مرکز خرید شیره خرما بدون افزودنی

شیره خرما یکی از خوراکی های پر کاربرد و پر خاصیت است که به دلیل خواص زیادی که برای بدن دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. به دلیل وجود افراد سودجو در تولید شیره خرما، این مرکز شیره خرما بدون افزودنی با کیفیت را با قیمت مناسب و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رساند.

مرکز خرید شیره خرما بدون افزودنی

مشخصات مهم شیره خرما تازه

مشخصات مهم شیره خرما تازه شیره خرما هر ساله از خرماهای نخلستان های استان های جنوبی کشور تولید می شود. خرما مخصول فصل تابستان است و پس از چیدن خرماها برای صادرات و فروش در سطح کشور، خرماهای ربی برای تولید شیره به کارخانه ها برده می شوند. محصولی که هر سال تولید می شود، شیره خرما تازه، هر ساله تولید می شود و بهترین زمان مصرف آن یک سال است که دوباره محصول خرما چیده و از ان شیره تولید می شود.

برای داشتن خریدی بهتر ما قصد داریم مشخصات شیرا خرما تازه را برای شما بیان کنیم:

  • شیره خرما در بیشتر انواع خود از خرماهای شیره دار استفاده شده و خرماهای خشک اغلب مصارف الکی و داروبی دارند.
  • شیره خرما تازه و اصل فاقد هرگونه ماده شیرین کننده مانند قند و شکر ندلرد. شیرینی شیره همان شیرینی خرما است.
  • به دلیل عدم استفاده از شکر، شیره خرما نباید شکرک زده باشد
  • طی مراحل تولید شیره، شیره از صافی عبور داده می شود و به همین دلیل باید فاقد هرگونه ته نشینی باید.
  • برای عدم خراب شدن شیره در غلظت آن باید غلظت شیره همانند عسل باشد چرا که شیره شل زود خراب شده و شیره غلیظ سفت شده و استفاده از آن سخت می شود.
  • به دلیل عدم هیچ نوع ماده ای طعم شیره همانند طعم خرما است.
  • رنگ شیره خرما به دلیل تیره بودن خرماهای شیره دار، تیره است

برای خرید شیره تاره، بهترین روش اطمینان به مراکز فروش غیر حضوری است که مخصولات با کیفیت را از تولید کنندگان خریداری کرده و به صورت غیر حضوری به فروش می رساند.

قیمت انواع شیره خرما بدون افزودنی

قیمت انواع شیره خرما بدون افزودنی قیمت شیره خرما بدون افزودنی بر اساس عواملی تعیین می شود که ما به تعدادی از این عوامل اشاره می کنیم. نوع خرما مورد استفاده تاثیر مهمی قیمت می گذارد، هرچه شیره درون خرما بیشتر باشد، محصول بیشتر و خوشمزه تری تولید می شود.نوع بسته بندی و روش تولید سنتی و صنعتی نیز تاثیر زیادی بر قیمت محصول می گذارد. اما ما در این مجموعه تلاش کرده ایم تا محصول خوب و با کیفیت به دست مصرف کنندگان برسد. سفارشات شما به صورت آنلاین و از طریق روش تماس تلفنی ثبت می شوند و پس از تهیه به ادرس ثبت شده در سفارش ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما