خرید مستقیم ارده کنجد مرغوب

یکی از گیاهان مهم و استراتژیک در دوران کم آبی، کنجد است که بیشتر در مناطق کم آب تولید و کشت می‌شود.
در این مقاله سعی داریم از فواید ارده مرغوب و کنجد صحبت کنیم که برای بدن انسان بسیار مفید است، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.خرید مستقیم ارده کنجد مرغوب

مزیت های خاص ارده کنجد خالص

مزیت های خاص ارده کنجد خالص ابتدا باید گفت که قطب تولید کنجد در ایران مناطق جنوبی می‌باشد، چراکه شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی برای آن فراهم است.
ارزش غذایی کنجد بسیار بالاست؛ به طوری که در هر صد گرم از این دانه، بیش از 500 کالری انرژی وجود دارد!

فرآورده‌های کنجد بسیار فراوان است که می‌توان به طور کلی، به حلوا یا ارده کنجد خالص، روغن، کرم یا سس آن و کنجد بو داده (با نمک یا بی نمک) اشاره کرد.

از فرآورده‌های کنجد که بگذریم، می‌توان به فواید بسیار زیاد این دانه روغنی اشاره کرد که به شرح زیر است:

کنترل کلسترول
مطالعات جدید نشان می‌دهد که دانه‌ و روغن کنجد، دارای عملکرد فیتواستروژنی بوده و تاثیر بسیار زیادی بر کاهش کلسترول خون دارد.

کمک به سلامت قلب و عروق
تحقیقات بسیار زیادی ثابت کرده که مصرف پنجاه گرم پودر دانه‌ کنجد به‌ مدت زمان پنج هفته، به سلامت سرخرگ‌ها و سیاهرگ ها برای عمل انتقال خون و قلب کمک زیادی می‌کند.

بهبود فشار خون
طی تحقیقی که در سال 2006 به‌ منظور بررسی تأثیر مصرف کنجد و روغن آن انجام گرفت، مشخص شد که این دانه یک خوراکی طبیعی و بسیار مفید است که می‌تواند فشار خون را پایین بیاورد.
دانشمندان و محققان بعد از رصد نشانه‌های مختلف فشار خون در ۳۲ بیمار که در سنین ۳۵ تا ۶۰ سال بودند و روغن کنجد را به‌ عنوان خوراکی مورد مصرفی برای مدت ۴۵ روز توصیه کردند، به این موهم پی بردند که روغن این دانه مغذی در کاهش فشار خون و کاهش پراکسید دار شدن لیپید خون تاثیر بسیار زیادی دارد.

بهبود عملکرد جنسی
تحقیقات نشان می‌دهند که کنجد بر تولید هورمون‌های جنسی تأثیر مثبتی دارد، چراکه اسیدهای چرب موجود در آن، سوخت‌ و ساز بدن و جذب مواد مفید در غذا را بیشتر می‌کند؛ مصرف کنجد خصوصا به خانم‌ هایی که دچار یائسگی هستند با مشورت پزشک توصیه می‌شود.

نتایج مطالعاتی که در مجله‌ی «The Journal of Nutrition» منتشر شد؛ نشان می‌دهد هضم کنجد، تأثیر مثبتی بر کنترل چربی‌ خون و تنظیم آنتی‌ اکسیدان در بدن زنان بزرگسال دارد.

مراکز عرضه ارده کنجد مرغوب

مراکز عرضه ارده کنجد مرغوب عرضه ارده کنجد در بیشتر مناطق ایران انجام می‌شود و کیفیت حرف اول را در این زمینه می‌زند.
مجموعه‌ی زندگی شیرین در همکاری با برندهایی همانند رازقی، سولار، زنبور طلایی، بالشن، شیرین شهد قلمرو و گلبهان محصولاتی با کیفیت و درجه یک در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما