فروش عمده شیره خرما رازقی

فروش شیره خرما رازقی در بازار را باید از مراکز اصلی خرید و فروش انواع و اقسام شیره جات دریافت نمود زیرا این محصول در سال های گذشت با وجود نوساناتی که داشته نیاز است قبل از خرید قیمت آن را استعلام نمایید.قیمت این شیره به دو صورت عمده و خرده از هم منفاوت می باشد که همیشه قیمت حجم بالای آن که به صورت عمده می باشد مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد و بیشتر توصیه می شود که به صورت عمده آن را خریداری کنید.این شیره یکی از مهمترین برندهای شیره خرما در کشور است که شهرت بالای آن باعث شده که محصولات این برند دارای فروش بالایی باشد.فروش عمده شیره خرما رازقی

5 ویژگی مهم شیره خرما کبکاب

5 ویژگی مهم شیره خرما کبکاب ویژگی های مهم شیره خرما کبکاب عبارتند از:

  1. دارای طبعی گرم و خشک می باشد و بخاطر دارا بودن فیبر زیاد باعث رفع مشکلات گوارشی و مشکلات روده و یبوست می شود و آرامشبخش است.
  2. به انواع مزاج ها سازگاری دارد و انرژی بدن را تامین میکند و مناسب برای همه ورزشکاران می باشد
  3. قند طبیعی موجود در آن موجب جایگزینی مناسب شیرینی جات می باشد و میتوان چای را بدون استفاد از قند با این محصول نوش جان کرد
  4. دارای منیزیم می باشد و ضد سرطان است و برای شنوایی، بینایی، درد کمر، دردمفاصل، درد سینه و ریه مفید و کارساز می باشد.
  5. فاقد هر گونه مواد افزودنی می باشد و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی فاسد نمی شود و دارای رنگ روشن می باشد و در درست کردن دسر و شیرینی مورد استفاده است.

قیمت انواع شیره خرما رازقی

قیمت انواع شیره خرما رازقی قیمت شیره خرما رازقی به دو صورت عمده و خرده از هم متفاوت می باشد که قیمت حجم بالای آن بسیار به صرفه تر و اقتصادی می باشد و بیشتر توصیه می شود به صورت عمده ای خریداری شود.

این شیره یکی از معروف ترین برندهای شیره خرما در کشور است که شهرت بالای آن باعث شده تا محصولات این برند از فروش بالایی برخوردار شوند.

این شیره به قیمت های مختلفی عرضه می شود که به نوع شیره، کیفیت شیره، برند، شرکت سازنده، نوع بسته بندی، روش خرید و غیره تقسیم بندی می شود.

قیمت این شیره نسبت به سالهای گذشته افزایش زیادی داشته که به علت تاثیر تورم موجود در بازار کشور بر نرخ این محصول مانند سایر کالاها بوده است.

برای تهیه لیست قیمت روز شیره درجه یک باید به مراکز فروش انواع بسته بندی شده شیره فله ایی، کیلویی، صنعتی مراجعه کرد و به وب سایت آنها در اینترنت مراجعه نمود و خرید آن به صورت انلاین فواید و مزایایی را در بر دارد که عبارتند از:

  1. امکان خرید بسیار راحت فقط با کلیک کردن چند دکمه
  2. تنوع بسیار زیاد محصولات و برند کالاها
  3. صرفه جویی در وقت و هزینه
  4. امکان مقایسه قیمت ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما