پخش کننده شیره خرمای سنتی

شیره یکی از مواد غذایی است که بسیار مقوی بوده و اگر هر شخصی آن را در طول روز میل نماید، توان و انرژی مضاعفی پیدا کرده و بهتر می تواند به انجام کارهای روزانه خود بپردازد؛ یکی از بهترین نمونه های این محصولات شیره خرمای سنتی می باشد.
بسیار خوشحالیم که از طریق این مجموعه می توانیم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش کننده شیره خرما به فعالیت مشغول بوده و بهترین و عالی ترین نمونه های آن را با قیمت مناسب به علاقمندان به این ماده ارائه دهیم.

پخش کننده شیره خرمای سنتی

خصوصیات مهم شیره خرمای پیارم

خصوصیات مهم شیره خرمای پیارم مردم کشورمان در زمان های قدیم برای اینکه بتوانند در تمام طول سال از خواص میوه هایی مانند انگور، خرما و انجیر برخوردار شوند، آنها را به شیوه های خاص خود جوشانده و ماده غلیظی به دست می آورند که ما امروزه آن را به نام شیره می شناسیم.
یکی از نمونه های پرطرفدار و محبوب این محصول شیره خرما پیارم می باشد که توسط مردم جنوب کشورمان تهیه می شود و استفاده از آن می تواند گرما و انرژی فراوانی برای بدن انسان به همراه آورده و آن را از قرار گرفتن در معرض انواع بیماری ها در امان نگه می دارد.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین خصوصیات شیره خرمای پیارم اشاره می کنیم:

  • این شیره بسیار شفاف بوده و درون آن هیچ نوع ناخالصی وجود ندارد.
  • شیره خرمای پیارم برخلاف سایر شیره ها، شیرینی زننده ای ندارد و زمانی که شما مقداری از آن را میل کنید، طعم خوش خرما و شیرینی مناسب و متعادل آن را احساس خواهید کرد.
  • این شیره با استفاده از روش های کاملاً بهداشتی تولید شده و درون ظروف استاندارد قرار گرفته و به بازار ارائه می شود.
  • مدت زمان ماندگاری شیره خرما پیارم بسیار بالاست و اگر شما آن را در یک جای خشک و به دور از رطوبت و نور خورشید قرار دهید، می توانید برای مدتهای طولانی از آن استفاده نمایید.

قیمت انواع شیره خرمای سنتی

قیمت انواع شیره خرمای سنتی شایان ذکر است که قیمت شیره خرما در بازار کشورمان به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ یکی از آنها نوع خرمایی است که برای تولید این محصول استفاده شده است.
برخی از شرکت های تولید کننده این محصول از خرماهای ناب و تازه مانند خرما پیارم برای تهیه آن بهره می برند و این امر سبب می شود که کیفیت و مرغوبیت شیره به میزان فراوانی افزایش پیدا کرده و مسلماً قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
همچنین اگر در تولید شیره خرما از هیچ ماده افزودنی دیگری استفاده نشود و شیره کاملاً خالص باشد، قیمت آن نسبت به سایر نمونه های دیگری که در بازار وجود دارند بیشتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما