحکام استخوان‌ها
  • بهبود و رفع یبوست
  • رفع خستگی و سردرد و محاظت از سیستم عصبی
  • ضد سرطان
  • کمک به بازسازی گلبول‌های قرمز خون

لازم به ذکر است؛ مصرف شیره انگور برای افراد دیابتی مضر بوده و استفاده بیش از حد آن باعث چاقی خواهد شد.
همچنین شیره انگور به افرادی با مزاج گرم توصیه نمی‌شود.

قیمت انواع شیره انگور گل بهان

قیمت انواع شیره انگور گل بهان موارد زیادی تعیین کننده قیمت شیره انگور است که یکی از آن‌ها شرایط نگهداری و انبار این ماده‌ی مغذی می‌باشد.
مجموعه‌ی زندگی شیرین با برند‌هایی نظیر رازقی و سولار همکاری می‌کند؛ در اینجا باید بگوییم با مدیریت حرفه‌ای و کنترل کیفیت محصول خروجی، برندهای دیگری مانند زنبور طلایی، بالشن، گل بهان و شیرین شهد قلمرو نیز با ما کار می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما