فروش کلی شیره خرما زنبور طلائی

همه ما د مورد خرما و خواص آن اطلاعاتی داریم شیره خرما نیز یکی از محصولاتی است که از خرما گرفته می شود . درست کردن شیره خرما به دو صورت صنعتی و سنتی انجام می شود شیره خرما همانند خود خرما از خواص بیشماری همچون داشتن فسفر و آهن برخوردار است و از زمان های قدیم جزء وعده صبحانه ایرانیان محسوب می شود .

در کشور ما انواع برندهای شیره خرما وجود دارد که در مرکز فروش ما تلاش بر این است ، برند های معتبری همچون رازقی ، سولار ، شیره خرما زنبور طلائی و … را با کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

فروش کلی شیره خرما زنبور طلائی

آشنایی مختصر با شیره خرما طبیعی

آشنایی مختصر با شیره خرما طبیعی

شیره خرما برای پوست مفید است و خاصیت ضد پیری دارد و می تواند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد اما در استفاده از این محصول خوشمزه افراط نداشته باشید به دلیل طبع گرم شیره به احتمال زیاد دچار جوش های پوستی می شوید .

برای تقویت فولکول های مو و افزایش رشد مو باید گردش خود در زیر پوست سر افزایش پبدا کند شیره خرما میتواند گزینه مناسبی برای این کار باشد . شیره خرما برای افرادی که ورزش می کنند نیز به دلیل داشتن پروتئین موجود در خود مفید است که به حفظ عضلات و ماهیچه ها کمک می کند .

شیره خرما فاقد کلسترول می باشد و چربی کم آن باعث می شود که بتوان با مصرف کنترل شده آن از مزایای شیرین کنندگی آن استفاده کرد . بسیاری از افراد در خوردن چای به جای استفاده از قند از شیره خرما استفاده می کنند . همچنین می توان در پخت کیک ها و حلواهای خانگی به جای شکر از این محصول فوق العاده استفاده کرد . خوردن شیره خرما با ارده یکی از پر طرفدار ترین خوراکی ها در وعده صبحانه است .

یکی از صبحانه های مورد استقبال دانش آموزان شیره خرماطبیعی به همراه ارده است . شیره خرما دارای مواد معدنی فراوانی است داشتن آهن در این ماده مقوی باعث از بین بردن خستگی و ضعف عمومی بدن می شود همچنین به دلیل داشتن فسفر و منیزیم باعث فعال شدن سلول های عصبی می شود .

شاید برخی از افراد این موضوع رو ندانند که در زمان قدیم و در زمستان شیره خرما را با برف قاطی می کردند و یک دسر خنک و خوشمزه را به وجود می آوردند همچنین برای درست کردن شیر برنج از شیره خرما هم استفاده می کردند .

قیمت انواع شیره خرما زنبور طلائی

قیمت انواع شیره خرما زنبور طلائی مجموعه ما تلاش دارد انواع شیره خرما طبیعی را با بالا ترین کیفیت به شما معرفی کند و با مناسب ترین قیمت شیره خرما در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

محصولات ما از برند های با کیفیتی است که شما می توانید به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما