فروشنده انواع شیره خرما بدون افزودنی

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز فروشنده انواع شیره خرما بدون افزودنی است که از گذشته در زمینه توزیع و پخش انواع شیره خرما درجه یک فعال می باشد و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند شما مشتریان عزیز جهت خرید می توانید سفارشات خود را در سایت ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

فروشنده انواع شیره خرما بدون افزودنی

مشخصات غذایی مهم شیره خرما استعمران

مشخصات غذایی مهم شیره خرما استعمران

شیره خرما حاوی خواص و مزایای بی شماری است و ارزش غذایی خیلی بالایی دارد، قابل بیان است که شیره خرما جزو مواد غذایی بسیار مقوی است که به سلامت بدن و همچنین درمان بسیاری از بیماری ها هم کمک شایانی می کند.

ویتامین های موجود در شیره خرما استعمران به شرح زیر است:

شیره خرما اگر به صورت درست و اصولی تهیه شود دارای ویتامین های زیاد همچون پروتئین، قند طبیعی مواد معدنی و ویتامین های گروه B و همچنین A1 و C است که در صورت خوردن این محصول دیگر نیازی به مصرف مولتی ویتامین های مختلف ندارید. این محصول دارای قندهای طبیعی مثل گلوکز، ساکارز و فروکتوز می باشد و مصرف آن به عنوان یک میان وعده یک انتخاب مناسب به شمار می آید.

قابل ذکر است که شیره خرما بسیار انرژی زا است و مصرف آن انرژی بالایی برای بدن تامین می کند. خوردن این شیره در طی روز قدرت یادگیری کودکان و دانش آموزان را افزایش می دهد.

خوب است که بدانید شیره خرما به سبب دارا بودن کاروتنوئید و ویتامین A می تواند از شب کوری که با علامت هایی مثل خشکی چشم و افزایش خطر ابتلا به عفونت همراه است، پیشگیری و بینایی را تقویت کند.

به دلیل خواص بی نظیری که شیره خرما دارد حتما سعی کنید این محصول را در طی روز به میزان متعادلی مصرف کنید تا از سلامتی بدنتان به خوبی محافظت کنید و ترجیحا سعی کنید آن را از مراکز معتبر خریداری کنید زیرا در صورتی به درستی و طبق موازین بهداشتی تهیه و نگهداری نشود، می تواند مصرف آن برای بدن ضرر داشته باشد.

مراکز خرید شیره خرما بدون افزودنی

مراکز خرید شیره خرما بدون افزودنی

مراکز خرید شیره خرما بدون افزودنی سعی می کند انواع شیره خرما را بدون افزودنی با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کنند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند و همچنین میزان فروش خود را افزایش دهند، قابل ذکر است که تولید و فروش شیره خرما طبیعی ارگانیک بسیار پررونق و درآمدزا است.

با توجه به وجود تغییرات روزانه قیمت ها در بازار عرضه مواد خوراکی، نمی‌ توانیم قیمت شیره خرما درجه یک را به صورت دقیق در نظر بگیریم ولی شما می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در این زمینه در ارتباط باشید می تونید از قیمت روز انواع شیره جات در حجم های مختلف اطلاع داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما