مراکز پخش شیره خرمای سنتی

همانطور که میدانید کشور ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مناسبی که به همراه دارد، در مناطق جنوبی به تولید انواع خرما به صورت عمده پرداخته، و پس از برداشت محصول خرما، بخشی از این محصولات را به صورت شیره تولید کرده و روانه بازار مصرف می کنند، از این رو تولیدات شیره به دو صورت سنتی و صنعتی امکان پذیر می باشد، که خریداران برای تهیه و خرید این محصول به مراکز پخش شیره خرمای سنتی مراجعه کرده و با مناسب ترین قیمت، شیره خرما را تهیه و خریداری می کنند.

مراکز پخش شیره خرمای سنتی

اطلاعاتی مختصر در مورد شیره خرمای پیارم

اطلاعاتی مختصر در مورد شیره خرمای پیارم

همانطور که گفتیم تولیدات خرما در جنوب در انواع مختلفی بوده، لذا بهره برداری شیره خرما نیز دارای انواع مختلفی می باشد، که در بین آن ها شیره خرمای پیارم طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده، که این امر موجب افزایش تولید و فروش این محصول شده است.

از آنجایی که خرمای پیارم یکی از مرغوب ترین خرمای بومی مناطق ایران بوده، لذا تولید کنندگان از آن می توانند بهترین نوع شیره را دریافت کرده که به رنگ قهوه ای بوده و دارای طعم شیرین خرما را به همراه دارد، که مصرف کنندگان به دلیل طعم خاصی که این نوع شیره داشته، از آن در وعده صبحانه و یا تولید انواع سس های شیرینی استفاده می کنند.

محصول شیره خرمای سنتی را افراد پس از برداشت در منازل خود در درون دیگ هایی قرار داده و با حرارت ملایم به تولید و بهره برداری شیره خرما می پردازند و در مدت زمان مناسبی این محصول به دست آمده که دارای غلظت بسیار مناسبی نیز بوده، را به صورت بسته بندی های شیشه ای در بازار های فروش در سراسر کشور عرضه می کنند.

از این رو خریدارانی که به دنبال شیره خرمای تولید شده به روش سنتی می باشند، بهتر است به مراکز تولید خرما رفته و با کسب اطلاعات کافی از تولیدکنندگان، محصول شیره خرمای سنتی را از محل توید مورد نظر آن تهیه و خریداری کنند.

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

در حال حاضر قیمت انواع شیره خرمای سنتی به دلیل تولیدات بسیار سخت و زمان بر بودن، و همچنین به علت تولید به روش ارگانیک، در بازار مصرف از قیمت بالاتری برخوردار بوده و مصرف کنندگان با توجه و بررسی به نوع شیره و کیفیت آن، این محصول را تهیه کرده و خریداری می کنند.

همچنین برخی از افرادی که به تولید خانگی شیره خرما می پردازند نیز، این محصول شیره را پس از بسته بندی به صورت حضوری به بازارهای نزدیک محل زندگی خود برده و آن ها را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما